| dipper95 escribió: | ||
Boas Repanocha, donde quedades ? Non sei ainda se poderei ir, pero para porsi..... Saudos |
| riveter escribió: |
| Explícalo así, desde a escuridade e con eses ollos ameazantes inxectados en sangue, e calquera che pon pegas. Glups. Asi a todo, o que tal fai a xente por papar unha ración extra de churrasco, arre carai. Eu sempre o dixen: as churrascadas e as barbacoas fan aflorar o lado máis escuro -ou polo menos pringoso- do ser humano. Mira, olliños coloraos: se me da a ghana fago o percorrido curto correndo e os churrasquéitors calades a boquiña. Bueno, preghuntarei na organización se me deixan, que en Penedos do Lobo non deixaban e logho pasou o que pasou |
| Cándido escribió: | ||
Hola Dipper, quedamos en Castelo, ruta desde Tabeaio N-550 |
| dipper95 escribió: | ||||
Ok Candido grazas! As 9h.tomarei un cafe no bar de Castelo e as 9,15 no pabellon Vemonos! |
| dipper95 escribió: | ||||
Ok Candido grazas! As 9h.tomarei un cafe no bar de Castelo e as 9,15 no pabellon Vemonos! |
no sé que hacer con Rafita, si una despedida o un ERE, que también se lleva mucho
De todos xeitos, igual é mellor consultarlle ao propio interesado, non vaia ser que acabemos chuzandonos para despedir a Rafita pero sen Rafita