Foros ›
[ACU] Acuatlón Camariñas - (fecha pendiente)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2013, 11:20
Asunto: [ACU] Acuatlón Camariñas - (fecha pendiente)

Onte estiven falando con membros da asociación de veciños da Ponte do Porto (vila fermosa uns 8 km antes de Camariñas, indo por Vimianzo) sobre a posibilidade de organizar alí un acuatlón pois teñen un rio precioso e un paseo fluvial perfecto para unha competición deste tipo. Estivemos barallando a opción de facelo o sábado 20 de xullo pola tarde. Pero ó mirar o calendario nesta web vexo que hai un triatlon en Muxía. No calendario pon que é o 21 de xullo pero ó entrar na información pon que é o 27. En caso de ser o 27 (que penso que é así) o acuatlón fariamolo o día 20 (noutro caso teriamos que buscar outra data). Alguén sabe cando é realmente??
A nosa proba constaría de 3 tramos: o primeiro correndo (un traxecto de ida e volta polo paseo, o cal ven a ser 1 km e pouco), un de natación polo rio (tamén de ida e volta duns 400 m) e por último outra vez a correr polo paseo ida e volta (vamos, outro km). O paseo é totalmente plano e en canto ó rio, é amplo pero non ten correntes perigosas. O problema é que ven a ser case unha desembocadura polo que está condicionado polas mareas (vamos, que a hora da proba dependerá de como ande a marea ese día).
Tratariase dunha proba popular con moi poucos medios (moi pouco presuposto para entendernos) pero que faremos con moita ilusión. Nunca organizamos cousas deste tipo (de feito os membros da asociación xa me dixeron que eles NPI) pero ilusión e ganas de facelo ben xa volo garantizamos.
Bueno, que xa podedes ir reservando esta data no calendario Guiño
moyano

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/11/12
98 Carreiras
470 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2013, 12:19
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Pues buena iniciativa y buena para iniciarse la verdad,pero no es demasiado corta?hombre el recorrido del agua bueno pero la carrera a pie...estaria bien al menos 3km la 1 y 1'5/2 km la 2parte de running
Tinatineta

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/03/12
0 Carreiras
215 Mensaxes
Orense
Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2013, 19:57
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Buena iniciativa!!

Pero el final cuándo sería?

Tina
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2013, 21:15
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

As distancias a pé son esas porque o paseo non dá máis de si, pois a súa lonxitude é esa e para poñerse a dar voltas non ten o ancho suficiente. Se temos que abandonar o paseo e meternos na estrada (outra alternativa non hai), xa se complica todo. Ademáis hai que ter en conta que o inicio e o final teñen que ser na zona de boxes.
En resposta á outra mensaxe, será en principio o 20 de xullo.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2013, 21:30
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Vaia, estiven mirando agora a páxina da fegatri e pon que o triatlón de Muxía será o domingo 21 de xullo. Nese caso o máis probable é que o acuatlón quede para o sábado 27 de xullo. Xa o confirmarei pois ata aló aínda queda tempo de sobra, pero contade que será un deses días. Sorry
Tinatineta

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/03/12
0 Carreiras
215 Mensaxes
Orense
Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2013, 21:49
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Unha pregunta indiscreta: que é o primeiro Aquathlon fai? Eu si que sería o primeiro! e estrenarme é unha boa reputación e bo paseo. Como un novato, que tería que traer materiais
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 8:05
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Tinatineta escribió:
Unha pregunta indiscreta: que é o primeiro Aquathlon fai? Eu si que sería o primeiro! e estrenarme é unha boa reputación e bo paseo. Como un novato, que tería que traer materiais

Nos últimos 15 anos competín nun par de acuatlóns, en varios duatlóns, en catro triatlóns, en varias travesías a nado, en tres cronoescaladas (en bici claro) e nunha morea imposible de determinar de carreiras a pé (calculo que nunhas 200 ou así).
En cambio o que é organizar pois non me prodiguei case nada, xa que aparte de colaborar na organización dalgunhas probas, ná de ná. Pero bueno algunha vez ten que sela primeira e, co que teño visto nas competicións ás que fun (con organizacións excelentes en case tódolos casos) espero que nos poidamos arranxar.
Sobre materiais a traer pois iso vai un pouco a gusto de cada un, pero aparte do bañador e as zapatillas pouco máis, xa que o gorro para a natación poñeriamolo nós. Podes traer as gafas de natación se queres (eu nunca as uso pero case todo o mundo as leva), unha toalla para deixala en boxes e secarte no paso da transición de nadar a correr e xa está. Pero como che digo nisto da vestimenta hai onde elexir e moita xente compite cos traxes típicos de triatlón para non ter que enredar tanto nas transicións.
De todos modos hai xente no foro que che pode axudar moito máis ca min neste e noutros aspectos, pois a pesares de tódalas probas nas que levo competido, non penses que son un experto nin moito menos; sonche un participante máis (de tantos...) que vai ás competicións co único obxectivo de pasalo ben. Saúdos e anímate.
ordinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/11
2 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 22:04
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Magnifica iniciativa, sempre unha boa nova probas na nosa zona.
Coñezo o sitio, é unha gozada para facer ese evento.
O único problema que vexo é a pouca distancia da carreira a pe..... ¿seguro que non hai algúnha maneira de solucionalo?
graciñas y adiante.
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 22:46
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Eu propoño,se mo permitides, que fagades tamén algunha categoría mixta para facer por parellas. Penso que aumentaríades considerablemente a inscripción.
Ánimo e adiante.
Outro que se apunta.
Apertas
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 10:46
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Iso de que a distancia a pé é pouco, coidado que leva a engano. Despois de facer un km a toda pastilla suponse que acabas suando, co cal meterse na auga fria é un golpe de coidado. E despois de saír conxelado da auga correr outra vez 1 km a tope pode facerse longo. Non medín o paseo pero igual ronda o km e medio entre a ida e a volta (a ver se o mido este finde). Ademáis tede en conta que as distancias máximas nos acuatlóns (ata onde eu sei son as distancias oficiais por dicilo dalgún modo) son 2.5+1+2.5, que é algo máis do doble da que pretendemos facer nós.
En canto ó das parellas, como esta é a primeira edición e non andamos moi duchos nisto de organizar, igual se nos complica a cousa e por iso imos deixalo así. Igual se quedamos satisfeitos de como sae esta e organizamos máis no futuro incorporámolo. De todos modos moitas grazas pola idea, Javicho.
O que tamén estivemos a barallar é a posibilidade de facer algunha carreiriña para nenos despois da proba absoluta, pero iso aínda o estamos madurando.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 11:01
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

outro que se apunta,paréceme boa iniciativa e se facedes un pequeno para nenos con máis motivo me apunto/nos apuntamos,adiante ca iniciativa e sería un detalle non olvidarvos dos máis pequenos que tamén lles gustan estas cousas.
Saúdos
moyano

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/11/12
98 Carreiras
470 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 11:26
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Pues yo como que me apunto,que precio barajais?y número máximo de inscritos?
Bueno yo hoy ire a la piscina 2vez después de 6años espero hacer 4 largos del tiron jaja cuanto tengo que entrenar aun...
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2013, 21:17
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Novidades sobre a proba... e non moi boas Chorando Falei onte co técnico do concello e está totalmente disposto a colaborar en todo o que poida, tanto el como o concello (ata aquí todo ben). Pero cando empezou a enumerar a morea de cousas que debemos ter en conta en canto a seguridade (algo normal por suposto), buuuuuuuuuuuuf. Resulta que non chega con contratar un seguro (no cal, polo que nos di, nos clavarán polo tema da natación) pois polo visto dito seguro só cubriría ós NON federados. Seica os federados só están asegurados se compiten nunha proba da federación (o cal é lóxico se o pensamos ben). De metelo como proba da federación xa se complica todo pois a nosa intención era facelo ó máis "popular" posible e bueno, a ver que facemos.
Polo de agora a proba mantense, aínda que tras falar co técnico seguramente haxa modificacións no desarrollo da proba: case seguro que nos cargaremos o 1º km de correr polo que empezariamos nadando (uns 400 m) e logo fariamos uns 2 ou 3 km correndo por parte do pobo (co cal xa podemos ir pensando en cortar a estrada). Xa vos irei comentando como evoluciona a cousa.
En resposta ó post anterior de moyano, a nosa intención era contar cun límite máximo de 50 competidores na proba absoluta (na dos nenos, sen límite) e barallabamos un prezo simbólico duns 3 euros para evitar que a xente se apunte e logo o día da competición non apareza por alí.
O dito, seguirei informándovos.
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Dom, 12 Mai 2013, 12:59
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

Pablobaio, magnifica iniciativa, dende vimianzo un que non falla... Por certo, xa postos a cortar metemoslle unha bici por carnes e cures.. e xa temos un tri curioso!!
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2013, 21:50
Asunto: Re: Acuatlón no concello de Camariñas en xullo

aaron_eu escribió:
Pablobaio, magnifica iniciativa, dende vimianzo un que non falla... Por certo, xa postos a cortar metemoslle unha bici por carnes e cures.. e xa temos un tri curioso!!
Iso da bici xa sería demasiada complicación. Polo de agora vamos deixalo en nadar e correr e no futuro Dios dirá. Se coñeces algo da Ponte do Porto, estamos mirando a posibilidade de subir ata as Barrosas porque o paseo, polo que me dixeron, só mide 465 metros (como engaña...pensei que pasaba dos 500). Metendo esa subida, que é bastante chunguilla e logo encanando co paseo, se damos 2 voltas a todo iso sae un tramo a pé duns 3 km que se nos vai facer duro como vaiamos a tope (que imos ir jeje). Vamos, que aínda andamos dándolle voltas a isto.
Veña, vémonos na carreira de Vimianzo Guiño ... se me curo da terrible lumbalxia que teño desde o sábado pasado (a duras penas podo andar).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos