guelo escribió: |
Hola Estamos tratando de inscribirnos y nos deniega la inscripción, a dos personas diferentes. Para que comprobéis con la Federación si su plataforma funciona correctamente... |
Darreina escribió: |
Eu inscribin xente fai un ratiño sen problemas. Na inscripcion de Fatima debinme equivocar ( inscribin a varias persoas seguidas). De todas formas ainda me queda outra persoa para a andaina... Hai forma de arreglalo? Inscribo a outra persona na andaina ou o fago na carreira douvos o nome e cambiades o pago sen mais? O que consideredes mellor ( se queredes o arreglamos por privado ou intento arreglalo coa federacion). Disculpade o erro. |
Darreina escribió: |
Grazas a ti pola resposta inmediata. O que vou facer e inscribila de novo na carreira e punto. Se total o fin ben o merece!! Un saudo. Nos vemos o Domingo |
implicadas escribió: | ||
Tampouco é así. Agradécese o teu xesto solidario pero inscribe á outra persoa na carreira (a que vai facer a andaina) e logo ou mo comunicas a min por aquí ou a través do seguinte correo (secretaria@implicadas.com) e logo xa me poño eu en contacto coa Federación. graciñas e vémonos o domingo! |
RACAPE escribió: |
Bueno pues a ver si se engancha alguien más a última hora que esto de los DJ gusta mucho a los más cañeros, creo. Yo ya no estoy para esos ritmos... Venga que queda algo más de hora y media para inscribirse. |
miguelanxo escribió: |
Pois finalmente alí estaremos unha pequena representación do Noitebra. Espero que o clima acompañe. |