secaiv escribió: |
Boas. Vin que a carreira "Solidaria do Barbanza" que se vai disputar o día 1 de Xuño en Boiro, non está dentro do circuito 2012-2013. Digoo máis ben, porqué díxose que esta tempada ían entrar no circuito, de xeito automático, aquelas carreiras que estiveran no circuito 2011-2012. E revisei o circuito pasado e estaba inscrito. Non sei se a organización da carreira non se puxo en contacto cos administradores do circuito pra confirma-la súa participación no mesmo. Pero eu comentoo por curiosidade. Inda que non estea no circuito, que a xente se anime a participar nesta carreira, que é algo duriña pero está moi ben. |
soniarunner escribió: |
Hola yo soy de Vigo y de paso que estoy el finde en la zona voy a correr la carrera de la mujer,al guien sabe si es llana la carrera o es corta y tiene subidas,yo me he anotado en la web pero no aparece ninguna lista de inscritos,el pago me imagino que se hara presencial al recoger el dorsal,saludos y a ver que sale de ahi |
secaiv escribió: |
Entón a carreira de 10.000m, é as 19:00h?. E que no calendario só menciona as 17:00h, e non da máis información. |