OSCAROURENSE escribió: |
Os leo os leo y actualziare el cuadrante.... por cierto yo igual me bajo al grupo de 3:20 para ir con calma... de momento parado !! ![]() |
anarky escribió: |
Ola OSCAR, pois o test foi bastante ben, o primeiro 6000 bastante cómodo a 4:26 min/km por GPS que sempre marca uns 3'' máis rápido do que realmente vas -comparado coas probas homologadas- e o segundo 6000 a tope a 3:58 min/km no que me notei falto de velocidade, supoño que pq deixei as series estas últimas semanas para evitar agravar as molestias nun xemelgo... pero con boas sensacións en xeral. Espero que te recuperes ben das túas molestias e chegues a meta un ratiño antes que eu, pero tampouco demasiado ![]() Saudos. |
OSCAROURENSE escribió: |
para as 3h15..... que ritmo pensades levar os primeiros kms? ou a idea e salir a piñon? |
anarky escribió: | ||
Eu saldrei despacio, collendo ritmo e a partir do km 5 a piñón se me dan as pernas ata o final. Saudos. |
frankeinas escribió: |
Buenas. Yo me propongo acabarla como primer objetivo y después creo que estoy capacitado para bajar de 3:45. El año pasado hice 3:52 parando para ir al servicio 2 veces!! Saludos. |