Foros ›
I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dakidarria

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/10
2 Carreiras
37 Mensaxes
Sálvora-Ría da Arousa
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2013, 21:18
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Cuñaooo asias!
Pra min, a carreira foi dura e fermosa(mais do primeiro) e non teño mais q agradecer a organización o gran traballo q fixeron e alentar pra q siga promovendo este deporte na bisbarra. Grazass
Adiazlop

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/01/11
200 Carreiras
63 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2013, 21:57
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Unha pasada de trail, dura, dura, dura... Pero pagou ben a pena. Noraboa a todos os participantes e a Organización !
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2013, 23:47
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Tou escarallado.

parabens a Susana e Monica polos seus trofeos.
moi ben Diego e Rafiki.

a Norris e Magono apenas os din seguido tras o primeiro avituallamento , nin a Susana.
menos mal que se apiedou de min Linkin , co que compartin moitos kmts , asi como o uruguasho Ricardo alias Cavani.
,
encantado de ver a Dipper , Keniata , Bemarpa , O abogado maratoniano
Raña ( mirón.) , Obelix , Palomo , Corneira...

e os organizadores Edu, Manuel , Abraham..

para min proba dura (so me sobraron 40 " ) e con moita pista corriblr.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 5:54
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Moi ben Guti,outra mais a conta,habia mais xente para te ver chegar,casi que para o primeiro!!!,...parabens!!!
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 7:42
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

www.lavozdegalicia.es/...C13991.htm
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 7:51
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Gracias Bemarpa por esperarme na meta.
teño que entrenar mais ou anotarme as curtas.
un saudo

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 8:42
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

O meu debut no ultra trail,buff quedei escaralladisimo a subida os forcados e sobre todo a baixada deixoume as rodillas quentes,o trazado espectacular sobre todo a destacar a zona do rio con un sendeiro esixente e a forzas xa iban a menos,vistas bonitisimas das duas rias arousa e muros e noia e tamen as vistas o freixo juajuaj,os avituallamientos perfectos e as cintas,para min e o meu grupo ben con boa visibilidad de feito nos no nos perdemos nunca,paseino genial ainda que con dolor das duas rodillas ,tamen tuben unha pequena caida na baixada dos forcados,pero que non foi nada grave,agradecerlle a quen organizou este evento todo o traballo q fixeron q seguro q foi moito e esto q siga para outro ano volver a este magnifico monte q o temos o lado e q personalmente non conocia,tamen agradecer a compañia de ,jose ,pablo e pedro,,,o masaje do final de perlas naraboa tamen a estos todos tolos q fixemos o trail e o ultra.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 9:47
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Non te quites merito guti,...moita xente querria ter o curriculum do que ti podes presumir,....como non ia esperar,tanta espectacion xerada de quen seria o ultimo,o final ten un interes!!!Ja,ja,ja,....eres un artista,ahora a xente esta pendiente de principio a fin nas ultras,...por certo: a xente do Boimorto,podedes poñer debaixo da camisola do club: somos do boimorto!!!,....e estamos moi vivos!!.....eu dou fe de que asi e!!!,...onte polas cirunstancias da miña gripe,os 21- 22 primeiros km,paseinos moi,pero que moi mal,eso adereceino cunha caida de corpo enteiro no rio( cabeza incluida),gracias a Susana,Norris,e sobre todo a outro rapaz,que me foi dando animos,logrei recuperarme.Sodes uns gladiadores de primeira division.Gracias tamen a linkin pola compañia e a boa xente de Ourense cos que compartin tamen bastantes km.A carreira gustoume moito,as indicacions quizais podian mellorarse para proximas edicions,eu perdime duas veces,unha casi 1.5 km de mais,e non fun o unico,un grupo de seis corredores( non todos no mesmo grupeto) cometemos o mesmo,...en fin!,pequenos detalles,que a farian perfecta.Un grupo de voluntarios,que felices son capaces de facer a xente organizando eventos de este tipo,...mil gracias!!!
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 11:06
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Dura, fermosa e cunha incrible organización. Boa participación e millor ambiente. Un dez. Iso sí, hoxe pasa factura e me da que durante uns días mais. Pero sarna con gusto...
jlesmoris

Novo foreiro
Novo foreiro
5/06/13
13 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 12:33
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

35 km .... fermosisimos, non me imaxinaba que tiñamos paixases como os que vin ... IMPRESIONANTE , unha das cousas que mas me gustou foi o poder correr entre os cabalos e as Vacas Cachenas..., carreira durisima para un principiante .. a baixada do alto dos forcados queda para min como a cousa mas jodida e ariscada que fixen... acabei decindo o de "NON VOLVO MAIS"... Hoxe digo apuntademe para o ano que ven ... volverei, teño unha deveda pendente co a baixada do alto dos Forcados...
Polo de mais felicitar a organizacion e a toda xente que saleu a correr..e en especial a xente que non puido chegar ... sei de xente que o deu todo... as veces mais do que deberian ..e por problemas fisicos non poideron chegar.. ESOS PARA MIN SON EROES...
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1029 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 12:53
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Para mín foí a primeira nesta distancia(35 kms), e vai estreo.... Comezas ca subida ós Forcados pero a que te "remata" é a do Rio Pedras, e como guinda a baixada dos Forcados. A paisaxe boi bonita.
Noraboa a organización.
esmorisao

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/12
7 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 13:13
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

era a miña 1ª intentona nos 35km e non puiden acabar pero... apuntademe xa para o ano q ben q esa muesca quedame marcado.
Por outro lado solo podo poñerme en pe, e dar unha ovacion a organizacion.
Sodes xente atenta, amable e simpatica q facedes un traballo loable e poñendo por diante sempre o corredor.
nash

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 14:42
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Soy Natalia. Tuve que abandonar debido a una brusca torcedura del tobillo drcho en las piedras del rio. Y gracias que tuve la lucidez de hacerlo, porque podria haber sido muchisimo mas grave. L@s que me conoceis sabeis que soy una ultra de mente y cuerpo.
Y que cuando aparece la adversidad siempre pongo cabeza en modo ultra y tiro y tiro... Pero despues de tantas ultras seguidas... Se ve que mis ligamentos no pudieron soportar.. En Courel tire con mi cabeza en modo ultra, ya que , los ligamentos no querian acompañarme... Mi ritmo fue "pa acabar"
Y despues de darle descanso, decidi ir a Barbanza porque me encontraba franxamebte bien y sabia que si no me dolia el pie malo, podia ir a mi verdadero ritmo...cabritilla escaladora...
Sali con mi ritmo y acoplada perfectamente , cada vez mejor..... Pero... Ala foi a ilusion toda.. Verano al cara....
Para acabar, que hoy no es buen dia..la cosa eata peor que ayer....
Agradecer a la organizacion y voluntarios la amabilidad y el trato cariñoso que habeis tenido conmigo. Ahora a recuperarme de mi esguince grado 2. Muletas y mucho dolor. Algo que ya me es familiar ya q estaba recuperada de mi anterior rotura de ligamentos. Eso si, esta vez fue el otro pie...el "bueno".
Tambien quiero mandar saludos y abrazos para los compis de Boimorto. Susana y todos los demas, por su cariño y sus animos.
Tengo que reconocer que
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 14:52
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Boa tarde a tod@s.

Logo de durmir preto de 12 horas (onte rematamos casí ás 2 da mañán) quero empezar polas desculpas daquelo que puido sair mal. Evidentemente non foi a nosa intención, nin falta de previsión, e que nalgúns tramos nos arranquen as cintas de balizamento ainda que as poñamos o día antes (algúns de vos víchedesme chegar de colocalas pouco antes da charla) non impide que veña o listo de turno e faga o chiste.

En segundo lugar quero agradecer a todos os que participáchedes o voso esforzo e espíritu, sen vos a proba non sairía adiante. Do mesmo xeito que non sairía adiante sen todas e cada unha das persoas que estiveron a pé de camiño dándovos asistencia. Os participantes levan un trofeo se son mellores que os demais, e por eso agora entendo porqué os voluntarios non se lle pode dar trofeo ainda que o merezan porque non hai un/unha mellor ca outro. Grazas a tod@s.

En terceiro lugar avisar que xa están colgadas as clasificacións na web: www.arousa.com (pasareillas á xente de correrengalicia.org para que as poñan tamén por aquí; grazas tamén a eles por manter vivo o foro). As fotos quedan a subirse á nosa galería de Flickr (hai enlace na web), e nos vindeiros días iremos colgando as que nos van pasando a xente que estaba pola ruta.

E para rematar, xa non quero falar coma organizador, senon coma amigo de Rafa (Barbanzón) gañador da ruta de 35 km.: FELICIDADES, así con maíusculas. Non vexas o contento que me pon que un dos nosos gañe unha proba das nosas. Na próxima churrascada trae o trofeo a ver si se lle acaba de secar o pejamento Moi feliz Moi feliz Moi feliz
nash

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 14:57
Asunto: Re: I ULTRATRAIL SERRA DO BARBANZA

Estoy de superbajon porque me veo en una situacion que ya me es familiar....otraaa vez. ..pero sabeis que... son muller do norte.. Jejeje y de estas circunstancias una sale con mucho aprendizaje. En todo.
Chandrexa ...vou animarvos!!!

Nada mas que otra vez mis agradecimientos a los chicos de las motos, a los chicos de proteccion civil, al equipo de ayuda medica, muy buen vendaje y el trato tan cariñoso. Agradecer a laa chicas tan tan amables y tiernas que me abrazaron para consolarme y me llevaron a mi coche. Tengo tan buenos recuerdos de la gente y el lugar...que no me arrepiento de haber ido. Lo digo para los que me estuvisteis diciendo que estoy loca y que no deberia y que mis ligamentos no estan para ultras.. Pues sabed, que no fue ni por kms ni por rapidez ni por cafrada .... Fue de lo mas tonto, caminando con toda la precaucion..

Lo ultimo decirme a mi misma. ME QUIERO MUCHO y decirles OS QUIERO a mi hermano Pablo que es el que mejor me comprende. Y a mi segunda familia y compañeros de equipo Machadas... Juan, Marisa y Mar ,siempre estan conmigo, siempre apoyandome y animandome y tambien admirandome. Os quiero amigos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos