Foros ›
Salvemos Galicia de la megaminería!
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 12:15
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Damores escribió:
Na minería o que fai que hacer e cando se recolle o mineral é devolver o entorno a o seu estado natural, sea parecido, pero cunha biodiversidade igual ou máis alta ca que tiña. Para iso a compañía mineira cando inicia a explotación ten que depositar unha fianza moi alta para as medidas correctoras do impacto ambiental producido pola explotación.

Habria que revisar o concepto de "moi alta"

Unha fianza moi alta, ¿por que? Entendo que para facer ben as cousas debese esixir unha fianza non moi alta, altísima para o meu parecer.

En primeiro lugar a empresa é a que leva a maioria dos beneficios da explotación. Pero resulta que os recursos pertencen o territorio no que se atopan.

En segundo lugar o territorio en cuestión será o que sufra as molestias ou posibles consecuencias negativas (de habelas) da explotación. Polo tanto o normal é que se aseguren, como mínimo que o territorio quede nunhas boas condicións medioambientais cando finalice a extracción.

En terceiro, si polas razóns que sean, a empresa non leva a cabo as medidas de recuperación da zona ou non se fai cargo dos danos causados por accidentes ou neglixencias durante a explotación, enton, nese caso ,¿quen paga a recuperación do territorio? ¿ cos impostos de todos como pasa sempre?

Pois non, que se lle esixa fianzas enormes e todos os requisitos que se consideren necesarios e, si non lles interesa pagar pois que vayan a sacar mineral a outro lado.

P.D. a lexislación medioambiental, como outras moitas, é de coña. Compensa moito máis incumprilas sistematicamente e pagar as multas

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 12:31
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

...Claro Extrem, totalmente dacordo co que dis do cancro, por iso digo o da saúde, porque xa non é unha cuestión de que se faga un megafurado,senon da saude das persoas( sendo o resto tamén moi importante).
E totalmente dacordo con Percheron,moi ben argumentado.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 12:31
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Extreme escribió:
Hasta ahora, momento en que se ha movido, llevaba 359 lecturas. Dato objetivo sobre la "visibilidad"

Si, ya sé donde hay más "visibilidad" en los foros, pero de verdad, si a día de hoy 10.902 usuarios cumplen las normas del foro, no sé porque tú no. Es tan sencillo como montar una carrera/andaina contra la Megaminería y publicarlo en el foro general.

Ejemplo: Carreira pola Ría do Burgo :: Calendario :: Tema en el foro :: (supongo que os veré a todos allí ¿no?).

¿Alguien movió este tema? No, pero organizar un evento de estas características exige un trabajo que mucha gente no está dispuesta a realizar. Es más cómodo darle al botón "Me gusta", retuitear mensajes o darse un paseo mañanero un domingo por la Alameda... Guiño
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 12:48
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Admin escribió:


¿Alguien movió este tema? No, pero organizar un evento de estas características exige un trabajo que mucha gente no está dispuesta a realizar. Es más cómodo darle al botón "Me gusta", retuitear mensajes o darse un paseo mañanero un domingo por la Alameda... Guiño


Por unha vez, é sin que sirva de precedente Parar , estou completamente de acordo Indiferente

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Extreme

Montañés
Montañés
13/08/12
8 Carreiras
216 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 12:56
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

MAÑANA A LAS 12:00 no se va de paseo mañanero a la Alameda, al menos yo. Entoces, si convocó una carrera express para mañana a las 12 la encontraré en el foro general?? Me estas invitando a hacerlo???.

...."Toda norma llega un momento en el que tiene que ser revisada, es algo contextualizado en tiempo y lugar"....

En que momento puse en duda el esfuerzo que puede llevar "coordinar" esta web??

Bueno, ya tengo algo en común con callosraba, a ambos nos han eliminado mensajes del foro.

Saludos
Percheron

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/13
2 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 13:07
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

corvo escribió:
Damores escribió:
Na minería o que fai que hacer e cando se recolle o mineral é devolver o entorno a o seu estado natural, sea parecido, pero cunha biodiversidade igual ou máis alta ca que tiña. Para iso a compañía mineira cando inicia a explotación ten que depositar unha fianza moi alta para as medidas correctoras do impacto ambiental producido pola explotación.

Habria que revisar o concepto de "moi alta"

Unha fianza moi alta, ¿por que? Entendo que para facer ben as cousas debese esixir unha fianza non moi alta, altísima para o meu parecer.

