kalquera escribió: |
Y por que no dan el tiempo neto??? |
DAntilles escribió: | ||
Corrixídeme se me equivoc . Eu por tempo neto (dunha carreira) entendo o tempo que transcorre dende que pasas pola LIÑA de SAÍDA ata que pasas pola LIÑA de META. Nesta carreira NON HOUBO "alfombra" na liña de saída. É un pouco difícil de entender se non participaches. (para min foi a primeira con este "sistema") |
kalquera escribió: |
Si que participei defeito entrei na meta por diante tua DAntilles, |
jofmakni escribió: |
Muy buenas. Soy uno de los pocos asturianos que se animó a participar en esta I Carrera y quisiera dar la enhorabuena y animar a la organización a que siga con la misma. Pese algún fallo, supongo que normal al ser la primera, (tema de la alfombra en la salida y de pillar a la mayoría de los que estábamos en el furgón de cola en la salida un poco desprevenidos), creo que salió bastante bien. En cuanto al recorrido nada que objetar, algún tramo en ligera subida y por lo menos para mí, con varias zonas en las que dividí el recorrido a la hora de afrontarlo, cosa que se me hizo mucho más llevadera. Ahora toy apuntando en la de 10 Km Carballo y si alguién me pudiera responder al tema de la cuestas... ¿Son estilo repecho o son mas estilo de falso llano tirando para arriba?, Gracias por adelantado y ya veo que hay afición en Galicia a esto de las carreras populares. |
roixordo escribió: |
Estou facendo un estudo, para un artigo, sobre os incios do atletismo feminino. A nivel estatal a primeira referencia é no 1929. Pero o feito de andar buscando cousas de fai anos, fai que atope outras curiosas. Unha delas é ca primeira "popular" de Sarria é do ano 1917. Realmente sorprendente. Eu sendo a organización cambiaría a numeración por aquilo de "unha das probas pedestres máis antigas de Galicia" Deixo a ligazón. Para ver hai que dar a miniatura da folla, a esquerda (fondo branco). galiciana.bibliotecade...ltados=BIB O reglamento da proba é boísimo:Había que chegar antes dos 10 min. do gañador. En caso contrario xa non entrabas en clasificación. Pero o mellor era a proibición de entrenadores. Por certo, se algunha persoa ten coñecemento de datos de atletismo feminino nos seus incios (2ª Rep.) estaría agradecido que o comentara |
maxi. escribió: |
Moi curioso e interesante o artigo. Roixordo, creo que deberías abrir un tema aparte onde expoñer artígos e noticias deste tipo, xa que creo que merece a pena botar unha ollada o pasado. Fanme gracia algunhas cousas, como que eu pensaba que o de cobrar as inscricións as carreiras e algo relativamente recente, e vexo que xa daquela cobraban 1 peseta de inscrición por corredor. |