blas62 escribió: |
Buenisma la organizacion. El recorrido para mi poco tecnico , pero perfectamente señalizado , Siempre apoyandonos. Ni una mala cara y siempre una sonrisa. Una de esas carreras donde te sientes como en cas. Preciosas vistas y encima al final pinchos y regalos. Intentaremos repetir. Gracias por vuestra organizacion. Un pero, a los CERDOS que siempre se les cae el gel vacio que os den POR EL CULO....me teneis harto y no mereceis correr y una carrera .... deberiais vover a la escuela para entender eso de que la basura no se tira mas que en los sitios habilitados.... |
sanroque escribió: |
GRACIAS a todos os corredores por vir ata tan lonxe para participar,a vosa presencia e animos axúdanos a seguir realizando esta carreira,cada ano intentamos facelo mellor ca o anterior e segun os comentarios dos participantes creo que o estamos a conseguir,gracias a todos por portarse tan ben cos voluntarios xa que sin eles esto non se poderia facer un ano tras outro,sabemos que o recorrido nunca vai ser a gusto de todos,pero intentamos facelo o mais bonito posible(e duro)jajajajj.O tempo non nos acompañou pero eso xa non depende de nos. Non sabemos (lendo os comentarios anteriores)si alguen foi recollendo a basura que se atopaba polo camiño,pero o corredor escoba ¨solo¨ atopou un envoltorio dun gel en todo o camiño. si alguen ten algunha critica,idea ou veu algo que se poda mellorar para proximas edicions estamos abertos suxerencias. MOITISIMAS GRACIAS A TODOS E VEMONOS PARA O ANO |
Rask17 escribió: |
A verdade que a pesar de ser unha carreira dura, a min persoalmente me gustou moito. Unha organización axeitada, unha boa marcaxe e un ambiente post carreira caralludo. Espero poder repetir en 2014. Por certo,¿algún de vós sabe donde se pode ver algunha foto da carreira?. Saúdos e nos vemos polo monte. |
Magono escribió: | ||
En la página de la carrera están las fotos, carreramontana.roqspor....php/fotos |
blas62 escribió: | ||
Eu pillei dous envoltorios , pero a critica non e hacia a organizacion sinon a xente que tira os envoltorios. O cal estase convertinodo nunha norma. Igual e unha teima minha pero e que non deberiamos tirar nada. |