Kurty escribió: |
Tiña pensado asistir a carreira, pero acabo de ver os horarios agora, é non me parece lóxico poñer a hora de comenzo a finais de Abril as 12:40 (se non leva algo de retraso) pode facer moita calor, entre que corres os 10 Kms. , te duchas e te desplazas de regreso ( danche as tantas cando chegas a casa). Sintoo, pero irei o sábado a Oroso. |
silversurfer escribió: |
Hola: Alguén que fora as pasadas edicións, pode comentar como é o trazado.( si é llano, ten moitas subidas, moito desnivel no caso etc... ) Gracias |
eidapuxa escribió: |
Xa estou inscrito ainda que non o teño moi claro na FGA pon que son 4 euros e logo o inscribirte cobranchen 3,a ver si mais vos fixades nesto porque hai unha casilla que entendo, que si a marcas e pra correr na de 2.2 km,ainda asi en ningun lado especifica si te apuntas a de 10 km ou a pequena |
Nas listas dame tranquilidad que aparezo o lado de Bernal ou sexa que se temos que correr cos nenos corremos,eu dende logo pagar paguei 3 euros por eso o comentaba, para min que estaba mal redactado na fga |
koala36 escribió: | ||
Ufffff, non sei porque me da que te inscribiches na carreira dos rapaces. Revisa os listados de inscritos haber por donde apareces. Eu fixen hoxe a inscripcion e cobraronme 4 euros. Esto e o que pon na paxina da federacion: CARREIRA ABSOLUTA e XUVENIL/AFECCIONADOS: *Prezo ata o Martes 23 de ABRIL = 4 € *Prezo mércores 24 e xoves 25 de ABRIL = 7 € Saludos. |
Xa estou inscrito |