Exacto, corvo. Esquecínme antes de comentalo. A fianza esixida é claramente menor á que debería ser. E o motivo é que non se lles esixe a presentación dun aval ou fianza que cubra o peor dos escenarios posibles, como debería ser por lei. É dicir, a empresa non presentou unha fianza que cubra, por exemplo, a rotura da balsa. Se iso acontece, non está cuberto pola empresa.
Extreme

Montañés
Montañés
13/08/12
8 Carreiras
216 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 15:38
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

"linkinpark" escribio: Tienes todo mi apoyo en esta pagina Extreme..

Gracias, espero que algún día de estos coincidamos en alguna carrera. De momento, nos queda el ostracismo de "otros temas de interés".

Usuarios como Susinho siguierón a rajatabla las normas del foro en la apertura de los temas como www.correrengalicia.or...p;t=10586; abierto hace un año y consiguió 2 respuestas. En estos momentos se llevan 35. Motivo sufiente para mi para no cumplir siempre las normas.

Saludos
Extreme

Montañés
Montañés
13/08/12
8 Carreiras
216 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 15:39
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Extreme escribió:
"linkinpark" escribio: Tienes todo mi apoyo en esta pagina Extreme..

Gracias, espero que algún día de estos coincidamos en alguna carrera. De momento, nos queda el ostracismo de "otros temas de interés".

Usuarios como Susinho siguierón a rajatabla las normas del foro en la apertura de los temas como www.correrengalicia.or...p;t=10586; abierto hace un año y consiguió 2 respuestas. En estos momentos se llevan 35. Motivo suficiente para mi para no cumplir siempre las normas.

Saludos

jsenboo

Novo foreiro
Novo foreiro
2/08/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 16:38
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Si Damores, serás todo o que ti queiras e terás moita facilidade de palabra, pero todos sabemos como funciona esto, por un puñado de billetes "vendedes as vosas nais", e non vos importa o dano que causades os demais.

Estou totalmente dacordo con todo o que dixo Percherón.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 16:48
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Percheron escribió:
linkinpark escribió:
Cambiamos esto:


Por outra parte, e perdón por ser tan pesado, estas fotos de linkinpark fanme traervos unha reflexión.

linkinpark, cando traes esta foto preséntasnos unha paisaxe idílica que nos queren cambiar por unha mina. A pregunta é si esa é unha paisaxe idílica... eu nesta foto vexo unha paisaxe absolutamente degradada e destrozada: un río xa contaminado con arsénico e no que xa non quedan salmóns porque os extinguimos. Unha beira absolutamente degradada e sin a súa vexetación despois de sufrir incendios e mais incendios forestais. E a outra beira, sin a súa vexetación tras ser substituída por eucalitos e mais eucalitos dunha maneira irracional.

Con todo isto quero dicir que moitas veces a maioría de nós nos maravillamos coa "preciosa paisaxe galega, tan verde...". Señores: Galicia, a súa paisaxe e a súa natureza están total e absolutamente degradadas e destrozadas ata os termos mais absolutos. A natureza galega está destrozada, a franxa costeira é unha vergoña, un mar interminable de eucalito, cun urbanismo atroz, etc etc etc. Non nos damos conta de que moitos dos lugares polos que corremos, e que nos parecen tan bonitos, son en realidade zonas moi degradadas, eucalitais absolutamente mortos, coa paisaxe galega totalmente transformada.

Ás veces vivimos un pouco enganados e as árbores non nos deixan ver o bosque... abramos os ollos e actuemos en consecuencia, porque a situación vai moi a pior.

si si si , y los percebes los traen de marte Muerto .Este pais de mierda , no sale adelante en la vida , valiente reflexion madre mia!!!
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 16:53
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Percheron escribió:
Cita:


Habria que revisar o concepto de "moi alta"

Unha fianza moi alta, ¿por que? Entendo que para facer ben as cousas debese esixir unha fianza non moi alta, altísima para o meu parecer.

Exacto, corvo. Esquecínme antes de comentalo. A fianza esixida é claramente menor á que debería ser. E o motivo é que non se lles esixe a presentación dun aval ou fianza que cubra o peor dos escenarios posibles, como debería ser por lei. É dicir, a empresa non presentou unha fianza que cubra, por exemplo, a rotura da balsa. Se iso acontece, non está cuberto pola empresa.



Si rompe unha balsa ou sucede calquer outro accidente terminara pagando todo o de sempre: o Estado, ou sexa, cada un de nos teremos que pagar as consecuencias. Non vou poñer exemplos porque sobran os que se levan producindo anos atrás.

Eu non comprendo Nono estas concesións que se lle realizan a empresas, Frecha esto seria como si eu decido alquilar un piso cheo de xoias, obras de arte, electrodomésticos de gama alta... O inquilino pagame un alquiler máis un mes de fianza e cedolle temporalmente o piso e deixo que leve todo os obxetos de valor . Para poder sacar as cousas tamen permito que tire todos os tabiques do piso, que rompa as ventanas e que amontone os escombros o lado da casa.

Eu vivo no piso de abaixo, mentras o inquilino marcha cos mobles eu aguanto impasiblemente os ruidos, que rompa unha tuberia e me inunde o piso,.... tamen lle pago a comunidade e deixo que use o ascensor.

Finalmente cando o inquilino termina de levar todos os mobles de valor cerramos o contrato. El para restaurar as ventanas que rompeu colocame un plastico en cada unha delas para que non chova e amontona os mobles que non lle gustaban nunha esquina. Eu volvo a constriur os tabiques, limpo o piso, retiro os escombros e arranxo a tuberia que rompese, non antes de agradecerlle efusivamente que me arrendase a vivenda Sorriso

P.D. e un eslogan para anunciarme na inmobiliaria: O meu piso é unha mina Guiño

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Extreme

Montañés
Montañés
13/08/12
8 Carreiras
216 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 17:07
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Estupenda metáfora corvo!
Saludos
Percheron

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/13
2 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 22:06
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Cibreiro escribió:
si si si , y los percebes los traen de marte Muerto .Este pais de mierda , no sale adelante en la vida , valiente reflexion madre mia!!!

Os percebes?? wtf?? e que ten que ver o touciño coa velocidade? Podíaas explicarte e razoar algún argumento, porque ti dirás valiente reflexión, pero eu digo valiente comentario... podes aportar algo?
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 20:26
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Extreme escribió:
Extreme escribió:
"linkinpark" escribio: Tienes todo mi apoyo en esta pagina Extreme..

Gracias, espero que algún día de estos coincidamos en alguna carrera. De momento, nos queda el ostracismo de "otros temas de interés".

Usuarios como Susinho siguierón a rajatabla las normas del foro en la apertura de los temas como www.correrengalicia.or...p;t=10586; abierto hace un año y consiguió 2 respuestas. En estos momentos se llevan 35. Motivo suficiente para mi para no cumplir siempre las normas.

Saludos
O único que me da pena de todo isto, i e una reflexión que xa non aporta nada a un debate rematado, e que fai vinte anos pensábamos que o atraso da nosa terra viña pola xente de "antes" reaccionarios que ian as procesións e votaban a don Manuel,e agora que pasaron tantos anos a situación e menos esperanzadora que antes, non hai ilusíons, e aparaeceu una xeneración de alienados consumistas de centro comercial, que parecen saidos en lugar de walking death de brain death. Nos queda correr para que as endorfinas nos atrofien un pouco a conciencia.
Por certo as estadísticas se repiten en todolos ámbitos da vida, e dicir, hai a misma porcentaxe de indecentes conducindo coches que correndo.
Saúde, kms, sede boiños, cumpride as normas e non discutades, que cada un xa ten a sua postura e ninguén a vai cambiar.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xuñ 2013, 14:55
Asunto: Re: Salvemos Galicia de la megaminería!

Extreme escribió:
"linkinpark" escribio: Tienes todo mi apoyo en esta pagina Extreme..
Gracias, espero que algún día de estos coincidamos en alguna carrera. De momento, nos queda el ostracismo de "otros temas de interés".
Usuarios como Susinho siguierón a rajatabla las normas del foro en la apertura de los temas como www.correrengalicia.or...p;t=10586; abierto hace un año y consiguió 2 respuestas. En estos momentos se llevan 35. Motivo sufiente para mi para no cumplir siempre las normas.
Saludos

Sólo unha pequena pregunta: este tema é de suma importancia, si dúbida. A situación económica de moitas familias deste país é dantesca. Ecolóxicamente, a Terra está en situación límite. O cambio climático xa o estamos sufrindo. Da situación política mellor nin falar. Daquela, ¿todos estes temas deberían ir en "Carreiras Populares en Galicia"??





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos