Foros ›
Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Abr 2013, 22:12
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Como respuesta a las preguntas del GPS, a mi me dio 21,090 la verdad me sorprendió que me diera menos distancia de lo que es, porque siempre me dan minimo 100-200 metros de mas...... tengo un Garmin Forerunner 10.

Saludos! Guiño
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Abr 2013, 22:43
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Fer leyendo todos los post de la carrera lo único que me queda es felicitarte y decirte que desde que estoy en el foro no he visto unas opiniones tan buenas y tan unánimes como en esta carrera .....ningún "pero" .... Sólo que no pude ir .... jiji, para el año que viene reservar un dorsal para este menda ..... de todas maneras les diría a los foreros que te den ideas para mejorar ese "10" que te han dado este año ..... no sé, globos de tiempos, medalla conmemorativa ..... o algo así, que si no no vas a tener curro para la II Edición .....jijijij, un saludo y salud crack!!! .... te veo en 2 semanas ...

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
soler

Novo foreiro
Novo foreiro
3/01/08
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 7:51
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Percorrido súper bonito, algo durillo ó final de cada volta, pero espectacular. Muro Muro Muro Muerto Muerto Muerto
A organización, 11 sobre 10. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
NORABOA, E QUE ESTA SEXA SOAMENTE A PRIMEIRA DE MOITÍSIMAS EDICIÓNS DESTA CARREIRA. Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar

NOTA: A min, no GPS, deume 20.92 Km, e xa me comentaran antes de correla que lle faltaban uns metros.

Saúdos!!!
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 8:01
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

As medicións, case nunca coinciden, e máis po los gps.

Eu particularmente, prefiro que sexa a mais longa para darlle máis caché á marca pero, é de supoñer que a organización ocupouse de medir moi ben o percorrido anteriormente.

Aproveito para darlle as gracias ós que pensaron e idearon esta carreira, por eso, e po lo trato que nos dispensaron onte.

SAÚDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
lamargha

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/12
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 8:22
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

enhorabuena a la organización!!!!!! y por mucho que les pese a "algunos del pueblo", ha salido todo perfecto, bueno casi, porque el pie no me dejó acabar, pero un 10...
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 9:01
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Carreira moi chula e totalmente recomendable, a organizacion un dez, estivo a altura das circunstancias
Maside

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 9:36
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Noraboa á organización pola proba de onte!!!!
Só teño un pero, e non é para a organización (que rapaces/as tendes un dez!!!), senón para todos/as aqueles corredores/as do pobo que preferiron quedar na casa ou ir a outros lados, sinceiramente tendo unha proba na túa casa, bonita e moi ben organizada non entendo como non se apoia e a maneira de facelo e participando!!!!!!
Fernando e compañía NORABOA!!!!!!! Desexamos que o ano que ben sexa máis e mellor!!!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 9:57
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

soler escribió:
Percorrido súper bonito, algo durillo ó final de cada volta, pero espectacular. Muro Muro Muro Muerto Muerto Muerto
A organización, 11 sobre 10. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
NORABOA, E QUE ESTA SEXA SOAMENTE A PRIMEIRA DE MOITÍSIMAS EDICIÓNS DESTA CARREIRA. Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar

NOTA: A min, no GPS, deume 20.92 Km, e xa me comentaran antes de correla que lle faltaban uns metros.

Saúdos!!!

Yo creo que la distancia está bien medida pues, haciendo un buen trazado en las curvas, mi GPS midió 21.220 m connect.garmin.com/act.../294543420

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 10:03
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Graciañas, Organización ( fer34 ), i a toda a xente que che votoua unha mao, mellor non se pode facer, pro ano voltamos Aplauso Aplauso .
soler

Novo foreiro
Novo foreiro
3/01/08
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 13:55
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

jesusb escribió:
soler escribió:
Percorrido súper bonito, algo durillo ó final de cada volta, pero espectacular. Muro Muro Muro Muerto Muerto Muerto
A organización, 11 sobre 10. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
NORABOA, E QUE ESTA SEXA SOAMENTE A PRIMEIRA DE MOITÍSIMAS EDICIÓNS DESTA CARREIRA. Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar

NOTA: A min, no GPS, deume 20.92 Km, e xa me comentaran antes de correla que lle faltaban uns metros.

Saúdos!!!

Yo creo que la distancia está bien medida pues, haciendo un buen trazado en las curvas, mi GPS midió 21.220 m connect.garmin.com/act.../294543420

No sé, Jesús. Puede ser, pero ya te digo. A mí me dio con el Nike+ unos metros menos, y es la primera vez que me pasa. Pero puede ser que influya lo que dices de la trazada en las curvas.
De todos modos, independientemente de la exactitud del recorrido, la carrera me pareció una pasada en todos los aspectos.
Un saludo y nos vemos en el asfalto!!! Parar
Kandy

Novo foreiro
Novo foreiro
8/04/13
25 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 14:04
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Hola a todos

me uno a las felicitaciones a la organización, un 10 es poco.

Espero para el año poder correr esta media que nació ayer.

Respecto al circuito me gustó mucho, la última y única cuesta era un poco matadora, pero supongo que bien entrenado será otra cosa. Le tenía un poco de miedo a lo de tres vueltas, pero lo llevé muy bien.

Baje en 1 minuto mi marca de la Vig.Bay e hice 1:51, o sea que no me puedo quejar, aunque el último km me costó lo suyo.

Lo dicho, nos veos en la próxima que para mí será la de Vigo del 12 de mayo.

Por cierto encontré fotos de ayer en:

***Editado: As fotos encontranse no seu correspondente foro de Fotos e Videos,publicadas polo seu autor,Grazas***

Creo que son las de un chico que estaba al final de la cuesta justo antes de enfilar la meta (pero no estoy seguro al 100%) y debe ser Runner por lo que ví en su perfil, muchas gracias Adán, vaya colección de fotos.

Saludos Kandy (Vigo)
soler

Novo foreiro
Novo foreiro
3/01/08
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 14:20
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

fer3494 escribió:
Hola a tod@s
Como representante del Club Atletismo Carballiño quiero agradecer a todo@s los/as atletas vuestra participación en esta carrera, así como a todas las personas que nos animaron y apoyaron en la decisión de celebrar una Media Maratón en nuestra villa.
Desde el momento en el que la idea fue tomando forma fueron innumerables las muestras de apoyo, tanto de las personas que conocemos como de otros que a través de este foro nos animásteis.
Nos gustaría dar las gracias al Ayuntamiento de O Carballiño ( Policía Local, Protección Civil, Cruz Roja, Guardia Civil, Brigada de obras.... ), Asociación de Hostelería, voluntarios/as y amigos y familiares que nos ayudaron a sacar esta carrera adelante.
Parecía imposible la idea de celebrar una Media Maratón en nuestra villa, y sí es posible. Con ganas, ilusión y esfuerzo sí se puede!!!!!!!!!!!
Tendremos muy en cuenta y tomaremos nota de todas las sugerencias que nos aportéis.
Para el año más!!!!!!!!!!

Gracias a tod@s Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso


Enhorabuena por la organización, por el recorrido, por la implicación...
Espero que esta carrera se haga un sitio fijo en el calendario.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
FUGUITIN74

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/11
5 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 14:22
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Hola fer, felicidades a la organizacion a todos ( concello, patrocinadores,voluntarios, protecion civil,cruz roja,etc.) carrera bonita, dura,haciendo las cosas asi seguro que para siguientes años en la salida habra mucha mas gente,es bonito que se implique todos los sectores. Aplauso
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 14:50
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

soler escribió:
No sé, Jesús. Puede ser, pero ya te digo. A mí me dio con el Nike+ unos metros menos, y es la primera vez que me pasa. Pero puede ser que influya lo que dices de la trazada en las curvas

También pudo ocurrir que al pasar por el parque o zona urbana perdieses en algún momento la señal del satélite y al retomarla, desde el punto donde la perdió hasta la nueva señal, mide una recta comiéndose los metros de las curvas. Mi GPS no perdió en ningún momento la señal y es bastante preciso.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 14:55
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Eu persoalmente quedei bastante contento coa proba... a ver; o circuito é o que hai no país... e estaba bastante ben cortado ó tráfico e sinalado, os avituallamentos foron dabondo e os servizos foron os axeitados.

Quero pedir que se lles transmita ós voluntarios un grande recoñecemento pois non eran as mellores condicions para estar a pé firme 2 horas ou mais... e claro que quero feclicitar á organización polo evento e espero poder voltar a participar nel.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos