Foros ›
Autor
Mensaxe
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2013, 18:02
Asunto: Re: Os Afiadores

E ahora fora de bromas, benvido outra vez o foro Vistahermosa, non sei como aguantaches tanto tempo Mr. Green
Como xa sabedes quedamos as 8:00 no Hiperasia, coido que maña vamos papar moito frio en San Mamede. Callosraba, independientemente da túa decisión, apareces como "pendiente" na lista de inscritos do Via XVIII.
Orbita, coidate, xa virán tempos mellores, para correr me refiro.
Por certo onte estiven en Outes con Espadana, carreira dura, con moito sube-baixa e barro, xusto como a min me gusta Muerto Muerto Muerto , pero non saiu mal de todo, posto 49 de 171.
Bicos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2013, 20:44
Asunto: Re: Os Afiadores

Hola rapaces
A viaxe que fixemos onte bastante ben,a pesar dos kilometros e de estar 3 horas na sala despera moi contento xa que a doutora quedou asombrada da melloria que tiven,de todas formas teño que volver a mediados de xullo,supliqueille e moito que me deixara correr no mes que entra pero ata xullo nada pero que si que me dixo foi que unha semana antes de volver a consulta que fose correr para poder ver ela como reaccionaban as miñas doenzas asi que o mes de xullo vou correr con vos,esta señora e unha fora de serie,a lastima e que non este 250 km mais cerca porque de ser asi maña xa ia a san mamede

Desexovos que teñades moita sorte para maña
O cafe de Esgos corre da miña conta con sorpresa incluida

Besos para todolos AFIADORES e amigos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2013, 21:17
Asunto: Re: Os Afiadores

MANEL. escribió:
Hola rapaces
A viaxe que fixemos onte bastante ben,a pesar dos kilometros e de estar 3 horas na sala despera moi contento xa que a doutora quedou asombrada da melloria que tiven,de todas formas teño que volver a mediados de xullo,supliqueille e moito que me deixara correr no mes que entra pero ata xullo nada pero que si que me dixo foi que unha semana antes de volver a consulta que fose correr para poder ver ela como reaccionaban as miñas doenzas asi que o mes de xullo vou correr con vos,esta señora e unha fora de serie,a lastima e que non este 250 km mais cerca porque de ser asi maña xa ia a san mamede

Desexovos que teñades moita sorte para maña
O cafe de Esgos corre da miña conta con sorpresa incluida

Besos para todolos AFIADORES e amigos

alégrome moitìsimo Manel. Faille caso a muller que queremos verte pronto ben e que dure. Mañá dedicámosche o San Mamede. Moitos bicos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2013, 8:50
Asunto: Re: Os Afiadores

rubenigui escribió:
MANEL. escribió:
Hola rapaces
A viaxe que fixemos onte bastante ben,a pesar dos kilometros e de estar 3 horas na sala despera moi contento xa que a doutora quedou asombrada da melloria que tiven,de todas formas teño que volver a mediados de xullo,supliqueille e moito que me deixara correr no mes que entra pero ata xullo nada pero que si que me dixo foi que unha semana antes de volver a consulta que fose correr para poder ver ela como reaccionaban as miñas doenzas asi que o mes de xullo vou correr con vos,esta señora e unha fora de serie,a lastima e que non este 250 km mais cerca porque de ser asi maña xa ia a san mamede

Desexovos que teñades moita sorte para maña
O cafe de Esgos corre da miña conta con sorpresa incluida

Besos para todolos AFIADORES e amigos

alégrome moitìsimo Manel. Faille caso a muller que queremos verte pronto ben e que dure. Mañá dedicámosche o San Mamede. Moitos bicos

Moitisimas gracias ,besos
IREHITA

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/11
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2013, 17:59
Asunto: Re: Os Afiadores

Hoxe subindo camiño de san MAMED acordeime de ti, ten un pouco de paciencia que dentro de uns dias vémonos novamente.

un saludo.

un bico.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 9:24
Asunto: Re: Os Afiadores

Alégrome moito da melloría Manel.
Rubenigui, hoxe a tarde quedamos para o que queiras, ainda que San Mamede a fixen moi suave e a intención de hoxe era ir a pista, síntome un pouco magullado.
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 10:53
Asunto: Re: Os Afiadores

Rubenigui, hoxe a tarde quedamos para o que queiras, ainda que San Mamede a fixen moi suave e a intención de hoxe era ir a pista, síntome un pouco magullado.
Bicos[/quote]

Entón queres ir a pista ou non. Eu por mín rodaxe suave ata Outariz. Hoxe doeme todo, creo que me cebei nas baixadas
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 12:12
Asunto: Re: Os Afiadores

rubenigui escribió:
Rubenigui, hoxe a tarde quedamos para o que queiras, ainda que San Mamede a fixen moi suave e a intención de hoxe era ir a pista, síntome un pouco magullado.
Bicos

Entón queres ir a pista ou non. Eu por mín rodaxe suave ata Outariz. Hoxe doeme todo, creo que me cebei nas baixadas[/quote]

Que si, que me vale rodaxe suave ata Outariz, 18:30 no aparcamento si che parece. Si a alguién máis lle apetece, está invitado.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 12:25
Asunto: Re: Os Afiadores

novoa_run escribió:
rubenigui escribió:
Rubenigui, hoxe a tarde quedamos para o que queiras, ainda que San Mamede a fixen moi suave e a intención de hoxe era ir a pista, síntome un pouco magullado.
Bicos

Entón queres ir a pista ou non. Eu por mín rodaxe suave ata Outariz. Hoxe doeme todo, creo que me cebei nas baixadas

Que si, que me vale rodaxe suave ata Outariz, 18:30 no aparcamento si che parece. Si a alguién máis lle apetece, está invitado.[/quote]
ok. Eu estou roto uffff.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 15:01
Asunto: Re: Os Afiadores

Hola chicos.
Eu xa non me acordaba a pasalo tan mal coma onte nunha carreira, sobre todo nos primeiros Km. Non sei se foi que notei en falta o cafe, ou o feito de ir tan abrigado, que me fixo sudar coma se estuvera a 40 grados en pleno veran, sumado o moito que me molestaron os aquiles durante toda a subida, o certo e que ata chegar a zona de neve non o pasei nada ben. Eso si desa zona disfrutei coma un neno, sobre todo na baixada. Encima hoxe doime bastante o aquiles esquerdo, asi que esta semana, collereina con tranquilidade.
Bicos
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 15:13
Asunto: Re: Os Afiadores

Enhorabuena por la carrera de ayer, es de esas que se quedan grabadas en la memoria.

Menuda nevada teníais en la cumbre Moi feliz Moi feliz
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 19:07
Asunto: Re: Os Afiadores

Bueno primeiro decirlle ao ORBITA que ten unha gorra reservada, non pode ser que il que sempre a leva posta non teña unha do SANMAMEDE 2013. Onte foi un dia moi duro de estrés e nervios e esquecinme de darvola. E o segundo agradecervos un ano máis a vosa presencia.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 20:21
Asunto: Re: Os Afiadores

Grazas Jorin, certo, igual non voltamos a vernos noutra igual.
O´langullo, encantados de correr un ano mais por esa serra tan fermosa, serra que dende pequeno teño admirado dende a miña casa paterna.Enhoraboa polo gran traballo que fixestes, estivo todo de 10.
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2013, 21:28
Asunto: Re: Os Afiadores

Gracias Jorin, foi dura de carallo pero o mesmo tempo espectacular coa neve
Olangullo un placer volver a correr por terceiro ano consecutivo o San Mamede, e que sexa por moitos anos. Un gran detalle o da gorra de Orbita. Que se mellore esa lesión que queremos verte pronto correr con nós
Novoa déboche 2 euros, hoxe esquecínme de darchos. Recórdamo o Mércores.
Irehita, por fin compartimos algúns kms xuntos, que tal esas pernas? . eu teño os cuadriceps rotos Ojo morado
Aos demáis Afiadores un recordo dende a serra de San Mamede
Bicos
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2013, 11:09
Asunto: Re: Os Afiadores

Enormes afiadores! y solidarios.

Ánimo a Manel y pronto nos vemos.

Ruben, tienes agujetas hasta en los brazos, no? Que manera de ir lastrado; como sí la prueba no fuese suficientemente dura.

Me alegro de haber compartido otro viaje con vosotros, esta vez km no porque para mi, ese terreno es imposible para mis tobillos.
"Disfruté" la prueba BTT, aunque es cierto que se hizo muy corta. Nos salieron como 32km en vez de los 44 previstos. Por culpa de la nieve nos desviaron, una pena, como Ruben, yo también hubiese disfrutado de ese paisaje insólito en mi curriculum deportivo.
Espero que no sea ciertos los rumores y repitan prueba para el año, me refiero al BTT.
Nos vemos. Bicos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos