Foros ›
GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 14:36
Asunto: Re: GMTA #4: TAC / UTAC ALDEAS DO COUREL (25/05/2013)

guti290971 escribió:
Ahh , e mellorei en case duas horas o tempo do ano pasado.
xa lle dixen a Moutiño o chegar a 1:10:

" apuntame xa para o ano que ven "
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 14:43

faraon escribió:
O Trail gañouno José Manuel Corral de Carballiño, que está demostrando ser un dos "xefes" da montaña creo que con un tempo de 3h 38'. Estivo un día estupendo, pero por algunha razón os tempos de casi todos os participantes empeoraron con respecto ao o ano anterior moito máis do que se podía prever con ese Km que din que tiña de máis. Polo demais xa sabedes...unha paisaxe incrible a do Courel, pero unha carreira rompepernas a tope que nos fixo sufrir a casi todos.
En todo caso xente da provincia de Ourense como o propio Corral ou Adolfo Garrido parece que non o notaron e fixeron unha extraordinaria carreira (para información de Diego)
Eu víñenme nada mais rematar e non teño moitas noticias do Ultra; unicamente que Riobóo e Expósito corrían como si de unha carreira curta se tratara, e o que me sorprendeu en xeral o rápido que correron todos o primeiro tramo no que coincidimos...espero que lles fose ben.

si veras eses dous kilometros de mais entenderias o porque empeorron os tempos,,, de todalas formas nas carreiras de montaña a difernci das de asfalto e dificil comparara o stempos.... calquira tapon pode facer perder uns minutos.
PMT1370

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/10/10
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 14:44

Hola a todos, sensacional día de carreira onte no Caurel, increible de novo a GMTA, Moitas gracias por facernos disfrutar de esta maneira.
Eu fixen a corta a pesar de que as forzas e o meu entreno, ainda pa corta, suelen irme bastante axustadas. Pero claro as sensaciones cas que rematas sempre son encontradas, por un lado moi contento de superarme e de ser capaz de disfrutar de este sacrificio, pero por outro lado estan eses outros/as, os verdadeiros mostruos, eses que correr a larga e que fan que te sentas muy pequeniño, que volvas a casa decindo pero que pouco espiritu de sacrificio teño eu, simplemente admirable o que fai esta xente.

A que ven isto, eu coma outros moitos marchamos onte antes de que os da ultra acabarán, oxe a maña levanteime e me picaba a curiosidade por quen ganaría, como acabaría o último, non sei unha pequena crónica da carreira, 4 liñas da GMTA, a estes grandes homes e mulleres que fan este gran esforzo, pois non había maneira.
No Marca, o Pais , a Voz todo falan de cousas cotidianas, a champions, o fichajes do Madrid, os nenos dos coches en monaco etc... os que estubemos onte no Caurel queremos cousas mellores, no mundo das redes sociales con 50 mil maneiras de se comunicar, como podemos estar desinformados.
Por favor no on entendades egoistamente, desde o meu interés, senon da honra que se merecen todos os que correrón e disfrutarón do Caurel.

MOITAS GRACIAS GALICIA MAXICA TRAIL
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 14:47

guti290971 escribió:
Pois eu cheguei de penultimo na ultra.

Iba de ultimo no 36 de Seoane cuns calambres que me impedian cambiar de calcetins.
pensei en abandonar , inedito en min, pero os animos de Aguita e Jeff me serviron para levantarme da silla e completar o resto da proba camiñando case todovo rato.
Pero adiantei a un corredor na devesa ainda mais lento ca min.
pillounos o escoba e asi baixamos ata as gominolas de Moreda.
Ali me fun e fixen unha pila de kmts en solitario ata o acampamento.
logo a Vilela e por fin a meta , perdendo o trofeo para o ultimo.
non se pode ser ultimo sempre !!!!!!!

esta e afilosofia que memola na montaña ... Eres grande Guti.... e que boa a empanada...jejejejejej

vemonos ... minimalista
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 14:49

Pois despois de 75 km mais ou menos con 8000 de acumulado , nunha das millores e mais bonitas ultras que un pode facer levoume 11:33 quedando de 25 na xeral e segundo en Veteranos II , primera vez que pillo premio.... jjejejej
Eu gocei e sufrin coma un anano.. subir a Devesa da Rogueira non ten precio......

Por certo gañou Exposito....
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 14:52

Por certo noraboa a organizacion que co cambio d erecorrido millorou a Ultra dunha maneira sustancial. Perfecto trato , señalizacion e que decir de todolos voluntarios que sempre estan ahi..... Grazas
javiersarandeses

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/11
24 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 15:08

Noraboa a todolos participantes. Guti menuda mellora, agora a recuperarse. Aplauso Aplauso Aplauso
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 16:37

PMT1370 escribió:
Hola a todos, sensacional día de carreira onte no Caurel, increible de novo a GMTA, Moitas gracias por facernos disfrutar de esta maneira.
Eu fixen a corta a pesar de que as forzas e o meu entreno, ainda pa corta, suelen irme bastante axustadas. Pero claro as sensaciones cas que rematas sempre son encontradas, por un lado moi contento de superarme e de ser capaz de disfrutar de este sacrificio, pero por outro lado estan eses outros/as, os verdadeiros mostruos, eses que correr a larga e que fan que te sentas muy pequeniño, que volvas a casa decindo pero que pouco espiritu de sacrificio teño eu, simplemente admirable o que fai esta xente.

A que ven isto, eu coma outros moitos marchamos onte antes de que os da ultra acabarán, oxe a maña levanteime e me picaba a curiosidade por quen ganaría, como acabaría o último, non sei unha pequena crónica da carreira, 4 liñas da GMTA, a estes grandes homes e mulleres que fan este gran esforzo, pois non había maneira.
No Marca, o Pais , a Voz todo falan de cousas cotidianas, a champions, o fichajes do Madrid, os nenos dos coches en monaco etc... os que estubemos onte no Caurel queremos cousas mellores, no mundo das redes sociales con 50 mil maneiras de se comunicar, como podemos estar desinformados.
Por favor no on entendades egoistamente, desde o meu interés, senon da honra que se merecen todos os que correrón e disfrutarón do Caurel.

MOITAS GRACIAS GALICIA MAXICA TRAIL

Esta mañana estaba igual. Ansioso por saber que había pasado con el Ultra. Ayer madrugaba para ir a la carrera y ya iba pendiente del MIUT (Ultra de Isla de Madeira, que por cierto ganó Carlos Sá, ganador del UTAC el año pasado). Esta mañana mientras me preguntaba como habría acabado el UTAC, estaba pendiente del Zegama-Aizkorri, que ganó Kilian. Ahora ya voy teniendo noticias de como acabó ayer, sobre todo amigos y conocidos y me alegro que todos hayan acabado bien. SOIS UNOS CAMPEONES
SusanaRial

Maratoniano
Maratoniano
7/11/11
20 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 17:02

Estupenda carreira a UTAC Aldeas do Courel.
Guti, teño que darche as grazas porque esta experiencia é única.
Durísimo, sufrindo moito, pero rematada a proba nada diso importa.
Hai que recuperarse das lesións, pero merece a pena volver.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 18:32

encantado , coma sempre da organizacion dos rapaces de GMTAe colaboradores,comaLinkin, Aguita, Banderas, Jeff, Marcos,Moutiño, Martins, Lupe e o resto dos compañeiros

Fun ata o Courel ca tropa de Boimorto: Norris, Susana Rial, Diego e o ordense Rafiki.
Atopámonos co Blas , Pocholo, Miguel e Damores onde nos hospedamos, casa Chaos, en Paderne, onde o dono, Jesús, foi encantador .

Na charla vin a amigos coma Dipper, co quen en primeira fila na escola atendimos as Moutiñadas que nos preparaban para o dia seguinte(prado con ortigas moi bravas)

Xa na carreira coñezo a Bernardocoruxo, saudo a Rabacallos, Mond, Meicendan, Magono, Maxi,Chuki, Palomo, Adolfo, Pablo Feijoo...

Impresionantes os meus colegas no seu debut en ultras :Susana, Diego, Rafiki e Norris, que chegaron a meta de dia ou case.
Susana foi terceira senior.....impresionante.
Moi ben Magono, quitandose a espiña do ano pasado.
Lamento os abandonos por lesión de Damores, Pocholo e sobre todo Maxi, pois tiña collons para acabar o ultra cunha ferida moi fea na perna, pero que necesitaba sutura.

Mou, apuntame a do ano que ven.
xa che ingreso mañá os cartos, e dame o dorsal nº 1 , porfa...

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 18:38

guti290971 escribió:
encantado , coma sempre da organizacion dos rapaces de GMTAe colaboradores,comaLinkin, Aguita, Banderas, Jeff, Marcos,Moutiño, Martins, Lupe e o resto dos compañeiros

Fun ata o Courel ca tropa de Boimorto: Norris, Susana Rial, Diego e o ordense Rafiki.
Atopámonos co Blas , Pocholo, Miguel e Damores onde nos hospedamos, casa Chaos, en Paderne, onde o dono, Jesús, foi encantador .

Na charla vin a amigos coma Dipper, co quen en primeira fila na escola atendimos as Moutiñadas que nos preparaban para o dia seguinte(prado con ortigas moi bravas)

Xa na carreira coñezo a Bernardocoruxo, saudo a Rabacallos, Mond, Meicendan, Magono, Maxi,Chuki, Palomo, Adolfo, Pablo Feijoo...

Impresionantes os meus colegas no seu debut en ultras :Susana, Diego, Rafiki e Norris, que chegaron a meta de dia ou case.
Susana foi terceira senior.....impresionante.
Moi ben Magono, quitandose a espiña do ano pasado.
Lamento os abandonos por lesión de Damores, Pocholo e sobre todo Maxi, pois tiña collons para acabar o ultra cunha ferida moi fea na perna, pero que necesitaba sutura.

Mou, apuntame a do ano que ven.
xa che ingreso mañá os cartos, e dame o dorsal nº 1 , porfa...
Bravo guti,blas y resto de gladiadores!!!
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 18:40

Corrin a TAC. Polo meu GPS sairon 36.10 km (o ano anterior sairon 33.35 km). Outra persoa que tamen correu a TAC, o seu GPS marcoulle 37.34 km iste ano, e 33.62 o ano anterior.
Os GPSs soen marcar algo de mais (1% aprox) en carreiras de asfalto (ceo aberto), e un 2% en montaña (mais curvas, arbores, vales) que fan que fluctue a sinal do GPS. Se descargades o track o PC e mirádelo no Google Earth, podedelo contrastar.
Meu agradecemento a organización, os voluntarios, os que nos quitan fotos, os que nos dan animos durante o percorrido, e a todos participantes colaboracores e corredores.
Todos temos que sentirnos orgullosos por participar, independentemente o posto acadado na xeral, incluso se non pudemos rematala carreira. Todos sufrimos en maior e menor medida e sabemos no inferno en que nos metemos. Iso é ser valente.
Doeme (é triste) que na prensa e nas noticias apenas figure/mencionen (se poñen algo) a valentia distes corredores/as. futbol + futbol + futbol, asi nos vai.
Un aplauso pa nos Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .
Ate a proxima.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 21:14

Silbar Creo que fué la edición más bonita y dura de las disputadas. Hablo del TAC, aunque el año pasado hice la UTAC, por los comentarios de los que repitieron, también coinciden con mi valoración.
Día espectacular en uno de los más bellos parajes de este país, fresquito al comienzo, soleado a continuación pero con mucho bosque que se agradece muy mucho. Es una carrera dura y técnicamente exigente, con su grado de peligrosidad que sólo he visto aquí y en Asturias.
Habituallamientos: Chapeau! Muy bien situados, algo que valoro mucho cuando corro sin bebida ni comida.
Y la calidad organizativa también ha mejorado alcanzando un nivel muy elevado. Así que Aplauso Aplauso Aplauso GMTA.
Además, acabé sin golpes, molestias, etc, que es lo más deseable.
Si le añado que también hice podium, poco más a añadir. Bailar Bailar
Suerte para todos

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 21:42

É increible a cantidad e variedad de emocions que podemos sentir o longo dun Ultra, por iso o rematar e andar para o día seguinte agarrado o pasamanos para baixar as escaleiras (hoxe é o meu caso), xa estemos pensando na seguinte.
Fenomenal UTAC, mellorando cada ano, puiden ver xente de Asturias, Bierzo etc. o que fan unha proba consolidada e chegará a ser un referente.
Non me cabe a menor duda, polo bon facer da organización, pola sua implicación (Unha aperta pa todos eles) e pola beleza e dureza do percorrido.
Un luxo poder subir a Devesa da Rogueira, estou Caurelizado!

Parabens para Blas polo tempazo acadado, vaia momento de forma !! Sorte na Traveserina e un pracer voltar a coindidir. Apertas.

Saudos para o Clube Boimorto, fai ben pouco só atopaba a Guti polo monte, pero agora xa vexo enganchados a Norris, Susana, Diego ( vaia marcha levaban Diego e Rafiki)
Guti, vexo que seguiche o pe da letra o plan que levabas escrito e forrado. Moi ben compañeiro.

Pensei en retirar na primeira parte do Ultra cando no Km.33 aprox. sentín un pinchazo e forte dor no xeonllo dereito e non me deixou en ningún momento, sobre todo nas baixadas ( Ibuprofeno incluído)
Fixen a segunda parte con Luisrn e Mrcasal, un pracer compartir kilómetros con vos, a subida a Devesa une moito.
Lastima Manuel que despois de torcer duas veces o nocello, non lle quedou máis remedio que deixalo no avituallamento anterior o acampamento. Ánimo Manuel, que a próxima será, son tantos condicionamentos nun Ultra que é imposible determinar se o remataremos ou non, de ahí tamen o seu encanto.

Cheguei a 23h. con Luis despois de moitas horas, menos mal que este ano non me colleu a noite
Luis, ardo de gañas de ver os videos, e moitas grazas pola defensa a ultranza diante do castrón na subida o monte Cido jajaja ahora faime graza, pero ben acojonado que estiven cando amenazante se ergeu das patas traseiras.....parecía o mesmo Demo con esa cornamenta !!!
Joder, pensei en sacarlle unha foto, pero preferín escapar a toda ostia...non vaia ser o Demo.

Saudos a Aurora de protección civil, e nosa caseira en Moreda ( .....e amiga do dono do castrón jajaja). Moitas grazas por todo.

E Moitas moitas grazas a GMTA, protección civil e voluntarios,por poder disfrutar de esta experienza
Hoxe pola mañan estiven a dar un paseo o longo do Lor polo Pozo das Mulas...é increíbel o tesouro que temos no Courel.

Rosinha, non voltei a verte desde pola mañan cando ías coa sandía na man e case te deixan sen ela......Como foi?

Saudos
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 22:08

Menos mal que xa sei algho de vos, rapases! Alegrome moito que fos vose ben a Luis e a ti, Dipper! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Noraboa!

Aplausos ghrandes a todos e todas os/as participantes e organizadores, sobre todo a Lupe Lodeiro. Encantoume falar con ela. Campiona!

Eu quedei varada (e aliviada) no ultimo avituallamento do km 31. Non me deu a ghana de seguir, e punto. Tiña o corpiño mazado de todo por mor dunha caida aparatosa na beira do rio, nos primeiros quilometros, e bueno, non vos estou eu polo labor de sufrir nin unha pisca cando vou ao monte... Asi que cando deixou de parecerme divertido parei.

Ighual esta falta de espirito de sacrifisio non queda nada ben nun foro de montunos. A ver se non me botan a puntapes salomonicos de eiqui Ríndose

"Amamos o touciño tanto como a velocidade" (Colectivo Ronseltz)
cronicasdomaquis.blogspot.com.es/

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos