Foros ›
Autor
Mensaxe
jorgegege

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/03/12
4 Carreiras
261 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xuñ 2013, 9:47
Asunto: Re: II Eurocidade 10 (09/06/13)

muy chula ,me parecio mas sencillo el recorrido este año ...pero sigue siendo impresionante y unos privilegiados los que participamos.
TUY THERMALIA ,organizacion un sobresaliente Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso ,gracias por esforzaros para que otros disfruten,enhorabuena.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 10 Xuñ 2013, 21:21

noraboa a organizadores e a todos os que fixeron posible esta carreira "internacional"... tan dura como bonita e vistosa, de percorrido ben pintoresco.

moi recomendable, dende logo. Satisfecho

pouco máis se pode pedir polo custo da inscripción que pagamos.
por poñerlle algunha pega rebuscada, decir que botei en falta algo máis de sinalización, ou algún que outro voluntario máis, por algún cruce no que non estaba clara a dirección a tomar, pero polo demais todo perfecto... nótase que está organizada con moito cariño.

espero que dure e que se asente no calendario... Aplauso Aplauso Aplauso

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Mar, 11 Xuñ 2013, 15:52

Xa sei porque chamanlle "voluntarios" os bombeiros d valença os vichedes na fortaleza en puntos de tráfego increibel Aplauso Aplauso
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Mar, 11 Xuñ 2013, 15:58

anpefi non te preocupes q no 2014 sairemos d tuy e teremos o q faltou iste ano, ainda q mais duro. A propósito pra os organizadores poderiase adiantar a Carreira o mes de Mario, polo calor?
cuticula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/04/12
0 Carreiras
105 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xuñ 2013, 9:07

A min pareceume unha carreira moi bonita, resultoume menos dura do que me tiñan contado, sobre a organización ademáis de ser moi boa agradecer persoalmente o feito de que alguén da mesma proporcionoume unha camiseta xa que a miña desapareceu, a próxima vez que alguén esqueza algo como foi no me meu caso agradecería que o deixaran no sitio, porque cando fun buscalo transcurrira sobre un cuarto de hora xa non estaba, reiterar o agradecemento á organización polo detalle, e a quen se levou a bolsa, pois que procure non voltalo a facer porque me semella moi pero que moi mezquino. Un saudo e o próximo ano a repetir.
ToniCarril

Novo foreiro
Novo foreiro
9/06/13
3 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2013, 22:56

Carrera preciosa, todo estupendo, muchas cuestas y adoquines, el proximo año a repetir seguro.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos