Foros ›
Autor
Mensaxe
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 18:02
Asunto:

A mi me pasaba lo mismo y me ponía la malla, pero como me daba un poco de verguenza ir marcando me ponía por encima un pantalón corto pero de media pierna para que no se viese la malla. Era un desastre porque se me iba metiendo entre las piernas hacia atrás y además de ser incomodísimo era como llevar un pañal.
Eso era cuando tenía menos años y más vergüenza.
Ahora malla sola y asunto arreglado.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 18:06
Asunto:

perdón, no se que pasó que no me enviaba el mensaje y de repente.. Avergoñado Avergoñado Avergoñado
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 18:07
Asunto:

perdón, no se que pasó que no me enviaba el mensaje y de repente.. Avergoñado Avergoñado Avergoñado
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 18:09
Asunto:

Así me gusta, uri Ríndose . Dentro de poco conseguirás tu segunda estrella Ríndose Ríndose Ríndose

Ahora entiendo por qué algunos ponen el pantalón corto encima de la malla ¡Por vergüenza! Abraiado Ríndose

Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 18:37
Asunto: Nutracel

Cicatrizante e con vaselina, non pringa, barata e incolora. E barata. Para nenes e nenas. Nutracel de ISDIN. (Xurovos que non traballo para ningunha farmaceutica) Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Como a descubrin, xa que contades intimidades eu tamén 8):
Cando comezei coas mallas, pola calor, do suor rozabame e tiveno ben colorado e proia. Cando ia mercar unha pomada para curar e outra para previr a farmaceutica deume nutracel, que me servia para todo.
O dos pezóns descubrinno en xullo, nas calorosas mañás de xullo, cheguei a ter unha costriña como cando te queimas. E provei con nutracel e....man de santo ou de santa Razz

O baños de mar tamén axudan Moi feliz Moi feliz Moi feliz
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 18:43
Asunto:

También es curioso que me producen rozaduras las camisetas de Nike o de Adidas. En cambio, las Kalenji no ( y cuestan 6 euros Molón ).

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 21:44
Asunto:

khene escribió:
¿La vaselina no mancha? Quiero decir, aparte de los dedos, ¿no pringa la camiseta? ¿Y sale bien con agua? No tengo ninguna experiencia con la vaselina y no tengo ni idea del asunto, pero me parece que debe de ser algo pringoso, ¿no? Confuso

Outra mensaxe erótica deste fío... ¡¡¡Ay Khene Khene!!!

Bromas aparte hei de comentar que o meu principal problema correndo eran as rozaduras da entreperna... auténticas chagas ó remate dunha carreira. Despois foi Khene precisamente quen me falou do ben que iba coas mallas. Ainda así nalgunhas carreiras especialmente longas seguía tendo problema.

Logo lendo o blog de Kandepalleiro entereime do da vaselina (falaba de cando correu a Maratón de San Sebastián se mal non recordo) e decidin probar... é unha auténtica maravilla.

Agora úsoa nos pezóns, na entreperna e ata nas axilas (outra zona onde rozo coa sisa da camiseta... e iso que agora xa uso unha de sisa máis longa). Non pringa especialmente, lávase fácil do deterxente normal e na ducha non hai problema para eliminala do corpo.

Por certo, sobre o tema das feridas e chagas nos peitos das mulleres hei comentar que hai pouco unha foreira comentoume que lle daba vergoña sacar o tema e matinei na posibilidade de sacalo eu á palestra... pero xa vexo que non fixo falla Guiño Guiño A ver se atopades algún remedio. Eu pensaba que os suxeitadores deportivos eran abondo para ir correr, pero como case con todo cada persoa é un mundo. Moi feliz Moi feliz [/b]
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 23:07
Asunto:

mi ma pero tamen doen os pezons correndo? pareceme unha fantasmada dos maqueijans de turno
nunca oin que pase eso eu flipo con vos
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:17
Asunto:

¿ Zambombo, no nos estarás tomamdo el pelo? Guiño

Friends forever
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3357 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:21
Asunto:

Zambombo escribió:
mi ma pero tamen doen os pezons correndo? pareceme unha fantasmada dos maqueijans de turno
nunca oin que pase eso eu flipo con vos

y a veces duelen hasta los pies meu , un saludo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 1:12
Asunto:

Yo para las rozaduras en general,me hecho crema solar,de pies a cabeza. Guiño
Desde hace muchos años,minutos antes de colocarme en la Salida,me hunto de arriba abajo de crema solar,y nunca he tenido problema alguno. Moi feliz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 2:17
Asunto:

A el le duelen los pezones, pero a mi me duele otra cosa por no hacer lo debido cuando me gustaría, me reifero al amor. Eso sí que es grave, amigos
atleta

Novo foreiro
Novo foreiro
24/10/06
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 10:08
Asunto: muchas gracias

bueno en resumen lo mas adecuado creo que es la vaselina , y despues cubrirlo con el esparadrapo que te vaya mejor. muchas gracias por vuestros consejos Guiño
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 10:28
Asunto:

Banderas escribió:
Por certo, sobre o tema das feridas e chagas nos peitos das mulleres hei comentar que hai pouco unha foreira comentoume que lle daba vergoña sacar o tema e matinei na posibilidade de sacalo eu á palestra... pero xa vexo que non fixo falla A ver se atopades algún remedio. Eu pensaba que os suxeitadores deportivos eran abondo para ir correr, pero como case con todo cada persoa é un mundo.

Pues los sujetadores deportivos a veces son peores que los otros. Tengo gracias a ellos alguna que otra cicatriz en los pechos debidas a las costuras y rozaduras debidas a los elásticos, que en carreras largas pueden llegar casi a cortar. El único medio decente que encontré y que no lastima es uno de los modelos más baratos que tiene decathlon, uno de color negro y gris, modelo de nadadora; lo malo es que tiene dos inconvenientes, primero sujetar no sujeta demasiado, de modo que si tienes mucho pecho... Confuso y segundo, el material de las copas está compuesto de una doble tela que en invierno es soportable, pero en verano hace que te achicharres de calor. Demo

Si alguna de las chicas conocéis algún modelo que os parezca bueno ya sabeis, lo podéis comentar, que yo estoy dispuesta a probarlo. Guiño
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 10:30
Asunto:

Hola a tod@s,

yo utilizo una crema especial que venden en Decathlon (es un tubo de color verde) para untarme los pies antes de la carrera, ya que a mí se me llagan muchísimo en cuanto sumo 1 km más de lo habitual. Triste Triste

En cuanto al tema del "bra", cada mujer es un mundo, pero yo tengo verdaderos problemas para dar con uno que no me destroce la piel. Por culpa del balanceo, el trocito de piel que queda entre los dos senos, justo donde pilla la goma del bra se me pone en carne viva. He probado de todo y lo único que funciona: una tirita enorme (de las que cortas a la medida que quieres) con un poco de algodón. Abraiado Abraiado
Ah, y la verdad es que no a todas les pasa, pero a mí los senos me duelen muchísimo en los días previos al período... Chorando Chorando Chorando
Y hasta que no "se calientan", os juro que iría corriendo sujetándomelos... Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado
Ya véis. Quien más, quien menos, tiene sus problemillas particulares. Guiño Guiño

Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos