Foros ›
Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 23 Mai 2013, 15:37
Asunto: Re: Diario de Anarky

Como non teño demasiado tempo, simplemente deixo os últimos adestramentos.

Martes 21 de Maio

Sesíon variada no ximnasio:

Pesas de Tronco + Espalda + Brazo + Cuadríceps +
Abdominais + Lumbares + Estiramentos +

xBike:

Tempo: 45'
P_avg:P_max: 138 /166 bpm

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Xov, 23 Mai 2013, 15:39

Mércores 22 de Maio

Adestramento suave pola zona do cross da Torre.

Distancia: 20,5 km
Tempo: 1h45'22' (5:09 min/km)
P_avg/P_max: 132 / 152 bpm

Máis información en:
connect.garmin.com/act.../316663068

anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Dom, 26 Mai 2013, 15:34

Sábado 25 de Maio

I Carreira Popular CPI Vicente Otero Valcárcel en Carral. Carreira cun percorrido duro pero moi atractivo dende o meu punto de vista por carreteras comarcales cheas de repeitos e de encanto. Cheguei a carreira despois de moito adestramento por monte e sen moita velocidade e ía coa idea de facer un adestramento esixente de cara ao obxetivo de Aquilianos. Sen embago, circunstancias totalmente alleas a un servidor, fixeron que chegara con pouco descanso e quizais sobrehidratado... ademais o adestramento da noite anterior en condicións de pouco osíxeno tampouco axudaron Guiño . Comecei moi suave pero pouco a pouco funme entonando e adiantando a xente ata que finalmente me estabilicei e nun vertixinoso descenso me plantei en Carral nun tempo aceptable.

Distancia: 11,0 km
Tempo: 48'17' (4:23 min/km)
P_avg/P_max: 160 / 172 bpm

Máis información en:
connect.garmin.com/act.../317744267

anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Mar, 28 Mai 2013, 15:52

Luns 27 de Mayo

Sesión variada no ximnasio:

Pesas de Tronco + Espalda + Brazo +
Abdominais + Lumbares +

xBike
Tempo: 48'
P_avg/P_max: 131 / 159 bpm

anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2013, 15:21

anarky escribió:
Martes 07 de Maio

Miniadestramento no Xalo que nos serviu para evaluar o noso estado actual de forma e que, a partir de agora, tomaremos como referencia pra futuros adestramentos similares. O entreno consistiu en facer un pequeno quecemento por asfalto de Castelo ata Celas de Peiro, logo subir a tope ata case arriba do Xalo, que son uns 2,5 kms con 400 m de desnivel + e logo baixar suave de novo ata Castelo para recuperar.

2,95 kms de quecemento - 14'50'' (P_avg/P_max: 123/ 157 bpm) +

2,5 km - 22'19'' (P_avg/P_max: 162/ 176 bpm) +

2,55 kms de desaceleración - 13'41'' (P_avg: 136 bpm)

Máis información en:
connect.garmin.com/act.../309296298

Martes 28 de Maio

Despois de 3 semanas de adestramentos varios preparando Aquilianos, onte volvemos ao Xalo para repetir este mesmo test e ver como chegamos de forma ao gran obxetivo deste primeiro semestre. Moi boas sensacións na subida (na baixada tamén Moi feliz ) con estos resultados:

2,8 kms de quecemento - 14'05'' (P_avg/P_max: 118/ 135 bpm) +

2,46 km - 21'13'' (P_avg/P_max: 161/ 172 bpm) +

2,58 kms de desaceleración - 12'22'' (P_avg: 131 bpm)

Máis información en:
connect.garmin.com/act.../319486291

anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2013, 15:06

Mércores 29 de Maio

Deradeiro adestramento suave antes de Aquilianos para soltar un pouco as pernas. Agora toca disfrutar mañá dos 61 kms Guiño

Distancia: 6,0 km
Tempo: 28'31' (4:45 min/km)
P_avg/P_max: 137 / 157 bpm

Máis información en:
connect.garmin.com/act.../319972374

jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2716 Carreiras
6621 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2013, 15:32

Deseo que hagas una gran carrera en los Aquilanos Satisfecho y le ganes a Abel Antón Silbar . Ya nos informarás. No te olvides de cargar al máx. las pilas del garmin....jeje Guiño

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2013, 23:38

Mucha suerte a tí y a GasMan.

A disfrutar mucho de la experiencia.

Un abrazo cracks Guiño
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Lun, 03 Xuñ 2013, 10:58

Moitas gracias polos vosos ánimos jesusb e Víctor Aplauso Aplauso Aplauso

Sábado 01 de Xuño

Travesía Integral dos Montes Aquilianos - Recorrido A. Por fin, chegou o día de enfrontarse ao gran reto deste ano, superar por fin a distancia de Filípides e pulverizar o récord de desnivel acumulado (tanto positivo como negativo) nun mesmo día. Cando teño algo de tempo farei un enorme crónica explicando con detalle tódalas sensacións vividas pre, durante e post carreira, pero por agora un pequeno resume: 60 kms, + de 3000 m de desnivel + e -, recorrido moi esixente, calor abafante abaixo, frío nas cimas, paisaxes preciosas durante a maior parte do percorrido, montaña en estado puro, pobos que te trasladaban a outra época, perdidos no medio de valles profundos e fermosos, natureza que sobrevivou á man do home, .... boas sensacións, malas sensacións, momentos de euforia e momentos de estar a punto de tirar coa mochila e, finalmente, a meta onde case se me saltan as bágoas pero, sobre todo, + de 9h que non olvidarei nunca en compañía dun gran amigo sen o que seguramente non houbera chegado a meta.

Distancia: 59,5 km
Tempo: 9h29'37' (9:35 min/km)
Desnivel +: 3000 - 3200 m aprox.
P_avg/P_max: 137 / 162 bpm

Máis información en:
connect.garmin.com/act.../321205353

Como era de esperar, a batería do Garmin non aguantou toda a carreira, pero teño gardado os datos ata Rimor, logo morreu camiño de Ponferrada a uns 4 kms da meta.

PD: Como che comentei onte jesusb, non fun capaz de gañarlle a todo un campeón do mundo de maratón que me sacou preto de 1h. Senón houbera parado nos avituallamentos ao mellor chego para sprintarlle en meta Mr. Green Mr. Green Mr. Green

cidrex

Novo foreiro
Novo foreiro
1/08/12
2 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xuñ 2013, 14:47

Que barbaridad Guiño noraboa por este gran esforzo!
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xuñ 2013, 11:07

Enorme esfuerzo y enorme carrera ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ enhorabuena ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ que bárbaros ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡, ahora a descansar y a recuperarse del esfuerzo........ y si recuperais bien......... apuntaros el día 23 a la Carrera de la Construcción Naval, aquí en Ferrol ........... en esta no os voy a engañar .......... jijijji, totalmente llana, excepto 250 de subida a falta de 3 kms para meta......... o sea, chupado para unos tios de "desnivel positivo".......... un saludo y salud compis....

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Mar, 04 Xuñ 2013, 14:38

cidrex escribió:
Que barbaridad Guiño noraboa por este gran esforzo!

Gracias cidrex por esa noraboa Moi feliz Como van esos adestramentos¿? Vin que foras a carreira do Burgo, espero que non te quedaras sen auga Guiño

BATCHOCO escribió:
Enorme esfuerzo y enorme carrera ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ enhorabuena ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ que bárbaros ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡, ahora a descansar y a recuperarse del esfuerzo........ y si recuperais bien......... apuntaros el día 23 a la Carrera de la Construcción Naval, aquí en Ferrol ........... en esta no os voy a engañar .......... jijijji, totalmente llana, excepto 250 de subida a falta de 3 kms para meta......... o sea, chupado para unos tios de "desnivel positivo".......... un saludo y salud compis....

Moitas gracias BATCHOCO !!! Para o día 23 estaremos máis que recuperados, sobre todo algún que agora está por Canarias recuperándose do esforzo a base de mojitos Mr. Green . Supoño que estaremos na carreira da Construcción Naval o equipo dos olímpicos ao completo, se Víctor se da recuperado dos aquiles e Chayanne colle algo a forma estos días. Pola miña parte non sei que farei, se forzar un pouco para ver como me movo no asfalto despois de tanto monte, ou ao mellor me poño ao lado do que leva o globo de 50' e lle dou conversa Guiño

BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xuñ 2013, 6:55

Ríndose Ríndose pues para mi sería un placer ir charlando durante esos 10 kms Silbar ........... aunque seguro que tu te aburrirías a esos ritmos........... Mr. Green Mr. Green , así que te libero y te invito a que le des a las zapas a dolor.............. nos vemos en unos días fiera.......

Un saludo para ti y otro para GASMAN

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 7:27

Neno, hai que escribir unha crónica detallada no blog, que é unha mágoa que o teñas a monte, que ti escribes moi ben, e correr xa non che quero contar... Angel

"Amamos o touciño tanto como a velocidade" (Colectivo Ronseltz)
cronicasdomaquis.blogspot.com.es/
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 15:31

BATCHOCO escribió:
:lol: Ríndose pues para mi sería un placer ir charlando durante esos 10 kms Silbar ........... aunque seguro que tu te aburrirías a esos ritmos........... Mr. Green Mr. Green , así que te libero y te invito a que le des a las zapas a dolor.............. nos vemos en unos días fiera.......

Un saludo para ti y otro para GASMAN

Non te creas que me aburro moito correndo a 5 min/km ... de feito, cando adestro normal (non series), entre 10-20 kms, vou sempre a un ritmo entorno a 5 min/km así que para min sería un adestramento máis de recuperación pero acompañado de moita xente, en boa compañía e correndo por unha zona moi chula. Tal como che digo esto, creo que estou bastante recuperado e non descarto correr un par de días rápido antes de Ferrol para ver que tal e se as sensacións son positivas ... lume Mr. Green

riveter escribió:
Neno, hai que escribir unha crónica detallada no blog, que é unha mágoa que o teñas a monte, que ti escribes moi ben, e correr xa non che quero contar... Angel

Cando te refires a que escribo ben, supoño que o dirás pq non cometo faltas de ortografía pq senón non lle vexo xeito Moi feliz O blog xa o deixei por aburrimento, agora o que fago é poñer neste fío as crónicas dos bolos que me meto, sexan de correr ou doutro tipo Moi feliz - xa que me parece o lugar máis adecuado-. E teño un pdf onde os gardo todos seguido, para cando me entra a nostalxia ou a desmotivación, votarlles un ollo Avergoñado Bailar

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos