Mar, 11 Xuñ 2013, 20:55
Asunto: Re: BECAS FGA Y EXCLUSIÓN DE ATLETAS QUE CORREMOS POPULARES
Darreina escribió: |
Vou deixar de leer este fio porque estame a provocar un pouco de tristeza. Parece mentira, eu que me caracterizo por debatir de casi todo e case sempre con pasion non creo que certos comentarios aqui vertidos sexan no tono adecuado. Cando un compañeiro ( perdoa Pedro o atrevemento) critica unhas axudas a todos os niveis ridiculas e ainda asi non o fai por eso se non polo inxusto no seu reparto , non creo que sexa o mais adecuado atacalo. Creo que esta facendo unha critica razonada e moi respetuosa e non podo entender os comentarios que atacan as suas decisions deportivas cando non parecen afectar aos resultados que serian motivo de tales axudas.
As criticas a Federacion parecenme moito mais constructivas e respetuosas e como entidade creo que poderia tomar nota e agradecer a opinion expresada e, no que considere, correxir o que lle corresponda. Ou agora resulta que son os atletas os responsables de que as probas en pista esten vacias?? |
¿qué pasa, las opiniones son malas porque no coinciden con la tuya? ¿De verdad te parece que Pedro altruístamente critica lo malo del reparto, o se acuerda este año porque le afecta, cuando llevan siglos siendo así? Por cierto, lo mismo que hace la RFEA. Hay ayudas oficiales, que son las de la Xunta, y la FGA suma las suyas, en la cuantía que pueda y teniendo en cuenta como están las cosas, no creo que nadie pueda quejarse. Os parece legítimo que cada uno se gane las habichuelas corriendo donde pueda, pero exigimos que papá estado y mamá federación nos den pasta por ser, ser, ser.... oye, no me acuerdo exactamente de los títulos de Pedro de la temporada pasada. que le den derecho a que alguien genere recursos para el. Menos oportunismo escudándonos en el club de fans, que nos conocemos todos. Hay mucha gente de gran nivel atlético que no anda llorando por las esquinas , y menos para mendigar una miseria. Claro, tampoco van corriendo al periódico de turno a vender culebrones.