Foros ›
Autor
Mensaxe
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 19:22
Asunto: Re: Estamos perdiendo el norte !

Será que vivo noutro mundo, porque non entendo nada, en cada carreira que vou, sexa de asfalto, sexa de monte, vexo bon rollo e xente que se axuda e se anima uns a outros. Sen embargo, nos foros, sí que vexo mal rollo, vexo xente que quere imponer o seu criterio, e esto ponme de mala leche, incluso cando o criterio sexa acertado.
Unas preguntas para quen as queira responder:
Por qué temos tanto empeño en diferenciar os corredores de asfalto dos da montaña se a maioría realmente somos os mesmos?
Por qué non disfrutamos do que facemos nós en lugar de fixarnos no que fan os demáis?
Por qué nos molesta que alguén pense ou actúe diferente?
Por qué nos molesta o que fan os demáis se non nos incumbe nin nos fai dano ningún?
Por qué se os de Carnota realmente din “jratis” non poden escribir jratis e sen embargo se pode escribir cómo cando se quere dicir como, si cando se quere dicir sí, existia en lugar de existía, ou simil en lugar de símil…?
Por qué nos peleamos nos foros en vez de fomentar ese bon rollo do que sempre falamos?
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 19:39

omiguel escribió:
Será que vivo noutro mundo, porque non entendo nada, en cada carreira que vou, sexa de asfalto, sexa de monte, vexo bon rollo e xente que se axuda e se anima uns a outros. Sen embargo, nos foros, sí que vexo mal rollo, vexo xente que quere imponer o seu criterio, e esto ponme de mala leche, incluso cando o criterio sexa acertado.
Unas preguntas para quen as queira responder:
Por qué temos tanto empeño en diferenciar os corredores de asfalto dos da montaña se a maioría realmente somos os mesmos?
Por qué non disfrutamos do que facemos nós en lugar de fixarnos no que fan os demáis?
Por qué nos molesta que alguén pense ou actúe diferente?
Por qué nos molesta o que fan os demáis se non nos incumbe nin nos fai dano ningún?
Por qué se os de Carnota realmente din “jratis” non poden escribir jratis e sen embargo se pode escribir cómo cando se quere dicir como, si cando se quere dicir sí, existia en lugar de existía, ou simil en lugar de símil…?
Por qué nos peleamos nos foros en vez de fomentar ese bon rollo do que sempre falamos?

En todo este mensaje,que tan bien escribiste,te estás contradiciendo tú mismo...vuelve a leerlo y te darás cuenta.

Yo no he abierto este post para enfrentar a nadie...sólo he reflexionado en alto...y nadie está "peleando" por nada...estamos dialogando,y eso,creo,no hace daño a nadie.

www.desnivelpositivo.com/
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 21:02

Bueno,eu opino que casi todos os que corremos sea en asfalto ou polo monte a maioria o paisaxe nin o cheiramos posto que cada dia queremos facer as carreiras en menos tempo,pero eso e porque nos gusta competir . A solidaridade nas competicions claro que e un bo xesto ,pero non sempre tes a xente q che deixa a chaqueta ou us guantes poe exemplo,pasan por ti aduecidos jajaja,despois hay algunha carreira coma a subida o monte pindo como te fixes moito na paisaxe pode ser asta perigos ,pois hay que ir mirando sempre donde pisas ,amin personalmente gustame ir canto mais rapido millor ,pero bueno sempre acordandome de respirar,estou dacordo co comentario dun compañeiro que eu vexo bo rollo nas carreiras e no foro non tanto,saudos e disfrutar das carreiras e do bo rollo.
Percheron

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/13
2 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 21:22

XABOU escribió:
Moi boas linkinpark!!!...falo en relacion a ICarreira Vikinga de Carnota (Carnota povo rural de 4.000 e pico habitantes moi involucrado co deporte...carreira da praia, II ruta en btt, Trail subida o monte pindo, Carreira de mar de lira)...pois siii amijiño a carreira Vikinga foi medida en quad...xa que este menda!!!!....pertenecente a un grupo de corredores populares e veteranos "praia de carnota runners" quixemos darlle unha volta a tuerca e intentar organizar unha carreira de iniciacion a montaña, estou lesionao nunha rodilla e medina en quad...os meus compañeiros fixerona correndo (eles estan sans jrasias a dios) sobre 1 hora os rapidos...eso si....pese os teus comentarios intentaremos facela fixa no calendario...¡¡¡quedas invitado!!!...ti e mais a xente do teu clube e cidade (clube grande e cidade grande) nos dentro da nosa humildade pra semana santa do ano que ven penso que repetiremos (inscripcion de jratis...camiseta...bebida...rosco....fruta...cerveza...trofeo...track colgado en wikilock)...

Pois amigo, deixando a parte que circular con quad polo monte está PROHIBIDO, síntoo moito pero paréceme unha cafrada, e paréceme non entender nada do que significa a montaña...
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 22:19

Moi boas Jesus!!!...a organizacion estamos encantados ca tua participacion nesta nova carreira, estamos moi animados e anque coincide cunhas datas nas que o persoal aproveita para vacacions nos vamoslle dar continuidade e pro ano que ben pensamos endurecela e facela un pouco mais longa, pero se na primeira edicion xa acude xente coma ti entendemos que pode sair ben o tema.
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 22:32

Amigo percheron, esta carreira celebrarase por pistas forestais e non sei donde vistes questa prohibido ir en quad...ou nas rutas de btt non acompañan os ciclistas motos e quads??...non pretendemos destrozar os montes de carnota...todo o contrario, vivimos aqui e dalle un vistazo a ruta e veras claramente que queremos dar a conocelos (temos fontes naturais e non habera avituallamento pra non encher a senda verde de botellas de plastico)
Percheron

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/13
2 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 22:53

Dende fai 2-3 anos stá taxantemente prohibida a circulación de quads polo monte, incluíndo sendeiros, vías forestais, etc, pola lei de montes. Para entendernos, están prohibidos fora de calquer lugar que non sexa asfalto (ou superficie especialmente acondicionada para eles, como un circuito etc)
capirossi

Novo foreiro
Novo foreiro
21/08/12
7 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 23:25

Yo no tengo tan claro que esté totalmente prohibido, la ley es tan anbigua que si permite circular si es por "motivos cinegéticos". Vamos......que puedes circular si llevas una escopeta......

Los Quads no son vehiculos que me resulten especialmente "simpaticos" pero no deberíamos alegrarnos de la PROHIBICION a ningún colectivo.
Detrás de los Quads, van las motos y como ya sucede en alguna región, las siguientes son las biciletas y.....adivina quienes vienen después...!Bingo! los andarines (runners, traileros, buscadores de setas y demás...). No conviene alegrarse de las desgracias ajenas....REGULACION Y EDUCACION.
Eso si, lo segundo en dosis masivas.

Un Saludo
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 23:39

[quote="jesusb"]
Vemos como las propias Organizaciones fomentan el Competir que, desde mi punto de vista, es una forja de valores [quote]

Totalmente de acuerdo. Aplauso
No obstante creo que el enfoque hacia una popular urbana y una carrera de montaña no puede ser el mismo.
Del crono puedes perfectamente pasar o incluso batirlo, pero a la montaña no se le puede nunca perder el respeto.

Quién haya vivido en zonas de montaña sabe a que me refiero y creo que en parte la llegada de runners que no conocen los valores que ese tipo de entorno te imprime(en la montaña uno se siente más vulnerable y tiende a ser más solidario) es lo que a lo mejor se percibe como ausente.
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 6:31

en mi opinión puede convivir perfectamente el amor y respeto a la montaña con la competición.

Yo creo que la competición, nos ayuda a mejorar, a ser más fuertes, más rápidos, más resistentes, y todo lo que ganes ahí te sirve para disfrutar aún más de la montaña.

Yo soy de los paquetes que quedan siempre en el grupo del final, y pese a eso me gusta mejorar, correr un poco más, ser un poco más rápido, fijarme en lo bien que bajan los demás e intentar aprender.

Cuanto en mejor forma estoy más puedo disfrutar de la montaña.
La mejora física me permite estar más horas en la montaña, correr más rápido y llegar más alto.

Hay momentos y tiempo para todo, hay dias para hacer una salida y pararse a disfrutar del paisaje, hacer fotos, charlar etc, etc, y hay otros en los que te gusta llevar a tu cuerpo hasta dónde este te permita, y llegar a meta con la satisfacción del esfuerzo realizado.

La competición, cuando es sana en mi opinión nos hace mejores en todos los sentidos, y favorece valores positivos.

La competición insana, el querer ganar por encima de todo, el considerar la competición y la carrera como un medio para pasar por delante de otros y no cómo un fin en si mismo, con el que disfrutar y autoexigirse, es lo que le da mala fama a la competición. Pero no hay mucha gente así, son pocos, una minoría y en montaña menos aún. No dejemos que su propia inseguridad nos amargue nuestra pasión.

nos vemos en el monte
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 7:29

cada un debe participar da experiencia de correr a pe do xeito que lle resulte máis agradable a el e gardando o debido respeto polo entorno e os demáis participantes. Period.

despóis de dicir isto, a min PERSONALMENTE resultame extraño o nivel de competitividade de moitas personas. Digo que me resulta extraño e alleo, non que me pareza mal.
Creo que este sentimento é o que expresan varias das vosas mensaxes así como o inicio do fío. Xa é un debate repetido, pero creo que axeitado, pois cantas veces teño levado un cobadazo (involuntario) por alguén que quere quedar o 105 en lugar do 109 na clasificación e non entendelo.
É unha cuestión de prioridades, e cada un temos as nosas. Respetemos as dos demáis.

Se a saúde mo permite (espero curar para entón), estarei en Carnota, coñezo o sitio e apetéceme correr por alí nunha mañá de sol de primavera, coa brisa vindo do mar,... Procurarei correr ben, porque me gusta correr, pero sen reloxio e sen ritmos prestablecidos.

non coñecía que os cuads tiñan limitacións de uso polo monte Pensando

-- Chámame "ghose"
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 10:07

Si nos referimos a Galicia, antes del 2011 creo que sólo existían 2 carreras de monte, Penedos y Parada do Sil (y algún cross como Corrubedo) y ahora debe de haber cerca de 30 carreras al año. Si antes del 2011 había en Galicia 100 personas que corrían por el monte, hoy hay más de 1000. Según estos datos, no es que estemos perdiendo el Norte, es que hay un nuevo Norte.

Sobre la tecnología es absurdo hablar, quién sale hoy a correr con camisetas de algodón, quién con unas John Smith de lona, ... ???, ahora usamos Dry-Fit, Gore-Tex, Soft-Shell, ... Y dentro de 10 años a saber lo que usaremos.

Sobre el GPS, que cada uno lo use como quiera o que no lo use. Yo desde que lo tengo no he salido ni un solo día sin él, pero no le suelo prestar atención, me gusta ver los datos luego en casa.
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 10:40

A mi me parece que cada uno debe hacer lo que le guste , respetando a los demas y asumiendo lo que hace..... Competir competimos todos aunque sea contra nosotros mismos intentando superarnos y acabar retos que nos proponemos.

Sobre tecnologia. Bueno este ya es un debate que existe en la montaña , digo en el alpinismo y en el montañismo. Yo al monte normalmente nunca salgo sin Gps y sin movil (si voy solo) por motivos de seguridad.
Zapas que cada uno use loq eu quiera , me da igual las LAb que las zapas de esparto, pero que nadie me coma la cabeza con filosofias baratas.

Que si usamos goretex, pues a mi no llevarlo en cavals me costo abandonar la carrera... si desafiamos a la naturaleza tendremos qeu usar lo que tenemos a mano.
Geles o miel...pues mira son los dos hidratos de carbono , lo dicha cada uno lo que mas le guste.

Desde mi experiencia que no es poca , busca la ropa que te de buen rollo , zapas sobre todo que no te molesten y te sientas cómodo y te protejan si corres entre piedras..... y valora si tienes capacidades para hacer lo que haces.. y asume las consecuencias , no busques culpables de tus fracasos... y caca cosa tiene su adaptacion . Igual que nadie empieza en asfalto corriendo maratones , en el monte no debemos empezar con lo mas tecnico ... pasito a pasito
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 10:58

Que bueno , lo que hay que leer.
Para mi no ha cambiado mucho , tampoco es que lleve tanto en esto para comparaciones Abraiado , como muchos de los que escriben Pensando , se de gente que cuando estabamos corriendo nuestra primera Vig Bay , ellos ya venian de vuelta de correr en montaña por Asturias , Aragon , Pais Vasco y de mas lugares , pero bueno.
Lo que si ha cambiado es que ahora si que hay pruebas donde elegir y competir ,que tambien hay que competir .Mi "mi busqueda del interior" , mi entrenos , mi salidas ......., me las curro yo ,disfruto del monte a mi manera y con mi gente , no espero eso de ninguna organizacion , ni nada parecido .
Lo que si he visto es que no todas las organizaciones se lo curran igual , esto es un negocio ,desde hace un para de años , hay mucho donde elegir , aunque no todas esten a la altura.
Saludos.
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 10:58

Outro dato é que antes non había tantos foros no que nos dixesen cómo temos que ser, que logo parecemos políticos.
Que alguén non faga un comentario en carreira do bonita que é a paisaxe non significa que non a aprecie. Fixémonos máis en mellorarnos a nós mesmos e deixemos ós demáis en paz.
E non vexo contradición ningunha na miña intervención anterior. Eu vexo unha contradición de base na túa, que é que a quen disfruta verdadeiramente de algo non lle importa o que fagan os demáis polo tanto todo o teu razonamento para min non vale.
De todos modos, paréceme ben a túa opinión, gústame que a xente teña opinións distintas e canto máis diferentes sexamos cada un para min mellor.
Agora ben, ese afán de correxir a xente nos foros, valoroo igual que recibir un codazo nunha carreira (para min é mala educación).
Non sei pa que interveño porque a min nin me vai nin me ven nada desto. As carreiras para min son unha festa e a importancia que lles dou é sempre basándome neso, o que realmente me preocupa é, por exemplo, estar no paro. O ambiente das carreiras preocúpame pouco, porque ademáis paréceme cojonudo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos