Foros ›
Autor
Mensaxe
pablodebaio

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/05
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 0:40
Asunto:

Leeu alguén a sección de "Cartas al director" de La Voz de Galicia de hoxe (mércores, 21 de marzo)?
A nai dunha nena critica o feito de que, ó rematar a carreira, só lle daban pan con chocolate ós nenos/as das Pontes, en lugar de darlle a todos os demáis.
Eu non fun á carreira polo que non sei se isto foi así ou non e tampouco coñezo a ninguén da organización. Se iso foi así a verdade é que non parece moi xusto, pero de todos modos penso que poñer iso no periódico non creo que sexa a mellor solución.
Teño organizado eventos deportivos de modo altruista e podo asegurar que é complicado e conleva moitos sacrificios, que só sabe quen os sufre. Nunca organicei carreiras, pero ten pinta de ser tremendo (varios foreiros, como Lestrove, Derek e algúns máis que tamén organicen carreiras seguro que o saben moi ben).
Por iso, para un organizador, ver esa carta no periódico ten que ser moi duro. Flaco favor se lles fai dese modo a estes heroes. Que nun evento así haxa erros é moi fácil e moi normal; todos debemos ser comprensivos con esta xente. Non?
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 8:49
Asunto:

Hola!
Yo no me he fijado a quien le daban el pan con chocolate este año, pero otros años algo de bollería o algo pa picar se lo daban a TODOS los niñ@s, y lo que sobraba pues nos lo aplicabamos algunos de la carrera absoluta. Por lo que creo que sería un error de esa madre, a no ser que quien diera eso fuera el A.P.A. de algún colegio y sólo se lo diesen a los niños de ese colegio, aunque me extraña, porque el resto de los años no era así. En fin, espero que se solucionase el malentendido con esa madre.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 9:46
Asunto:

Bueno , bueno , coraje de madre si señor , yo tambien pedi una chocolatina ( eran de milka ) y no me la dieron ( para los niños me dijeron ......) , pero me lo compensaron con dos aquarius Ríndose , pocas preocupaciones tiene esta mami ( que me alegro , por cierto).
Un saludo.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 9:56
Asunto:

¿Y cómo diferenciaban a unos niños de otros? ¿A los de fuera les ponían una estrella amarilla de 6 puntas en el pecho? Comprendo el daño que puede hacer esa carta y las dificultades que entraña preparar una carrera pero, si es cierto lo que dice esa madre, es para cortarle los h**v*s a los de la organización. ¡Que son niños, 'od*r! Demo Tampoco podemos juzgar a nadie por la opinión de una persona. Es posible que no haya llegado para todos y que esta señora esté cabreada porque su hija se quedó sin chocolate. Conociendo el percal, no me extrañaría que los que repartieron le dieran más de una chocolatina a sus conocidos del pueblo y que los últimos se quedaran sin nada Disimulando

meju

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/06/05
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 18:56
Asunto:

No me lo creo,a mi tb me dieron chocolate 2 tabletas y pan cuando los niñosno kerian.....lo que habia q protestar era a algun jlipollas que se mete con el coche en medio de la carrera como paso en la de cadetes.La organizacion de As pontes es de la mejor si vais a la de cedeira flipais....

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos