Foros ›
Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 8:56
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

riveter escribió:
Aquí a presidenta de honra de chuzadas e paparotas acaba de inscribirse no Xalo ghrande, que xa van sendo horas de volver estropear o xeonllo recén curado.

Ao Xalo non imos tod@s? Porque igual podiamos xuntarnos aló na churrascada, carnívoros pringosos, para despedir ao ínclito ciclístico (as inscricións seguen abertas ata mañá) Pensando De todos xeitos, igual é mellor consultarlle ao propio interesado, non vaia ser que acabemos chuzandonos para despedir a Rafita pero sen Rafita Ríndose

Por certo, o outro día preguntei e si que permiten facer o percorrido da andaina correndo. Eu ao final anoteime á carreira porque son idiota e sufro episodios de carencia de sentido do ridículo, pero aviso por se a alguén lle interesa trotar un percorrido máis suave ca esa vinganza de perfil que vexo para os 20 (ai diormío) (repito: ai diormío)

Eu tamén me acabo de inscribir ao Xalo pq son un inconsciente despois da paliza de onte Moi feliz Moitas gracias polos ánimos durante a maratón, se agradecen enormemente, sobre todo na última volta cando vas ao límite ... así que gracias ezeq, Cándido, Rafita ... e non sei se o leera aquí, pero tamén a Blas q é un grandísimo crack. Hoxe levanteime bastante mellor do esperado e xa me inscribín ao Xalo pero seguramente acompañe a Riveter nese trote polo Xalo pq tampouco é cuestión de reventarse en 2 semanas. Vémonos o domingo.

Saudos.

www.24gramos.blogspot.com
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 8:58
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Hola presidenta, yo al Xalo no voy, pero no dejeis de chuzaros por mi que la churrascada del Xalo lo merecw

Xa falamos pra esa despedida
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 9:48
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

rafita escribió:
Hola presidenta, yo al Xalo voy, Marga y Berta también, no dejeis de chuzaros por mi que la churrascada del Xalo lo merecw

Mr. Green

OBXECTIVO RAFITA

Queda inaugurada a guerra psicolóxica para convencer e eses tres de que veñan ao Xalo. Non valen escusas de reservarse e tal. Hai opción andaina-andaina e andaina ao trote. Churrasco e birras; repito, churrasco e birras.

Veña, todo dios a darlle aquí a vara ao emighrante.
Quédanos un día para cumplir co obxectivo Rafita

"Amamos o touciño tanto como a velocidade" (Colectivo Ronseltz)
cronicasdomaquis.blogspot.com.es/
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 16:50
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Yo al Xalo ire a animaros porque no voy a correr que tengo una tendinitis o algo así en una rodilla.Osea que nos vamos viendo el domingo.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 18:47
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Manuel, ¿no pensarás que esos tutes que te metes salen gratis, no?, venga, cuídate y recupera bien. El domingo serás nuestro fotógrafo oficial.

Yo también soy de la opinión de que deberíamos reunirnos en La Cervecería.
No nos despistemos con la fecha, que el tiempo vuela.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 18:50
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Ya va siendo tradición que vaya de miranda.Entonces la vas a correr ¿No?Candido.¡¡¡Cojonudo!!! Yo creo que es una carrera dura,para empezar lya la salida con esa cuesta puñetera.
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 18:55
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Corredoira, inscribios en la andaina, que aun teneis abierto el plazo hoy y mañana, y hay la posibilidad de hacerla al trote (descansaaaaaa estos dias, o haz eliptica, o natacion, o nada de nada, que a veces tambien mola). Lo mismo les digo a Rafita, Marga y Berta sobre la andaina, a ver si cuela.
El resto sois unos sosainas, que lo sepais, que no me apoyais nada en el objetivo Rafita.
Hala, todos a tomar viento Nono

"Amamos o touciño tanto como a velocidade" (Colectivo Ronseltz)
cronicasdomaquis.blogspot.com.es/
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 20:01
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Rafita, Marga y Berta se van de finde que en 3 semanas me piro y hay que aprovechar. Por eso no vamos al Xalo aunque nos hubiese gustado estar... todo non pode ser
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 21:24
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Yo me he quedado triste con el hecho de que se vaya Rafita..., sinceramente.
En el fondo quería pensar que era una locura que al final no llevaría a cabo. Pero bueno, claro que nos veremos en esa quedada, tenemos que vernos que hay mucho que contar.
Y en Xalo nos veremos muchos, haremos lo que las piernas nos dejen.

Bicos
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 21:37
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Pues si el domingo no puede ser, que sea el martes 30 (obviamente, víspera de festivo). Así que me permito pre-convocar:

Martes 30, 20:30 en La Cervecería (Concepción Arenal)
Si alguien tiene algo que decir que lo diga ese día tras la 7ª birra... Mr. Green

Bueno, en serio, ¿os vale?.
Es necesario confirmar asistencia desde ya mismo, pues deberíamos asegurar mesa.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 21:52
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

anarky escribió:
riveter escribió:
Aquí a presidenta de honra de chuzadas e paparotas acaba de inscribirse no Xalo ghrande, que xa van sendo horas de volver estropear o xeonllo recén curado.

Ao Xalo non imos tod@s? Porque igual podiamos xuntarnos aló na churrascada, carnívoros pringosos, para despedir ao ínclito ciclístico (as inscricións seguen abertas ata mañá) Pensando De todos xeitos, igual é mellor consultarlle ao propio interesado, non vaia ser que acabemos chuzandonos para despedir a Rafita pero sen Rafita Ríndose

Por certo, o outro día preguntei e si que permiten facer o percorrido da andaina correndo. Eu ao final anoteime á carreira porque son idiota e sufro episodios de carencia de sentido do ridículo, pero aviso por se a alguén lle interesa trotar un percorrido máis suave ca esa vinganza de perfil que vexo para os 20 (ai diormío) (repito: ai diormío)

Eu tamén me acabo de inscribir ao Xalo pq son un inconsciente despois da paliza de onte Moi feliz Moitas gracias polos ánimos durante a maratón, se agradecen enormemente, sobre todo na última volta cando vas ao límite ... así que gracias ezeq, Cándido, Rafita ... e non sei se o leera aquí, pero tamén a Blas q é un grandísimo crack. Hoxe levanteime bastante mellor do esperado e xa me inscribín ao Xalo pero seguramente acompañe a Riveter nese trote polo Xalo pq tampouco é cuestión de reventarse en 2 semanas. Vémonos o domingo.

Saudos.

leote , ainda que non escreba moito.... eres un campeon ademais as veces que te vin sempre sobrado. eu onte entre unha cousa e outra 18 km de acompañamiento dsicontinuo como dice Candido.

Otra prespectiva esto de ser espectador en las carreras. Sigo pensando que la filosofia de este maraton no me gusta esta para el lucimiento no para los populares , seria necesario cambiar el recorrido y dejar de dar vueltas y por supuesto eliminar el terrorifico paso del puerto.

Lo dicho a todos los que acabaron o simplemente se atrevieron a estar ahi mi mas enhorabuena....... algundia cuando cambie mis objetivos caera un maraton en asfalto.......algun dia
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 21:54
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Rafita suerte y disfruta de tu sueño... ante todo mucha calma y mucha cabeza.... de verdad que te vaya bonito.
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 22:18
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Yo me he perdido varios capítulos. Se va rafita? Pregunta Abraiado
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2013, 22:53
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

gacelita escribió:
Yo me he perdido varios capítulos. Se va rafita? Pregunta Abraiado
Nada, un paseo en bici hasta lugares de extrañas lenguas y Xalos un poco mas altos que aquí... Vente el domingo y te contamos Mr. Green

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 8:42
Asunto: Re: Entrenar en Coruña

Voto que si a la propuesta de Candido.Presidenta honoraria di que sí.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos