Foros ›
1ª Carrera Becerreá Contra el Cáncer. 2.5/5/10K 04/05/2013
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2013, 9:08
Asunto: Re: 1ª Carrera Becerreá Contra el Cáncer. 2.5/5/10K 04/05

Despois de evaluar as secuelas da maratón, creo que todo está no seu sitio, dolorido pero sen molestias aparentes así que agora toca descansar e inscribirse para disfrutar da carreira do pobo.

Non sei quen será o élite que vai participar na carreira pero seguro que a gana de calle Mr. Green ... a min con tal de que non me doble Muerto

www.24gramos.blogspot.com
Mirosoy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/08
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2013, 22:00

Alegrome anarky que quedases enteiro, non podias faltar nesta primeira de Becerreá, ademáis, despois da martón din que se acada un dos mellores estados de forma, incluso para batir marcas en 5K e 10k, sempre e cando non haxa lesios e dos dias de merecido descanso.

CLUB CORREDORES BECERREÁ
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Ven, 26 Abr 2013, 9:35

De descanso nada de nada que o martes xa lle estaba dando gas a bici e onte correndo e o domingo 20 kms polo Xalo e para a semana non che quero contar. Chegarei canso ao inicio da carreira pero chegarei Moi feliz

¿Quen é ese atleta de élite que teremos correndo por Becerreá?

Mirosoy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/08
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Abr 2013, 21:57

Animalín , medo che teño.
O élite éeeeeeeee....????????¡¡Sorpresa!!!!!! jejeje, saberédelo, saberédelo...

CLUB CORREDORES BECERREÁ
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 10:13

Pois non deberías que vou chegar bastante canso a carreira, aínda así saldrei a dalo todo que o domingo xa descansarei... como rezaban algunhas pancartas da maratón: correr como senon houbera un mañá Mr. Green

Teño unha dúbida respecto dos horarios. Supoño que as 17:30 saen as primeiras carreiras, a de 10 kms será máis tarde non¿? E logo, os de 5 kms e os de 10 km saimos todos xuntos ou vai ser como en ferreirúa, dúas saídas distintas. Da primeira forma é moito más difícil para os q vamos a gañar pq mira que se fago un esforzo para seguir a un tío e se me para no km 5 e logo me pasa factura e me adiantas Mr. Green Mr. Green Mr. Green Agora en serio, é só por curiosidade.

E na páxina de championchip están os incritos a todas as carreiras ou só para o 5k e 10k¿?

Saudos.

Mirosoy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/08
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 19:37
Asunto: Re: 1ª Carrera Becerreá Contra el Cáncer. 2.5/5/10K 04/05/2013

Buenooo, Villamor y Platas confirmados definitavemente. Un auténtico pracer poder contar con referentes coma eles.
As saidas de 2,5K, 5K e 10K son conxuntas, non hai saida diferentes oara cada modalidad.
Os corredores de 5K que se vexan con ganas de facer os 10K poden facelo e os de 10 que se achiquen e queiran correr sl 5K tamen o poden facer.
As carreiras 2,5, 5 e 10K sairan entorno as 17:30h, antes non para deixar facer a dixestion Guiño

E nin te disculpes que che sigo tendo medo jejeje...

CLUB CORREDORES BECERREÁ
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 29 Abr 2013, 21:22

outro mais anotado.

Tras acabar a travesía do Xalo, esta proba de Becerreá me vale coma outro entreno cara o Courel , pois é bastante peada, e xa vou collendo o aroma da serra na proximidade.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Mar, 30 Abr 2013, 9:00

guti290971 escribió:
outro mais anotado.

Tras acabar a travesía do Xalo, esta proba de Becerreá me vale coma outro entreno cara o Courel , pois é bastante peada, e xa vou collendo o aroma da serra na proximidade.

Guti será un placer verte correr por Becerreá, estarei encantado de saudarte e que me expliques as bondades do minimalismo aínda que eu son dos talibanes do outro extremo - a hiperamortiguación Moi feliz - e sobre todo, como se adestra unha carreira de + de 80 kms, que eu enseguida teño os Aquilianos Muerto

Como lle dixen ao compañiero Magono: "Creo que é unha excelente oportunidade para pasar o fin de semana pola zona... sobre todo para a xente que lle gusta a montaña pode disfrutar dun bo fin de semana, correndo o sábado pola tarde, disfrutando das delicias gastronómicas de zona e logo o domingo paseo/trotada polos montes cercanos ou incluso acercarse ata os Ancares lucenses".

Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 30 Abr 2013, 12:43

guti290971 escribió:
outro mais anotado.

Volvemos al asfalto, así que te tocará darme una buena paliza con las five fingers y vengarte de Viveiro.

Avísame y vamos juntos.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 30 Abr 2013, 13:15

Ok Manuel.
Este ano imos 2 - 1

Vilatuxe e Moaña eu , e Viveiro ti.

Xa te aviso para ires xuntos.

Becerreá ditará sentencia.

Anarky : A ver se nos saudamos e falamos.

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 04 Mai 2013, 7:09

Xa queda menos.
penso que fará calor en Becerreà.

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
550 Carreiras
622 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 04 Mai 2013, 18:20

Llevo dos años realizando carreras por toda Galicia, en pueblos que no sabia ni que existian muchos de ellos, y esta carrera ha sido la de peor organizacion de todas las que he hecho. La salida con muchisimo retraso. El circuito....bueno eso lo vamos a dejar, pero la señalizacion ha sido horrorosa, hasta el punto de que no saber por donde ir y de que muchos corredores no aparezcamos en las clasificaciones porque no hemos realizado el circuito como lo habian pensado, porque señalizado no estaba. De veras muy mala organizacion. Siento decir esto pero es lo que yo he visto y ha sido mi experiencia que despues de hacer 10 Kilometros no aparezco en la clasificacion porque no sabia por donde habia que ir en el primer paso por meta y segui a los que iban delante con el dorsal 10K. Desde mi punto de vista fatal organizacion.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 04 Mai 2013, 20:06

Tes razon.
A calor era inevitable .
Pero o do segundo paso por meta que moitos non.fixeron desvirtuan a clasificacion.
Con ter alí un voluntario chegaba.
xa se disculparon en público.

Para min moi dura , pero para eso me apuntei...

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
pepefouto

Maratoniano
Maratoniano
26/02/13
12 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Mai 2013, 22:41

La verdad es que se podia haber señalizado mejor,pero cuando nos explicaron el recorrido por megafonia antes de salir lo dijeron bien claro, los de 10km pasamos por meta y volvemos a empezar. Para el proximo año unos conos y tema solucionado. Animo a la organizacion, siempre hay una primera vez.
La carrera dura, pero sabiamos a lo que ibamos, yo pondria el avituallamiento liquido un poco antes, sobre todo con el calor que hacia. La bajada despues del instituto demasiado peligrosa,para mi gusto, no permitia recuperar.
por lo demas, espero que se haya racaudado bastante para la lucha contra el cancer, a todos nos ha tocado de cerca alguna vez, y todo lo que hagamos es poco.
nos vemos el sabado en el Corre con Nos
vai_A_modo

Novo foreiro
Novo foreiro
9/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2013, 8:06

Carreira como xa sabíamos moi dura e na que o calor tamén foi moi unha baza importante a ter en conta.

Como toda primeira vez seguramente a organización viuse un pouco desbordada e as cousas non sairon todo o ben que se esperaba. Seguramente se pode mellorar en puntualidade, circuito e en señalización pero por megafonía dixose moi claro que os de 10k teríamos que repetir o circuito tal e como se fixera a primeira vez. Sintoo moito pola xente que non aparece o saltarse a variante e non pasar pola meta, pero aínda o sinto máis pola xente que pasou para despois darse a volta e aforrar así eses 500 ou 600 metros e que si supoño que saldrá na clasificación.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos