Dom, 02 Xuñ 2013, 22:03
Asunto: Re: CARSantiago
Ya tengo un objetivo para la próxima temporada, que es bajar de 4:47:56 en un medio iron-man. El porqué lo teneis aquí
www.clasificaciones.tr...t_tbox.php
Así que, me queda esta semana en plan tranquilo para poder competir en Ordenes, y despues tres semanitas de relax para empezar de nuevo a principios de Julio, que la próxima temporada promete !!!!!.
Comentaros que hoy en riveira no he sufrido en donde todo el mundo se quejaba de las adversidades (pasaros por el post del tri de riveira), quizás sea porque fui a mi ritmo sin agobiarme en ningún momento. Eso si, o principio cando me metín a probar a auga, entre o fría que estaba e o oleaxe, quedei sen alento, pero saín, mentaliceime do que había e cando deron a saída xa todo foi perfecto. Agora teño todo o ano para mellorar uns minutiños, porque me axudaría bastante na bici a coller algún grupo e non ter que tirar so ou en grupos pequenos, e no 10000 non me chegan os kms. para remontar a pesar de conseguir baixar de 40 minutos nun circuito con bastante vento. Tury foi 2º infantil no popular a pesares de seguir coa mala sorte xa que unha patada rompeulle o cordon das gafas que debía estar algo gastado, e nadou 200 dos 300 metros cas gafas na man, perdendo moito tempo na auga, pero ainda así despois na bici e correndo fixoo moi ben. Creo que marcou o 5º mellor tempo correndo da xeral. Espero que todos disfrutarades do fin de semana
Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.