Foros ›
[TRI] VIII Tríatlon de Riazor - (09/06/13)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ddiego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/12
0 Carreiras
96 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 21:27
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

debuti escribió:
ddiego escribió:
Y alguien me puede decir si en ediciones anteriores ha habido algún valiente que se ha metido sin neopreno? 300m se pueden hacer muy rápidos...
También será mi debut, al igual que el de un amigo que irá con la de montaña, imagino que todos irán con carretera, o no?

Gracias!
Sin problema, la distancia es corta y, aunque esté fría el agua, se acaba rápido y se soporta bien. De hecho, en esta salida van muchos chavales de los clubs, que no tienen edad para hacer la sprint, y van todos a pelo. Respecto a lo de la bici, depende de tu objetivo. Si vas a probar la experiencia y pasarlo bien (que es de lo que se trata en una prueba popular, creo yo...) con una de montaña lo harás sin problema. Si quieres hacer un puestazo pues bici de carretera.

Muchísimas gracias!! Ya vamos más tranquilos... Qué ganas! Una toma de contacto real.
RicardoXD

Maratoniano
Maratoniano
14/09/11
22 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Mai 2013, 14:20
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Ánimo chicos!!
Va a haber de todo, yo por ejemplo no puedo correr todavía (lesionado), sin embargo iré con los de mi club a realizar los sectores de natación y bicicleta, junto con sus transiciones, luego me paro. Ya sé de salida que seré el último, pero me lo tomo como un entreno en condiciones reales jajaja
Hala a disfrutar! que el tri es de lo más adictivo.
Nos vemos
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Ven, 10 Mai 2013, 11:06
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Teño un par de dubidas, non son federado, canto me custaria a popular ou a sprint?
mesmoris

Novo foreiro
Novo foreiro
4/04/13
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Mai 2013, 13:30
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Hola aaron, para los que no estamos federados solo podemos inscribirnos en la prueba popular, la minisprint, y son 18€, y luego si no tienes chip de cahampion-chip te alquilan el chip, 20€ de fianza a dar el día de la prueba y luego te devuelven 18 (osea, 2€ de alquiler)

tienes las bases en la página de la fegatri, pincha en "regulamento"

www.fegatri.org/index....&extid=256
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Ven, 10 Mai 2013, 15:08
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Grazas Mesmoris!!! Duda resolta.. nin que decir ten que me parece unha autentica estafa...
migolin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/09/11
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Mai 2013, 18:59
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Tienes dos opciones, ir o no ir... No es tan estafa... Las cosas valen dinero organizarlas... Sólo son 6 eu la inscripción y 12 eu la licencia del día, no puedes participar en una prueba deportiva sin seguro... Un saludo
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Ven, 10 Mai 2013, 22:13
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Sei o que valen organizar cousas!! Son co-organizador dun evento que custa 50000€.. detalles aparte, que me expliquen porque unha pedrestre vale 1,4€ o seguro e un triatlon mini-sprint 12euros?? Evidentemente non von ir, por eses cartos pagome unha sesion de fisioterapia que me presta mais!!
migolin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/09/11
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2013, 7:15
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Podía por que un triatlón nadas en el mar y bici en carretera, hay más posibilidades de tener un accidente que en una carrera, el seguro es más caro por eso... Un saludo
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2013, 8:17
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

O circuito de carreira e paralelo o de bici... e o mar vas todo o veran e ahi en riazor non che cobran 8 euros cada vez que vas a praia, ti nadas e os socorristas miran pa ti, se deixas de facelo ijual van por ti... asi pasa que despos en Berga morre un triatleta porque nadie o viu na auga.. sinto non me cola!! Parar Pa min estos prezos son desorbitados e inflados, e non culpo a organizacion esto ven da fegatri que mete licenza dun dia 12euros... igual tiñan que preguntar se queriamos representar a nosa patria fora das nosas fronteiras antes de meter eses prezos... Isto daria pa moito debate e xa son moitos foros nos que se di, pero mentres axa quen pague eles non teñen porque baixalos...
P.D: Duatlon Cross de Reis, carreira e bici por camiños de monte, chuvia, granizo, caidas, pedras, lama.. etc.. seguro.. 2€!!! Pensando
migolin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/09/11
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2013, 13:03
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Una prueba privada tiene que tener su propio seguro y medios, los socorrista a que están en la playa son públicos, y no tienen por que estar a disposición de la competición, pero como te dije antes tienes dos opciones, ir o no ir... Un saludo
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2013, 15:55
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

As opcions que teño xa as sei... Pero a miña opinion debe ser moi "radical"... Por certo, se ta a fegatri de privado ten pouco.... wild wolf, ican, ironman... etc.. son privadas!! Un saludo
Fernan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2013, 22:13
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

aaron_eu escribió:
Sei o que valen organizar cousas!! Son co-organizador dun evento que custa 50000€.. detalles aparte, que me expliquen porque unha pedrestre vale 1,4€ o seguro e un triatlon mini-sprint 12euros?? Evidentemente non von ir, por eses cartos pagome unha sesion de fisioterapia que me presta mais!!
Con 50.000 € debeis montar unha proba impresionante, é unha mágoa que non deas un paso á fronte e pases de co-organizador a organizador, seguro que un triatlón organizado por ti sería o non vai máis.
Por certo debeu entrar xa o mercado chinés no mundo do seguro, porque un seguro de accidentes e responsabilidade civil por dous euros para un dúatlon cross pareceme pouco menos que incrible.
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Dom, 12 Mai 2013, 9:13
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Primeiro, falei de evento non proba.. e ser co-organizador non implica non ser organizador.... quere dicir que eu levo uns areas e outros outras... os egos non levan a ningun lado!!
Segundo, isto non e mercado chines e champion-chip.. pero igual o afan recaudatorio das federacions lastran estas probas economicamente...
Terceiro, vexomos moi correctos politicamente.. pois nada chavales a darlle duro nunha proba de 40 minutos polo que vale unha sesion de fisio de unha hora (si, onde eu vou e asi), eu so expusen unha opinion e non von entrar en pullas absurdas carentes de opinion propia e si moito "quedaben". Saudos
debuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Mai 2013, 11:53
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Vamos chavales, sin acritud. Que todo este rollo es para pasarlo bien. Para jaleos ya tenemos los telediarios. Disfrutad y a pasadlo bien, que es de lo que se trata. Ríndose
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Dom, 12 Mai 2013, 11:59
Asunto: Re: TRIATLÓN DE RIAZOR 2013

Amen.. Rezar Rezar Rezar
debuti escribió:
Vamos chavales, sin acritud. Que todo este rollo es para pasarlo bien. Para jaleos ya tenemos los telediarios. Disfrutad y a pasadlo bien, que es de lo que se trata. Ríndose

Intentei verter unha opinion bastante extendida noutros foros pero igual non e este o indicado... Veña!! Fe en dios e patas a fondo!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos