Foros ›
IV CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE O PINO 2007
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:08
Asunto:

khene escribió:
Hola, hoy estoy un poquillo liado, pero quiero colgar la foto de la Carrera de O Pino Moi feliz

!! Dios,o mais feo de todos é Lestrove,pero Banderas vaille a zaga !! Ríndose Ríndose
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:15
Asunto:

Ya sé lo que te pasó en Opino Lestrove , igualito que a Samsón le cortaron la melena y se le acabó la fuerza ¿quien te cortó tus rizitos de oro? Ríndose Ríndose Ríndose
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:19
Asunto:

A verdade é que si saiches moi feiño, Lestrove. Pero xa sabes, un mal día telo calqueira, no só ti, até o teu perruqueiro. Saúdos e entrena que vaiche ben
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:26
Asunto:

Chacal escribió:
A verdade é que si saiches moi feiño, Lestrove. Pero xa sabes, un mal día telo calqueira, no só ti, até o teu perruqueiro. Saúdos e entrena que vaiche ben
Chacal...¡¡¡eres la h**tia!! Llevo un buen rato tronchándome de la risa con tu comentario.

En fin...a lo que iba:
Mmmmmmmmmmm.....para variar (¿¿por qué será?? Avergoñado ), no estoy en la foto, pero, aunque conozco a casi todos, ¿¡quién es el chico que está al lado de Easywind?? ¿¿Y al lado de Xan?? (lo siento.....a lo mejor ya los he visto alguna vez, pero soy un poco-bastante despistada Avergoñado Avergoñado ).
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:29
Asunto:

al lado de Easywind, Callejón
al lado de Xan, Urko

Espero no equivocarme.

Saludos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:34
Asunto:

al lado de easywind esta callejon, pero no conozco ni al que esta al lado de xan ni al que esta entre Lestrove y keniatablanco. chacal y sunsury quizas ???
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:37
Asunto:

por cierto Lestrove, que cara de mala h*****, me recuerdas a un camarero ... Disimulando
Bean

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/06
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:51
Asunto:

Está claro, vendo as reaccións de xente normal coma vos, que se equivocaron na forma da mani, teria sido mellor que se tivesen apuntado os fillos e netos dos afectados e facer un trote en grupo, todos coas camisetas negras.

De terme enterado con tempo de que ia haber a manifestación, teríame apuntado a correr coa camiseta negra.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 14:51
Asunto:

O rapassss alto que hai por detrás de Lestrove e Keniatablanco é, en efecto Sunsury... logo terei algo máis de tempo e farei a crónica dunha tarde atrajantada Avergoñado Avergoñado
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 15:23
Asunto:

Pues poquito más que añadir a lo comentado.

Mi carrera fue de más a menos. Con Xan de Ris de liebre, aún iba bien, pero cuando se escapó, vilmente Demo sorrindo , al final de la segunda vuelta, empecé a sufrir (demasiadas energías gastadas animando a los que me doblaban Disimulando ), y la tercera se me hizo larga, aun a pesar de tener que disminuir el ritmo. Al final, mi tiempo fue un poco peor de lo que pretendía, pero es posible que hubiese sido demasiado optimista en mis pretensiones (mi estado de forma, y mi peso, son los que son a día de hoy). Lo haré mejor, espero, el año que viene. Porque pienso repetir.

Me lo pasé muy bien, a pesar de todo. Y fue un placer conocer a Sunsury y a Callejón, y charlar un poco más con Jotaeme, a quién conocía de vista y poco más. También lo fue charlar, aunque fuera un momento, con Chacal y Kandpalleiro, a quienes veo muy de tarde en tarde. En cuanto a Keniatablanco, es la tercera vez ya que nos presentamos mutuamente, pero parece que no terminamos de quedarnos todavía el uno con la cara del otro. Ríndose Somos muchas caras a conocer en el foro yaâ?¦ Disimulando Y eso que me quedé sin conocer a Xolinha, a Urko, a Ojordo, y a más que seguro que me dejo...

Y al resto no los nombro, que seguro que me olvido de alguien. Sólo menciono a Flip y a Jabelo, que sin mayor pretensión (que yo conozca) que la de pasarse a saludar y a vernos correr, tuvieron los ánimos de dejarse caer por O Pino.

¡Ah! Visto lo visto, confirmo que de Vig-Bay, este año, para mí, nada. Y de Vilagarcía casi también me olvido. A buscar plusmarca en Pontevedra, porque en Betanzosâ?¦ Disimulando

Un saludo general.

PD: Respecto a la clasificación, y centrándome en mi tiempo, decir que no estoy muy de acuerdo. El tiempo tomado por mí fue de 40'58, y entré un minutillo largo, por lo menos, antes de Elyana. Aunque si ella confirma su tiempo, Derek, ya me haces dudar de en qué momento paré el crono, o qué carrera corrí realmente Ríndose .
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 16:04
Asunto:

U escribió:
Azochador escribió:
Acabo de repasar la clasificación general y juraría que no se corresponde con la realidad haciendo memoria de la situación en la que llegué a la meta. Tampoco es que tenga mayor importancia, lo comento por si hay alguien al que no le cuadre tampoco y corrobore mi impresión.
Saludos
Ya, ya, y ahora dirás que tenías que estar de primero, ¿no? Moi feliz :D Moi feliz :wink:.
...el señor U haciendo de vanessa Ríndose Prefiero apelar al supremo, un año de estos...
bytheface

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/05/06
0 Carreiras
286 Mensaxes
brigantium flavium
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 16:23
Asunto:

Halaaaaaa!!! ... habeis visto la barriguita que he estado criando durante mi ausencia??? Ahí teneis el sueldo de un español medio pasado a cervezas. Ríndose Ríndose (Por si alguno estaba pensando que le iba a reclamar una paternidad o algo así) Disimulando

... por cierto, Lestrove ¿¿A quien le estabas poniendo esa cara?? Demo Mad ¿¿Ya estabas enfadado antes de empezar?? ...pasa a entrenar ahora mismo!!!

No me acordé en mi crónica de agradecer la presencia de Flip y Jabelo camuflados "de paisano" en plan reporteros gráficos. Todo eso está muy bien pero queremos veros corriendo. ...estais avisados!!! Demo

Ahhh ...en honor a la verdad decir que en la foto "Pastelalrhum" debo de estar subido a un bordillo porque yo no soy tan alto ...ni tan calvo Chorando Lo más importante es que en esa misma foto, el amigo khene "ha visto la luz" y está henchido de gozo y fervor pastelero.

"errar es de humanos" ...dijo el pato bajándose de la gallina
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 16:38
Asunto:

Carreira de O Pino ou "O que non pode ser, non pode ser"

Decididamente, o foro estame desgraciando: tanto escoitar dos méritos dos foreiros, dos seus ritmos, dos seus entrenamentos...que un pensa que tamén vai mellorar ó mismo ritmo que eles...e o que non pode ser, non pode ser...
O mellor (conste que non é por peloteo) os saúdos ós foreiros, Lestrove, actuando como perfecto anfitrión; a confusión entre Vouamodo e o Profe Khene :oops:(que me vai a preparar un avatar!! Ríndose Ríndose ); o saúdo con Lubo; Elyana e a nosa sempre posposta cita cerveceira;Banderas (un crack: trata a un descoñecido como a un amigo de toda a vida...obrigado!!) Ademáis como coñece a todo o mundo, "aquel é Kandepalleiro...aquel o Admin, aquel que ven correndo,Azochador...bueno todo o mundo"....Un lapsus mental imperdonable foi non recoñecer a Derek cun look totalmente distinto ó que tiña cando nos coñecemos en Corrubedo (sintoo tío!!!)
A carreira: de pena...A miña, of course, que a organización, de nota!! En vez de usar a cabeciña e marcarme o meu lentíiiiiisimo ritmo habitual, nada, nada...."en terra de lobos, hai que ouvear como todos"...e así no km. 2 vexo que vou a 4:30, cando 5:30 xa me tira do alento de abondo...Por suposto, no km. 4, pájara ó canto, e cambios de ritmos constantes, unhas veces "chupando roda" dos que me iban adiantando (mentras me duraban os folgos, claro!), para, a continuación, arrastrar un pe detrás do outro. A estas alturas o estómago iba revolto. Unha piltrafa humana. Eso sí, por unha vez podo ver un duelo na cumbre: Lolo, Elías e Robertas pasando como locomotoras do AVE. Adiántame un grupiño de catro, e pillo o seu rebufo. Aivalohostia!! pero si dous son foreiros!!! E mentras o meu tanque de enerxía vai en mínimos-mínimos, un deles vai animando a tódolos que nos van doblando: este Opaahí ten un humor!!! Polos mensaxes que levo leído o outro debía ser Xan-de-Ris, que daquela xa debía ir aburrido e sale mangado fresco como unha leituga...A última volta, case non a recordo: como decían a vellas "faltaríame riego"...Solo recordo a unha moza que me adiantou e me iba animando a que a seguira...vivedios que o intentei durante un kilómetro!!, pero nin con esas. Adiantoume un rapaz de Marín co que fixera o anaco final en Padrón (que por certo ou é foreiro ou polo menos menos, lector do foro: ¡¡coñece a Lestrove!! Ríndose Ríndose
Tempo final: uns lamentables 39:22 (algo menos na clasificación oficial!!!). Eso sí o sprint cara o W.C. do bar de enfrente foi antolóxico!!
Logo un saúdo rápido a Ojordo (noutra vou ir contigo que polo menos tes máis sentidiño que mín!!) Por certo, logo aínda teño que leer os lamentos de Lestrove: Mira, chaval, o día que faga o tempo que fixestes tí no teu "fracaso" estás convidado a unha mariscada. E si me apurades moito, convido a todo o foro!!!!!...si é que o que non pode ser, non pode ser....
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 16:44
Asunto:

Boas.
Tamén fun un dos que puido disfrutar dunha tarde de carreiras e na que puden seguir de preto a todos os foristas de correr en Galicia. Encantoume ver os animos que lle daba un dos participantes a Piti durante toda a carreira e que semella ser â??okeniatablancoâ?, que saibas que non era a ela a única a quen axudabas se non a todos os que iamos con vosco o lado. Grazas por ir regulando tan ben durante toda a carreira, fixen marca persoal, e marchei para casa que non collia na camisola. Os meus parabens pros dous.

Outra cousa que me gustaria decir fora dó tema dá carreira e sobre a importancia que vai acadando esta web que ata algúns a utilizan para poder revindicar ideas fora dó ámbito deportivo. Creo que é xenial que se lle de tanta importancia o deporte popular. Non creo que sexa esta a única vez que se tente colar estas ideas e para futuras revindicacións espero que so gañen o noso máis grande silencio.

Practicando apredese
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 17:16
Asunto:

Bueno el sábado estaba encantada por haber corrido sin molestias musculares (aunque la rodilla protestara algo en carrera y me gritara al acabar) pero un "poco mosca" porque me sentí bastante cansada sobretodo del 4000 al 6000 aunque luego recuperara y pudiera sprintar a falta de unos 200 metros, para llegar "escarallada",pero llegar;hoy estoy exultante Moi feliz Moi feliz ,por el ritmo que me han dado 5,19 Abraiado ,nunca en una carrera había corrido a ese ritmo,de hecho la mejor media la tenía en mi tierra,5,49.Bueno si logro modularme y no ir tan loca al principio creo que la Vig-Bay sobre las dos horas puedo lograrlo (y si no puedo,no pasa nada Demo ).

Opaahi,como siempre no paré mi reloj al entrar en meta,de todas formas por la clasificación me sacaste 1´18" así que creo que se corresponde con lo que tu pensabas que me habías sacado.

Última edición por Elyana o Lun, 26 Mar 2007, 17:19; editado 1 vez

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos