Foros ›
Autor
Mensaxe
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 15:12
Asunto: Re: Boston Marathon 2013

Mincha escribió:
El tamén está bén.

Aquí deixo a miña crónica dun día ben longo.

correndopolomundoadian...ntalo.html

Moitas grazas a todos.
Ola Mincha. alégrome de que esteas ben. Ata hoxe pola mañán non me enterei do sucedido, pero de seguida me lebrei que me dijera David de Mondariz que ias a Boston. Impresionante o documento gráfico no que se escoitan as explosións e ambulancias mentres grabas a túa crónica de carreira.
Saúdos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
488 Carreiras
3751 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 15:50
Asunto: Re: Boston Marathon 2013

E triste, que teñamos que estar comentando neste fio aberto polo compañeiro Mincha, un feito que non ten nada que ver co maratón.
E o que ainda me da máis pena e rabia, e saber que un dos falecidos é unha criatura de 8 anos que estaba esperando polo seu pai. Cantas veces esperaron por min as miñas fillas nas carreiras cun sorriso na cara. Sendo esta unha imaxe habitual nas medias e maratóns os nenos esperando polos pais para cruzar con eles a meta ou regalarlles o máis grande dos aplausos.
Decansen en paz os falecidos e que se recuperen o máis pronto posible os feridos.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 17:59
Asunto: Re: Boston Marathon 2013

Unome,o sentimento xeral,estas cousas non deberian pasar ,pero por desgracia pasan ,e pasan por os fanatismos de xente,que non vive dacordo con esta sociedad,e penoso,e ainda podia ser peor ,o meu mais sincero pesame as vctimas,e ojalla que non volva a pasar,porque esto no nos vai a parar de facer o q mais nos gusta,estou pensando chamarlle algo a esta xente ,pero millor calo a boca porque si digo o q penso chamarlles asta me resultaria amin moi forte,saudos e forza a todos.
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 20:43
Asunto: Re: Boston Marathon 2013

Impresionante e increible que un suceso de estos pasen en las carreras, hasta donde llega la sin razon del ser humano.
javiersarandeses

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/11
24 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 21:09
Asunto: Re: Boston Marathon 2013

O meu sentido pésame os familiares dos falecidos. Este mundo cada día está máis tolo, esperemos que pillen a estes malnacidos, e que non volva a repetirse nunca máis.
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 21:09
Asunto: Re: Boston Marathon 2013

Desde aqui dar todo el apoyo a la familia runner del mundo, menuda mierda.
Antonioamaro

Maratoniano
Maratoniano
11/12/10
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 21:19
Asunto: Re: Boston Marathon 2013

Hombre, amigo Carlos. Buena idea, yo también llevaré un lazo negro. Sólo l a estupidez humana, como el universo, son infinitos (A. Einstein). Salud y kilómetros
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 21:31
Asunto: Re: Boston Marathon 2013

Increible que la gente se ensañe con 40mil personas y sus familiares que quieren disfrutar de una fiesta del deporte como es ese maratón tan mítico!!!

Espero que pillen a los que hicieron esta salvajada!!!

Enhorabuena a los foreros finishers!!!!

Ánimo!!!

Saludos

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos