Foros ›
Estamos perdiendo el norte !
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 12:02
Asunto: Re: Estamos perdiendo el norte !

omiguel escribió:
Outro dato é que antes non había tantos foros no que nos dixesen cómo temos que ser, que logo parecemos políticos.
Que alguén non faga un comentario en carreira do bonita que é a paisaxe non significa que non a aprecie. Fixémonos máis en mellorarnos a nós mesmos e deixemos ós demáis en paz.
E non vexo contradición ningunha na miña intervención anterior. Eu vexo unha contradición de base na túa, que é que a quen disfruta verdadeiramente de algo non lle importa o que fagan os demáis polo tanto todo o teu razonamento para min non vale.
De todos modos, paréceme ben a túa opinión, gústame que a xente teña opinións distintas e canto máis diferentes sexamos cada un para min mellor.
Agora ben, ese afán de correxir a xente nos foros, valoroo igual que recibir un codazo nunha carreira (para min é mala educación).
As carreiras para min son unha festa e a importancia que lles dou é sempre basándome neso, o que realmente me preocupa é, por exemplo, estar no paro. O ambiente das carreiras preocúpame pouco, porque ademáis paréceme cojonudo

Gracias por llamarme mal educado.

Te vuelves a contradecir otra vez: "Non sei pa que interveño porque a min nin me vai nin me ven nada desto. "

Pues eso,que tienes razón,hay cosas más importantes que esto.

www.desnivelpositivo.com/
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 12:27

Para dar por finalizado,por mi parte,este tema,dónde hemos expuesto varias opiniones,todas válidas,por supuesto,nótese que al abrir el post puse,de forma explicíta que era "una reflexión personal" y que era una "apreciación mía" en ningún momento ( cómo alguien ha intentado atribuirme ) he dicho que sea algo mayoritario e único.

Porque cada uno tenemos unas percepciones diferentes,y cada uno disfrutamos las cosas de manera diferente,nadie posee la razón absoluta ni nadie está totalmente errado.

Cómo colofón final,por mi parte,repito,sólo puedo dejar dos palabras en las que creo todos estaremos de acuerdo:

"CARPE DIEM"

www.desnivelpositivo.com/
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 12:39

Non che chamo nada, sólo é para que razones e valores tamén o que fas ti (correxir e correxir) igual que me pides a min que valore o que fago e escribo eu. Ese afán de correxir a xente non me gusta e punto. Tamén é unha reflexión persoal
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 14:21

Sres. que cada cal respire a sua necesidade........ iso sí, respetando as necesidades dos demáis, como eles deben respetar as nosas.
Coma a vida mesma....

...... Quedo totalmente sorprendido como en carreiras coma Alto do Sil, en teoría con moita participación de xente de montaña, apañei tres envoltorios tirados no chan o longo do percorrido. Xa sei que tres de 400 persoas non é significativo, pero ahí é donde penso que hai xente que perdeo o Norte ( se é que algunha vez o tivo.... )
Coido que cando alguén abre un fío no foro, faino para abrir un debate sobre un tema, pero sen ánimo de aleccionar a ningén, esa é a miña opinión.

Apertas a esgallo !!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 15:51

Cada un é libre de facer a carreira no modo que lle pareza máis adecuado, e disfrutando da forma que a cada un nos guste máis, non hai unha certeza absoluta; o importante é ter a posibilidade de poder disfrutar co que... a todos en conxunto nos gusta e co cal disfrutamos da nosa diversidade!!
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 17:17

linkinpark escribió:
Para dar por finalizado,por mi parte,este tema,dónde hemos expuesto varias opiniones,todas válidas,por supuesto,nótese que al abrir el post puse,de forma explicíta que era "una reflexión personal" y que era una "apreciación mía" en ningún momento ( cómo alguien ha intentado atribuirme ) he dicho que sea algo mayoritario e único.

Porque cada uno tenemos unas percepciones diferentes,y cada uno disfrutamos las cosas de manera diferente,nadie posee la razón absoluta ni nadie está totalmente errado.

Cómo colofón final,por mi parte,repito,sólo puedo dejar dos palabras en las que creo todos estaremos de acuerdo:

"CARPE DIEM"

jajajajajaj CARPEN DIEN AMIGO ,eres grande con la altura que tienes.
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 17:39

O importante e non manacarse jejeje!!!! Silbar E pasalo ben Chupete

Todo o de mais, para mín sobra Nono
Que "P..." manía, que cada quen faga como lle pete nas carreiras joer!!!

PD: A mín, es que este tipo de debates, me parecen super absurdos e xá cansan un pouco......... Parar

Joer!!! a primeira vez que escribo nun foro en Galego, e que ven me saliu jejeje!!!! Mr. Green
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mar 2013, 18:08

invítovos a que as diferencias de criterio de carácter personal se resolvan en privado para manter o bo ambiente no foro. Grazas. Guiño

e cambiando de tema....
Pollo escribió:

Joer!!! a primeira vez que escribo nun foro en Galego, e que ven me saliu jejeje!!!! Mr. Green

esa fina ironía! Molón

-- Chámame "ghose"

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos