Foros ›
II Carreira pola Ría do Burgo (02/06/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
castelodeporte

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/04/10
0 Carreiras
206 Mensaxes
Castelo - Culleredo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 12:58
Asunto: Re: II Carreira pola Ría do Burgo (02/06/12)

vidividal escribió:
a mi con que se suban un par de fotos ya estais disculpados Guiño

Mañana estarán todas en la web (estarían antes, pero el fotógrafo perdió la llave del coche, cosas que pasan con la Ley de Murphy Guiño

www.castelodeporte.gal
cidrex

Novo foreiro
Novo foreiro
1/08/12
2 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 12:58

O da auga e con diferencia o mais lamentable que vin nunha carreira.

Entendo que non foi culpa vosa. A organización perfecta.

O pagar prefiro beber algo na metade da carreira que ter 3 carros de fruta para o final.

Case me atrevo a recoller unha auga usada do chan...o final non p fixen.
inespa

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/11
12 Carreiras
109 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 14:06

Preciosa encantoume a distancia e o ambiente pero quero apuntar que non entendo como se poden unir os premios das categorías xuvenil, cadete e infantil......
Que non teñan os maiores por categorías pódese entender pero rapaces e rapazas de 12 a 16 anos paréceme excesivo, nunca o vin...
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 14:18

O da auga, xa sabemos que non foi culpa vosa. Pero ir a un opencor a comprar vasos de plástico y garrafas de auga si. Non o vexo tan complicado. Aínda que teña que pomelo do meu bolsillo. 10-15 euros en auga?

Iso xamais se lle pode negar a un corredor...

Polo demais perefecto!!!!
victorbendollo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/12
8 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 14:58

Gran organización, iavos dar un pequeno tiron de orellas polo da auga pero vendo que non foi culpa vosa conformaremonos con que non volva pasar, o que non quero pasar por alto e quero mencionar EN MAIUSCULAS se fai falta, e a pouca falta de civismo do resto da xente, digo eso por non chamarlle sinverguenzas directamente, tanto a ciclistas, como a xente que pasea cos cans e un largo etc..entendo que sea a sua ria, pola que van todos os dias, pero non sei, unha hora e media o ano e tanto pedir, a xente non ten respeto ningun, eso son cousas cas que a organizacion non ten nada que facer e do que non ten culpa, se quero baixar co can esperome unha hora mais e se quero ir en bici pois por un dia que non salia non pasa nada, e si tanto me ferve por sair cambio de ruta e punto, desde logo pareceme vergonzoso que a xente se metera polo medio dos corredores, desde ciclistas, xubilados, xente paseando os cans etc... en resumen unha tremenda falta de civismo, e dos que ian correndo en sentido contrario x ai prefiro non falar porque me encendo, se tantas ganas tes de correr pola ria pois apuntaste a carreira e depaso colaboras campeón, e non vais por ai molestando a xente.
En resumo, unha carreira estupenda, gran sitio e gran clima, quitando o problemiña da auga e da xente que non ten 2 dedos de frente.
Saudos.
vidasana

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/11/11
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 15:46

Pues yo le doy un 9,9 , me encanto esta carrera y eso que el recorrido lo hago casi todos los dias y lo tengo chapado
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
696 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 15:52

Balance muy positivo de esta carrera en un entorno precioso (no conocía este paseo), día perfecto para correr con un airecillo que se agradecía, aunque al final apretó un poquillo el sol. En mi caso tuve suerte con el agua pues me la ofrecieron en 2 lugares. En lo personal creo que fue una de mis mejores carreras, así que me fui muy contento de Culleredo. Espero el año próximo repetir.
Parla

Maratoniano
Maratoniano
27/09/11
70 Carreiras
249 Mensaxes
Temple(Cambre)
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 16:04

Una buena carrera, la organización bien, pero lo del agua hay que mejorarlo, sobre le tema de la gente que pasea o los de las bicis, habría que explicarles que la ria es para todos, y una vez al año se corre pola rai do burgo,,por favor haber si nos repetamos por el bien de esta carrera,gracias y saludos a todos los compañeros de carrera. Guiño
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 16:20

para min a organizacion perfecta..... a distancia diferente a de sempre.... O da auga eu non o sufrin-.....

Respecto aos ciclistas que seguan circulando ao mesmo tempo que os corredores pedirialles que despois non protesten polas faltas de respeto dos coches hacia eles.... sin xeneralizar eu corro polo monte e moitas veces teñome que apartar eu para que pasen eles porque creense os donos do camiño ... e volvo a decir sin xeralizar,,,,, o mesmo digo dos corredores respecto dos que camiñana os mais lentos e debiles sempre teñeen a preferencia e algo que todos nos debemos aprender.... sin animo de que ninguen se sinta ofendido.....saudos
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 17:11

Buena carrera, todo bien salvo el agua, que las chicas se pusieron a doblar la caja del agua en mis narices y casi me da algo que iba ya justo jaja.

No pasa nada, pero si sabíais que no llegaba creo que se podía haber dicho por megafonía, y si me apuras yo llevaría los aquarius al puente... Prefiero quedarme sin nada al final y no acabar medio deshidratado.
juancinho2002

Maratoniano
Maratoniano
1/01/12
2 Carreiras
123 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 17:19

Todo perfecto. Un 10 para la organización. Nos vemos el año que viene!!
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 17:57

Por lo general bien....hay que corregir unos pequeños detalles.....el agua,podium de los enanos la verdad lamentable.....solo 3numeros habia que apuntar y no se pudo.
Encantado de compartir carrera con todos los de siempre.....grandes grandes

Entrena como un animal, compite como una bestia
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 18:00

Enhorabuena por la carrera, ahí os va una anécdota en el avituallamiento del puente pasaje uno que iba delante mía le entregaron agua y siguió recto por debajo del puente....el caradura no era de la partida era alguien que simplemente iba corriendo y se aprovecho.
Los imbéciles siempre los son, se suban a un coche a una bici o se calzen unas zapatillas.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1062 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 18:13

Muchas gracias por la carrera. Me encantó. Mejor que la del año pasado.
Lo de la gente que corría a contracorreinte , o los ciclistas o la gente con perros y/o ocupando el ancho del paseo es una demostración de falta de civismo.

Coño!!! arrímate a un lado !!!!

En fin, así va el país.
CORTIÑAN

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/11
10 Carreiras
5 Mensaxes
Cambre (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 18:27

Eu non vos disculpo, sintoo, non hay bares, chiringuitos, superficies q abren 25 horas ou mais. Compranse vasos e botellas e punto. Eu fun dos ultimos, tiven q apañar auga tirada , pedila os q xa acabaran. O q mais me fastidia e q me pasou en duas carreiras e as duas o lado da casa (hai unhos anos pasou o mesmo en cambre).

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos