Foros ›
Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Argy

Maratoniano
Maratoniano
2/07/12
0 Carreiras
52 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 16:07
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

As miñas felicitacions e gracias a todos os membros da organización po lo trato recibido , esforzo e bó facer que han posto para que se poidera levar a cabo esta bonita carreira.
Agradecer tamén a ese público , que a pesar da pésima climatoloxía que nos acompañou toda a mañán , alí aguantaron dándonos gritos de ánimos a cada volta que facíamos.
En xeral todo moi ben . Po lo que a mín me tocou , solamente un detalle a considerar si e posible para futuras edicions : Indicar millor , ben con carteles ou mediante algún voluntario donde se encontra o autobús para levar os corredores as duchas , anduven a voltas buscando po lo bus , en esas voltas encontrei a outros corredores que estaban na misma situación que mín , bueno ,en fin , que non o topei e xa medio congelado me fun secar e cambiar a unha cafetería.
Tendo en conta que esta foi o nacimento- 1ª edición da media maratón do Carballiño , de levar unha medalla conmemorativa da misma faríanos ser uns privilegiados a este grupo de atletas e corredores aficionados que participamos nela , xa que non pudo ser en esta , a ver si para a próxima entonces... Ahí queda a miña sugerencia .
saúdos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 17:04
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Por cierto, Fernando, el detalle de la alfombra roja a la entrada en meta, todo un detalle. El problema es si, para otra edición, se os dispara la participación... igual queda un poco estrecho Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 17:51
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Os meus mais grandiosos parabens a organizacion, por alusions a fer3494 e a sua paciencia con todo o foro, facer mencions especial as rapazas e rapazes dos avituallamentos que co dia que taba hai que ter moral.. Aplauso Aplauso
Pa min 3º media e MMP, e primeira camiseta de media... Dia redondo!!! Bailar Bailar
E apesar da choiva, frio e costa final Muro ... intentarase repetir!!
Saudos dende a Costa Da Morte!!!
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 18:51
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Pipe escribió:
Por cierto, Fernando, el detalle de la alfombra roja a la entrada en meta, todo un detalle. El problema es si, para otra edición, se os dispara la participación... igual queda un poco estrecho Moi feliz


Ojalá, para el año lleguemos a los 500.........no me importaría tener ese problema con la alfombra jajajaja
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4760 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 19:01
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

enhorabuena a la organizacion por esta primera edicion,el trato ejemplar,y el cariño y atencion con que se nos trato,de 10.creo que es un circuito rapido,aunque yo no tube mi mejor dia.animos a ruben,que lo paso fatal,y agradecer a eduardo la compañia,tambien a adan,por sus fotos.saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 19:27
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Ola:
Chego tarde. Xa deron a Noraboa.

Gracias por Ben Organizar.

Saú2 dende Ponteareas
MAFG

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 20:47
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Noraboa os organizadores. Unha proba duriña pero moi bonita. Ata o ano que ben
Saltamontes1

Novo foreiro
Novo foreiro
9/01/11
6 Carreiras
25 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 21:57
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Alguien sabe donde se pueden ver los resultados de la carrera?
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
903 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2013, 22:07
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Saltamontes1 escribió:
Alguien sabe donde se pueden ver los resultados de la carrera?

www.clubscarba.cronotec.es/
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 7:11
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Argy escribió:
En xeral todo moi ben . Po lo que a mín me tocou , solamente un detalle a considerar si e posible para futuras edicions : Indicar millor , ben con carteles ou mediante algún voluntario donde se encontra o autobús para levar os corredores as duchas , anduven a voltas buscando po lo bus , en esas voltas encontrei a outros corredores que estaban na misma situación que mín , bueno ,en fin , que non o topei e xa medio congelado me fun secar e cambiar a unha cafetería.

Sin embargo, eu vin un dos voluntarios da organización que nos iba informando os que alí estabamos onde se atopaba o autobús, por si queriamos usalo para acercarnos ata o pabellón. Polo menos, en ese aspecto, si o tiñan pensado, ainda que supoño que é difícil achegar a información a todos os que alí estábamos.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 9:08
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

un placer y un carreron pena el tiempo, el resto de 10.
un placer correr con litho otra vez y ruben come mas duro la proxima jjjjj.
adan un crack de fotografo

Entrena como un animal, compite como una bestia
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 21:54
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Felicitacións a todos por facernos disfrutar desta carreira, agardo que se consolide e poder participar en vindeiros anos

Nunca correrei só...
DAIK

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/12
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2013, 21:59
Asunto: Re: Medio Maratón en Carballiño 7 de abril 2013

Llego muy tarde pero necesito repetir todo lo dicho anteriormente, Gracias a la organización por el trato recibido, y repito de nuevo como las demás opiniones que volveríamos el año que viene. Me he llevado un gran recuerdo, y 40 Cañas fritas de la pastelería Cerviño. Eso si, me he quedado sin probar pulpo que no me lo pierdo el año que viene.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos