Foros ›
II Corre con Implicadas - Oleiros (A Coruña) (28/04/13)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 20:58
Asunto: Re: II Corre con Implicadas - Oleiros (A Coruña) (28/04/13)

RACAPE escribió:
De casa 2 +.
Y todavia faltan foreros que seguro se anotan antes del cierre. Nos vemos.

Grazas!! sen vós, Corre con Implicadas non sería posible! Vémonos o domingo! Sorte!
guelo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/13
1 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 21:21

Hola

Estamos tratando de inscribirnos y nos deniega la inscripción, a dos personas diferentes. Para que comprobéis con la Federación si su plataforma funciona correctamente...
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 21:31

guelo escribió:
Hola

Estamos tratando de inscribirnos y nos deniega la inscripción, a dos personas diferentes. Para que comprobéis con la Federación si su plataforma funciona correctamente...

Pois non sabemos a que se pode deber xa que é unha pasarela de pago moi segura. Persoalmente inscribín a xente e non tiven ningún problema. Agradeceríache que o volveses a intentar e no caso de que o erro continúe poderíaste poñer en contacto coa Federación a través do seguinte correo electrónico explicándolle a situación? Nós dende aquí non temos outra maneira de poder axudar. Sentímolo e agardamos que se solucione o problema.
O correo é o seguinte: secgeneral @ fgatletismo.com

Desculpade as molestias.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 21:40

Eu inscribin xente fai un ratiño sen problemas. Na inscripcion de Fatima debinme equivocar ( inscribin a varias persoas seguidas). De todas formas ainda me queda outra persoa para a andaina... Hai forma de arreglalo? Inscribo a outra persona na andaina ou o fago na carreira douvos o nome e cambiades o pago sen mais? O que consideredes mellor ( se queredes o arreglamos por privado ou intento arreglalo coa federacion). Disculpade o erro.
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 21:47

Darreina escribió:
Eu inscribin xente fai un ratiño sen problemas. Na inscripcion de Fatima debinme equivocar ( inscribin a varias persoas seguidas). De todas formas ainda me queda outra persoa para a andaina... Hai forma de arreglalo? Inscribo a outra persona na andaina ou o fago na carreira douvos o nome e cambiades o pago sen mais? O que consideredes mellor ( se queredes o arreglamos por privado ou intento arreglalo coa federacion). Disculpade o erro.

Darreina, agradeceríache que lles mandases un correo á federación: secgeneral @ fgatletismo.com pois nós dende aquí non temos maneira de solucionalo. Se non podes facelo, avísanos que tratamos de solucionar nós o problema, si?
Por certo, non sei se eu non che estou entendendo ou me expliquei mal pero esa persoa que comentabas está inscrita, pero na andaina. Quere correr? Se tes unha persoa que quere facer a andaina igual se podía intercambiar e punto. Pero como che digo, mellor solucionalo coa Federación pois son eles os que xestionan este asunto.
grazas e desculpa!
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 21:50

Grazas a ti pola resposta inmediata. O que vou facer e inscribila de novo na carreira e punto. Se total o fin ben o merece!! Un saudo. Nos vemos o Domingo
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 21:56

Darreina escribió:
Grazas a ti pola resposta inmediata. O que vou facer e inscribila de novo na carreira e punto. Se total o fin ben o merece!! Un saudo. Nos vemos o Domingo

Tampouco é así. Agradécese o teu xesto solidario pero inscribe á outra persoa na carreira (a que vai facer a andaina) e logo ou mo comunicas a min por aquí ou a través do seguinte correo (secretaria@implicadas.com) e logo xa me poño eu en contacto coa Federación.

graciñas e vémonos o domingo!
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 22:00

implicadas escribió:
Darreina escribió:

Tampouco é así. Agradécese o teu xesto solidario pero inscribe á outra persoa na carreira (a que vai facer a andaina) e logo ou mo comunicas a min por aquí ou a través do seguinte correo (secretaria@implicadas.com) e logo xa me poño eu en contacto coa Federación.

graciñas e vémonos o domingo!

Darreina xa vin que a inscribiras na carreira. Podemos facer o seguinte, ou me envías a min por privado (secretaria@implicadas.com) os datos da outra persoa que quería participar na andaina ou llos envías á Federación e cambiamos os datos de Fátima inscrita na andaina polos da nova persoa. Paréceche?

Grazas!
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 22:10

Perfecto. Xa chos envio nun privado
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2013, 11:12

Darreina escribió:
Perfecto. Xa chos envio nun privado

Darreina, non te esquezas de enviarme os datos por correo. Non sei se xa o fixeches pero eu aínda non recibín nada. Saúdos
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2013, 11:14

www.eventec.es/

O domingo contamos en Corre con Implicadas cun Dj de EvenTec para amenizar a carreira, dar forzas e ánimo a todas as persoas participantes. Agardamos que vos guste!
RACAPE

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/07/10
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2013, 18:13

Bueno pues a ver si se engancha alguien más a última hora que esto de los DJ gusta mucho a los más cañeros, creo. Yo ya no estoy para esos ritmos...
Venga que queda algo más de hora y media para inscribirse.
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2013, 8:26

RACAPE escribió:
Bueno pues a ver si se engancha alguien más a última hora que esto de los DJ gusta mucho a los más cañeros, creo. Yo ya no estoy para esos ritmos...
Venga que queda algo más de hora y media para inscribirse.

Grazas RACAPE! Todo indica que a xente se animou á útima hora a pesar das previsións que dan para o domingo. Finalmente preto de 300 persoas son as que participan en Corre con Implicadas.
Grazas a todas e a todos que animaron e fixeron difusión desta carreira!
O domingo agardamos que sexa unha xornada fantástica e disfrutedes do día.

Un saúdo.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2013, 16:47

Pois finalmente alí estaremos unha pequena representación do Noitebra. Espero que o clima acompañe.
implicadas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
2 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2013, 20:07

miguelanxo escribió:
Pois finalmente alí estaremos unha pequena representación do Noitebra. Espero que o clima acompañe.

Moitas grazas ao Club Noitebra por acompañarnos por segundo ano consecutivo. Agardamos que sexa unha fantástica xornada e oxalá o tempo non sexa adverso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos