Foros ›
I Bip Bip Correcamiños. Carral (29/9/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 8:19
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

delfin38 escribió:
Hola, parece ser que se suspende esta prueba. Alguien tiene mas informacion? O al menos los organizadores podian poner algo aqui. Saludos

En su Web lo dicen claramente:

Cancelación da proba

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 8:44
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Mnos mal que me acabo de enterar ahora. Xa o podian decir aqui na web. Senon ali m planto o domingo... Agora xa non hai posibilidad d inscribirme a outra proba q xa pecharon as inscripcions no resto. A correr pola casa coma outto finde calquera !!
Esperemos non ter problemas coa devoluvion da pasta

Saudos a todos
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 9:22
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

No sé si Darassalam está relacionado con la organización de esta prueba.
Lo evidente es que desde el 2 de mayo nadie ha vuelto a comentar nada del evento desde el punto de vista del organizador, poca comunicación para una prueba nueva que, aunque tenga su propia Web, debería saber llegar a los corredores.
En su listado hay 116 inscritos sumando las 3 pruebas, de los que 55 están sin confirmar; pobre participación iban a tener.
No los conozco de nada. Me parece que aunque sea plausible la iniciativa de organizar nuevas pruebas, esto debería hacerse de un modo solvente. Si han tenido problemas con el papeleo, ¿que problemas no tendrían con la organización práctica sobre el terreno?. Pensando

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com


Última edición por Cándido o Xov, 06 Xuñ 2013, 9:53; editado 1 vez
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 9:42
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

A dos días no pueden suspenderla por un permiso...

Una pena Muro Muro Muro
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 10:03
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Cándido escribió:
No sé si Darassalam está relacionado con la organización de esta prueba.
Lo evidente es que desde el 2 de mayo nadie ha vuelto a comentar nada del evento desde el punto de vista del organizador, poca comunicación para una prueba nueva que, aunque tenga su propia Web, debería saber llegar a los corredores.
En su listado hay 116 inscritos sumando las 3 pruebas, de los que 55 están sin confirmar; pobre participación iban a tener.
No los conozco de nada. Me parece que aunque sea plausible la iniciativa de organizar nuevas pruebas, esto debería hacerse de un modo solvente. Si han tenido problemas con el papeleo, ¿que problemas no tendrían con la organización práctica sobre el terreno?. Pensando

jejeje ó millor acabaríasdes en Portugal jajaja
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 21:47
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Eu, despois do Courel pensaba nunha carreira corta de recuperación pra retomar, mirei o calendario desta páxina e me decidín polo Trail do Mandeo, que según pon na información do calendario tería inscripción ata o día mercores 5. O martes fun a inscribirme na web da proba para non esperar a ultima hora, e sorpresa, cerradas as inscripción da proba dende o luns. Mala sorte.
Me inscribo na de Carral, con un recorrido que pasa polos muiños de Batán e pra min zona pra coñecer, e tres dias antes da proba me avisan por correo electronico que se ven obrigados a suspender a proba por problemas de papeleo relacionado en parte con tráfico. No mesmo correo me comunican que ese mesmo día se fará un free running cos mesmos recorridos e horarios. E que irán buscando data para a realización oficial da proba.
Creo que esto mesmo nos sucedeo, a xente que escribe nesta mesma paxina este Trail do Dexo, e se falou longo e tendido sobre a falta de previsión da organización. Eu francamente disfrutei o dobre, fixen o free running o día en que se suspendeu a proba, con moi bo ambiente e moito barro, e logo puiden correr a oficial.
Neste caso so podo dicir que pode que da xente que fai o trail bip bip que; avisoume cando puido e considero que axeitadamente (non os coñezo de nada), que puiden informarme do estado de inscripcións e demais na sua páxina, e que neste foro teñen que escribir ou non, según lles pete. Si a carreira e en Carral con un bo recorrido, con unha inscripción mais que razonable nunha proba de trail de 22 km (12€), solidaria recollida de alimentos, como mínimo agardaría a ir a proba antes de reventala.
Por último dicir que eu corro case sempre so nas carreiras e dos últimos e non conto os participantes que van as carreiras. A veces mais non e mellor.
Respecto os permisos para as carreiras, as veces parece que e mais facil que den autorización a facer unha mina de un tamaño de 700 campos de futbol, ou torturar e matar a un animal nun recinto publico, que pra facer unha carreira.
Saude e kms, eu estarei o domingo e vos contarei, si consigo voltar.
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Ven, 07 Xuñ 2013, 19:56
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Lendo ben a mensaxe de susinho e verdade que a min me chegou o correo(o que pasou e que o tiña en como correo non desexado), acabome de ar conta agora. Rectifico o dito. Espetemos que para o proximo ano se poida celebrar.

Saudos
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 07 Xuñ 2013, 21:57
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Totalmente deacordo con susinho......

Hola, eu tamén estaba inscrito, e avisaronme por Mail, tamén estarei no entreno do domingo.......e haberá xente para a andaina........usease, os que queirades entrenar,Xa sabedes.
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Sáb, 08 Xuñ 2013, 11:29
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Un mais que acode o entreno dos 22k. Por certo sabe algen de os horarios "da proba" se manteñen ?? Digo porque os de 22k salian unha hora despois

saudos
Sabeñaki

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/11
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Xuñ 2013, 12:27
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Otro que acude al entrenamientomdem22 km. Es a las 09:00 horas, no? Por cierto, mi inscripción que la done la organización a la Cocina Económica. Mañana lo pasaremos bien...
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Xuñ 2013, 13:49
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Buenas:

Me gustría asistir mañana al entreno de 22m, pero como tenía otros planes para el finde no me inscribí en su día. Ahora tengo el finde libre y me gustaría hacer "algo de deporte" el domingo.

Se puede asistir mañana a ese entreno de 22km sin estar inscrito a la prueba?. No tengo inconveniente en pagar in situ la inscripción.

Supongo que tendrá que llevar cada uno su avituayamiento durante la prueba.

Gracias y un saludo.
jlsp1975

Novo foreiro
Novo foreiro
4/02/13
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Xuñ 2013, 17:09
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Yo me acabo de entererar ahora mismo. Nadie de la organización se puso en contacto conmigo ni via email ni nada. No me parece de recibo. Menos mal que me dió por entrar en su web y aqui en el foro. Por cierto un diez hoy a la gente de Campo IV y al concello de Betanzos por su I Trail Mandeo. Repetiré sin duda.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Xuñ 2013, 17:51
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

jlsp1975 escribió:
Yo me acabo de entererar ahora mismo. Nadie de la organización se puso en contacto conmigo ni via email ni nada. No me parece de recibo. Menos mal que me dió por entrar en su web y aqui en el foro. Por cierto un diez hoy a la gente de Campo IV y al concello de Betanzos por su I Trail Mandeo. Repetiré sin duda.
Sinceramente,no se que decir!?!?!,...el jueves un compañero al que acompañaba en la dstnca de 35, me comenta, que ha recibido un correo de la organizacion informando de la cancelacion,entro en la pagina web y: efectivamente cancelada,no soy ni quien,ni nadie,para juzgar si el trabajo de la organizacion pudo ser mejor o mas previsor,para evitar el resultado finalmente acontecido,organizar una prueba de este tipo,facil no debe ser.Lo que desde mi punto de vista,no me parece muy logico,es que habiendo publicitado la prueba en este foro( yo de otra forma no me hubese enterado),aun es el momento,en el que alguien,relacionado con el club o con quien sea,nos explique como van a proceder.El jueves al mediodia,al correo de contacto de su web,les pedi que me informasen,.....estoy todavia esperando contestacion,...estoy sentado( por supuesto!),... Espero que alguien reflexione y procure no repetir estas actuaciones,estoy convencido de que devolveran el dinero,....y que mañana ls que vayan,disfrutaran mucho del entreno,...haber para la proxima,su " politica de comunicacion", mejora
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Dom, 09 Xuñ 2013, 15:52
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Do entreno da maña decir, que estaba perfectamente balizado, que habia xente da organización a saida informando e que o percorrido, son os 22km, con case 1.200 metros de desnivel positivo.
Daproba en si é moi corrible nunha parte importante, a primeira metade discurre por fragas e sendeiros dun verdor e beleza impresionantes, pra rematar a ida o punto mais tecnico e bonito de toda a proba e das mellores polas que teño corrido, a escalada as fervenzas do Batan ata chegar a casa da Egoa.
A volta, moi corrible e rapida, con algunha sorpresa de ultima hora. Asfalto so se collerà na saída e chegada da proba no centro de Carral.
Si se cheba a calebrar sera imprescindible, como xa o é a do Xalo. Unha pena tanto traballo pra balizar e non podela celebrar finalmente.
Saúde e kms
Darassalam

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/12
19 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xuñ 2013, 16:46
Asunto: Re: I Bip Bip Correcamiños. Carral, 9/VI/2013

Cándido escribió:
No sé si Darassalam está relacionado con la organización de esta prueba....

Pues no, no tengo nada que ver con la organización. Simplemente encontré información sobre la prueba, y como me pareció interesante, abrí un hilo para darle difusión.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos