Foros ›
Autor
Mensaxe
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2013, 23:01
Asunto: Cómo empezar con series?

Moi boas! Andando por 5:10-5:20 min/km, ata 12-15 km, con qué tipo de series ou cambuos de ritmo me recomendades empezar?
Graciaaaas!
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 7:04
Asunto: Re: Cómo empezar con series?

Pois depende da/s probas que quieras preparar. Como regra básica canto máis longa sexa a proba tocará facer serias máis longas e, pola contra, canto máis cortas tocarán series máis breves.
Por exemplo para unha maratón as series máis cortas serían en só dúas ocasións de 400 e a máis longa, na semana anterior 2x6000.
Para un 10000 chegarían con series de 1000 e 2000 e as máis cortas de 250.

zapasdo42.blogspot.com.es/
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 7:14

Gracias pola resposta. Pois a idea é baixar primeiro un pouco o tempo nos 10 km (51 min.) e despois tentar algunha media maratón.

O asunto é que inda estou bastante pasado de peso e que só podo entrenar 2 días (3 máximo), así que tampouco teño moitas expectativas, era só para ver qué me recomendades para optimizar un pouco os entrenos.

Gracias de novo, un saúdo!
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 9:50

roi escribió:
Gracias pola resposta. Pois a idea é baixar primeiro un pouco o tempo nos 10 km (51 min.) e despois tentar algunha media maratón.

O asunto é que inda estou bastante pasado de peso e que só podo entrenar 2 días (3 máximo), así que tampouco teño moitas expectativas, era só para ver qué me recomendades para optimizar un pouco os entrenos.

En mi opinión entonces por ahora no hagas series. Uno de los días de entrenos alarga la tirada. Si por ejemplo corres una hora, pues a partir de ahora corre 1h20'. Y el otro día de entrenamiento yo haría unos cambios de ritmo.

Saludos
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 10:10

VICTORALVAREZ escribió:
roi escribió:

En mi opinión entonces por ahora no hagas series. Uno de los días de entrenos alarga la tirada. Si por ejemplo corres una hora, pues a partir de ahora corre 1h20'. Y el otro día de entrenamiento yo haría unos cambios de ritmo.

Saludos

Gracias! El día de la tirada larga ya soy capaz de hacer 1h20´, y no quería subir mucho más, por eso me planteaba series o cambios de ritmo al menos; cuáles me recomiendas? 90 segundos "fuerte"- 90 "suave"? Más largos, más cortos? 90-90 ó 90-60?

Gracias de nuevo.
008

Maratoniano
Maratoniano
3/04/08
0 Carreiras
229 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 15:02

No me atrevo a darte un entreno porque eso es muy complicado. Pero una cosa sí es clara: aumenta los ritmos/tiempos poco a poco sino preparate para las lesiones. No aumentes mucho tiempo aunque si lo intentas podrás; no empieces haciendo series a lo loco, aunque si lo intentas podrás; pero acabarás lesionandote. Incrementa tiempo poco a poco y si haces series (yo empezaría con cambios de ritmo) pues muy poquito a poco.
Iñaky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/10/12
88 Carreiras
64 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2013, 18:03

Personalmente , yo no recomiendo a nadie hacer series antes de correr de forma habitual 3 días a la semana durante unos seis meses, ten en cuenta que en las series sin una preparacion previa son causa de lesion segura, no pones tu peso pero yo haria rodajes progresivos y añadiria un poco de fartlek. Un saludo
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 0:48

Gracias a todos.

La verdad es que ya he hecho todo muy progresivo, y en las tiradas largas hago algo tipo fartlek alternativamente. También he probado algo de cuestas y cambios de ritmo a mi manera, sin lesiones ni problemas, simplemente quería saber qué serìa lo más adecuado.

Gracias de nuevo, un saludo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos