Foros ›
I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Mar, 04 Xuñ 2013, 22:00
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

kalquera escribió:
Y por que no dan el tiempo neto???

Corrixídeme se me equivoc Indiferente .

Eu por tempo neto (dunha carreira) entendo o tempo que transcorre dende que pasas pola LIÑA de SAÍDA ata que pasas pola LIÑA de META.

Nesta carreira NON HOUBO "alfombra" na liña de saída.

É un pouco difícil de entender se non participaches.
(para min foi a primeira con este "sistema") Avergoñado


*Este comentario pode resultar pedante tendo en conta a intervención anterior de juancdl.


Última edición por DAntilles o Xov, 06 Xuñ 2013, 9:45; editado 1 vez
jofmakni

Novo foreiro
Novo foreiro
5/06/13
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xuñ 2013, 9:09
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

Muy buenas. Soy uno de los pocos asturianos que se animó a participar en esta I Carrera y quisiera dar la enhorabuena y animar a la organización a que siga con la misma.
Pese algún fallo, supongo que normal al ser la primera, (tema de la alfombra en la salida y de pillar a la mayoría de los que estábamos en el furgón de cola en la salida un poco desprevenidos), creo que salió bastante bien.
En cuanto al recorrido nada que objetar, algún tramo en ligera subida y por lo menos para mí, con varias zonas en las que dividí el recorrido a la hora de afrontarlo, cosa que se me hizo mucho más llevadera.
Ahora toy apuntando en la de 10 Km Carballo y si alguién me pudiera responder al tema de la cuestas... ¿Son estilo repecho o son mas estilo de falso llano tirando para arriba?,
Gracias por adelantado y ya veo que hay afición en Galicia a esto de las carreras populares.
HMF86

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/11
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xuñ 2013, 21:09
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

Una carrera muy bien organizada para ser la primera edición. Un trazado para hacer buenos tiempos en 10000. He quedado muy contento porque baje mi marca de Porriño.
kalquera

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xuñ 2013, 22:14
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

DAntilles escribió:
kalquera escribió:
Y por que no dan el tiempo neto???

Corrixídeme se me equivoc Indiferente .

Eu por tempo neto (dunha carreira) entendo o tempo que transcorre dende que pasas pola LIÑA de SAÍDA ata que pasas pola LIÑA de META.

Nesta carreira NON HOUBO "alfombra" na liña de saída.

É un pouco difícil de entender se non participaches.
(para min foi a primeira con este "sistema") Avergoñado

kalquera

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xuñ 2013, 22:16
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

Si que participei defeito entrei na meta por diante tua DAntilles,
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 9:41
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

kalquera escribió:
Si que participei defeito entrei na meta por diante tua DAntilles,

...percibo certa hostilidade no teu comentario.

Pareces...¿?¿? Ofendid Pensando ?
Asegúroche que non era a miña intenci Angel n.

Igual a miña intervención está de máis tendo en conta que xa che contestaran (cando che respostei non o sabía, fíxate nas horas)
*Agora mesmo edit Avergoñado
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Xuñ 2013, 17:35
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

jofmakni escribió:
Muy buenas. Soy uno de los pocos asturianos que se animó a participar en esta I Carrera y quisiera dar la enhorabuena y animar a la organización a que siga con la misma.
Pese algún fallo, supongo que normal al ser la primera, (tema de la alfombra en la salida y de pillar a la mayoría de los que estábamos en el furgón de cola en la salida un poco desprevenidos), creo que salió bastante bien.
En cuanto al recorrido nada que objetar, algún tramo en ligera subida y por lo menos para mí, con varias zonas en las que dividí el recorrido a la hora de afrontarlo, cosa que se me hizo mucho más llevadera.
Ahora toy apuntando en la de 10 Km Carballo y si alguién me pudiera responder al tema de la cuestas... ¿Son estilo repecho o son mas estilo de falso llano tirando para arriba?,
Gracias por adelantado y ya veo que hay afición en Galicia a esto de las carreras populares.
Eu solamente fun unha vez e mais ben recordo estilo repecho, son duas voltas me parece,na chegada a meta e en outra zona hai dous repechos pero tamén hai baixadas, ten algo de todo.
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 10 Xuñ 2013, 21:23
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

y cuando sacarán aqui la clasificación para poder meterla en el circuito?
roixordo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/08
0 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 0:28
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

Estou facendo un estudo, para un artigo, sobre os incios do atletismo feminino. A nivel estatal a primeira referencia é no 1929. Pero o feito de andar buscando cousas de fai anos, fai que atope outras curiosas. Unha delas é ca primeira "popular" de Sarria é do ano 1917. Realmente sorprendente. Eu sendo a organización cambiaría a numeración por aquilo de "unha das probas pedestres máis antigas de Galicia" Sorriso

Deixo a ligazón. Para ver hai que dar a miniatura da folla, a esquerda (fondo branco).
galiciana.bibliotecade...ltados=BIB

O reglamento da proba é boísimo:Había que chegar antes dos 10 min. do gañador. En caso contrario xa non entrabas en clasificación. Pero o mellor era a proibición de entrenadores.



Por certo, se algunha persoa ten coñecemento de datos de atletismo feminino nos seus incios (2ª Rep.) estaría agradecido que o comentara
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 13:27
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

Moi curioso e interesante o artigo.

Roixordo, creo que deberías abrir un tema aparte onde expoñer artígos e noticias deste tipo, xa que creo que merece a pena botar unha ollada o pasado.

Fanme gracia algunhas cousas, como que eu pensaba que o de cobrar as inscricións as carreiras e algo relativamente recente, e vexo que xa daquela cobraban 1 peseta de inscrición por corredor.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
juancdl

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/01/10
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 15:30
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

roixordo escribió:
Estou facendo un estudo, para un artigo, sobre os incios do atletismo feminino. A nivel estatal a primeira referencia é no 1929. Pero o feito de andar buscando cousas de fai anos, fai que atope outras curiosas. Unha delas é ca primeira "popular" de Sarria é do ano 1917. Realmente sorprendente. Eu sendo a organización cambiaría a numeración por aquilo de "unha das probas pedestres máis antigas de Galicia" Sorriso

Deixo a ligazón. Para ver hai que dar a miniatura da folla, a esquerda (fondo branco).
galiciana.bibliotecade...ltados=BIB

O reglamento da proba é boísimo:Había que chegar antes dos 10 min. do gañador. En caso contrario xa non entrabas en clasificación. Pero o mellor era a proibición de entrenadores.



Por certo, se algunha persoa ten coñecemento de datos de atletismo feminino nos seus incios (2ª Rep.) estaría agradecido que o comentara

Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 15:39
Asunto: Re: I Carrera Popular Villa de Sarria (02/06/12)

maxi. escribió:
Moi curioso e interesante o artigo.

Roixordo, creo que deberías abrir un tema aparte onde expoñer artígos e noticias deste tipo, xa que creo que merece a pena botar unha ollada o pasado.

Fanme gracia algunhas cousas, como que eu pensaba que o de cobrar as inscricións as carreiras e algo relativamente recente, e vexo que xa daquela cobraban 1 peseta de inscrición por corredor.
Yo también te animo a abrir un Nuevo Tema en el Foro con este contenido. Parece lo sufientemente interesante y mucha gente se lo perderá al estar incluido dentro de un Foro destinado a comentarios sobre una Carrera Concreta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos