Foros ›
Autor
Mensaxe
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 22:29
Asunto: eu tamen quero empezar a correr

boas noites son zambombo acabo de entrar nesta pajina que xa fai tempo que leo de cando en vez e decidin empezar a correr coma vos pero non sei nada.quero que me dijades que teño que facer para empezar si e moi dificil ou non.lebo tempo con esta teima de facer deporte porque estou bastante jordo peso 134 kg. Polo que vexo sodes moitos aqui e eu quero ser como vos teño voluntad eee pero non mais.Quero saber que fai falta para correr e si e verdad todo o que dicis por aqui mi ma..... e moito.quero facer maratones e si pode ir xente normal ir a vigo a correr a ver si me podedes axudar porque na casa miña nai non para de berrar para que adeljace e xa estou farto de que me ande a joder.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 23:23
Asunto:

Amigo Zambombo,o teu ten que ser a moi largo prazo.Explicome,134 kilos,son moitos kilos,e non é por que penses que me estou a pitorrear de ti,pero é a autentica realidade.
En primeiro lugar vas ter que empezar cun par de kilometros o dia,un dia si un dia non.Cumprido o mes,xa podes facer eses dous kilometros,pero xa,todos os dias,bueno con todo iso,podes descansar ata un par de dias a semana.
O seguinte paso seria ir aumentando os kilometros diarios,facer algunha serie,e por suposto,ir as carreiras,que ahí é donde che pon fino.
Tamen tes que manducar menos,osexa hai que quitarlle algo o cocido.Ten en conta que tes que poñerte en 85 kilos,para decir aquilo de.!! Siiii,conseguino !! Moi feliz
Esta é a miña modesta opinion,pero ten por seguro,que che van a dar moitas mais,os meus colegas foreiros.
Ademais esto é moi vicioso,si non que cho diga Ojordo,que é un caso semellante o teu,e o rapaz esta mais ilusionado,ca un rapaz con zapatos novos.
Benvido o foro,e animo co teu proposito. Moi feliz
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 23:48
Asunto:

joder como te pasas lestrove xa me sacas as ganas de ponerme a correr. a culpa e de miña nai que me pon callos ou cucido casi todos os dias para cear e como bebo moita cocacola porque entrame sede saeme tripa non encontro ropa para correr non sei.
teño o chandal do colegio que esta noviño porque arriei todo en vanda en setimo pero quedame pequeno, que podo comprar para os pes? sudo moito
Graciñas lestrobe
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 23:54
Asunto:

por certo como se ponen os muñequiños eses tan fardones?

Última edición por Zambombo o Mar, 27 Mar 2007, 23:56; editado 1 vez
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 23:56
Asunto:

Mi opinión difiere algo de la de lestrove, y lo que viene a continuación se lo aconsejo a cualquiera que esté en una situación parecida a la de este chico.

De correr olvidarse, no pensar ni en maratones ni en carreras ni en series ni en rodajes ni na de na. Hasta que se tenga un peso aceptable nada de correr, que con las articulaciones de las piernas y la espalda hay que tener mucho cuidado. Dieta y paseos caminando, poco a poco, y sin darse uno cuenta ya se está dando paseos de más de una hora al cabo de unas semanas, e intentar aumentar un poco el ritmo de caminata a medida que uno progresa y va mejor con el paso de los días.

Los cambios llevan tiempo, y querer ir rápido es darle muchas facilidades al fracaso, además de ser masoca. Ese es mi consejo, ahora cada uno...

Y si todo va bien, enseguida te pedirá el cuerpo empezar a trotar un buen día,Zambombo, pero vete poco a poco.
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:04
Asunto:

pensas que non debo correr vicman ? mimadriña, miña nai vaime matar coa ilusion que tiña por correr como vos e que xa llo dixera
pero joder ten que poderse facer algo non? quitadeslle a ilusion a calquera aunque e certo que me doen moitas veces as rodillas o lombo e os cadriles cando paso toda a tarde carrexando pedras e ladrillos na obra cando toca descargar o camion
onde podo comprar boa roupa para correr? que me aconsejades?
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:10
Asunto:

Zambombo escribió:
joder como te pasas lestrove xa me sacas as ganas de ponerme a correr. a culpa e de miña nai que me pon callos ou cucido casi todos os dias para cear e como bebo moita cocacola porque entrame sede

Amigo,o que algo quere,algo lle costa. Guiño
E fora callos e cocido.Tes que comer verdura,pasta e froita.Para beber moita auga,nada de coca cola,que as bebidas gaseosas son moi malas para o bandullo. Guiño
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:10
Asunto:

Te aconsejo lo mismo que Vicman , puedes hacer algo de bicicleta estatica o nadar , tienes que bajar peso para plantearte correr.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:11
Asunto:

Muy acertada la opinión de Vicman. Estioy de acuerdo con él. Zambombo, el exceso de peso puede castigar tús articulaciones, ya que, date cuenta que en la técnica de carrera el impacto´que las rodillas y tobillos sufren es 6 veces superior al peso normal que soportan caminando. Con la espalda pasaría un poco lo mismo; tus discos vertebrales se comprimirían y podrían causar problemas de ciática.
mi consejo es que te animes a practicar este deporte, pero hazlo con mucha cabeza y perseverancia:

- Comienza por aumentar tú actividad física diaria. Comienza por caminar y realizar ejercicios que fortalezcan la musculatura activa que protege las articulaciones (bicicleta, natación...), y vete aumentando dicha actividad con el paso de los meses.
- Realiza una dieta equilibrada, que no consiste en dejar de comer, sino en realizar el aporte necesario de nutrientes que tú organismo demanda; importantísimo es dejar de tomar sustancias tipo alcohol, cocacola, grasas, aceites refinados y productos que los contengan, tipo donuts..., bollería industrial, etc... Es simplemente, comer, pero de otra forma. Además ten en cuenta que al aumentar el volumen de ejercicio gradualmente, vas a aumentar la ingesta alimenticia.
- En esto lo más importante es la constancia; no lo dejes; día a día y poco a poco. Debes luchar por tú salud y por tú bienestar diario y en el futuro; y eso es lo que el ejercicio te puede dar.

Ante todo, mucho ánimo y que sepas que nos tienes aquí para lo que quieras. un fuerte abrazo. Derek

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:16
Asunto:

¿Zambombo no nos estarás tomando el pelo ? Guiño

Friends forever
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:20
Asunto:

eu flipo como sabe a xente parecedes o manuel torreiglesias

eu quero correr coma vos e en vez de tanta chulatada podiais amimar un pouco joder! este e un foro de xente que corre ou de andarines do deserto ? concho entro aqui para que me dijades que teño que facer para correr e empeñadevos en que non podo correr so andar como se fose o vejestorio paralitico da aldea

que pasa ? molestovos se vou as carreiras? e que non estou o voso nivel? pareceme que ahi moita chuleria e moito chulito por aqui e empezo a mosquearme

Última edición por Zambombo o Mér, 28 Mar 2007, 0:22; editado 1 vez
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:21
Asunto:

Aunque nos esté tomando el pelo, seguro que hay mucha gente que lee este foro, y lo que se escriba siempre puede ayudar o animar a alguien que esté en una situación de sobrepeso u obesidad, y que se haya planteado hacer deporte.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:25
Asunto:

VicMan escribió:
Aunque nos esté tomando el pelo, seguro que hay mucha gente que lee este foro, y lo que se escriba siempre puede ayudar o animar a alguien que esté en una situación de sobrepeso u obesidad, y que se haya planteado hacer deporte.
Estoy contigo Vicman. no sé si está de coña o no, pero aquí hay mucha gente preparada que sabe lo que dice y que también este foro es leido por mucha gente que no participa en él; eguro que a alguien le puede valer de algo; además son sólo opiniones y consejos. Después cada uno hace lo que quiera.
Fuera de esto, Vicman tengo una foto tuya muy interesante. En la próxima te la paso.Saludos Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:27
Asunto:

VicMan escribió:

Tienes toda la razon VicMan.

Salud y Kilometros
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 0:36
Asunto:

Faime caso,ponte a correr suaviño un par de kilometros diarios,ainda que descanses algun non pasa nada,pero ti fai por correr esos dous kilometros,e si estas canso ou te encontras fatigado camiña.
Ten en conta que o primeiro vaiche costar,pero ti non decaias,persevera,e sobre todo forza de vontade,moita forza de vontade.
!! Porque si eu podo,ti podes !! Moi feliz
Animo campeon.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos