seixi escribió: |
Eres un flojo, lihto, ya me dirás de que andabas cansado Enhorabuena a ti solo por acabar! |
silversurfer escribió: |
Hola a todos: Vou a dar a miña opinión con respecto os recortes xa que é un tema que me doe. Creo que se debería de deixar de criticar a esa xente que recorta xa que a maioría nin estan federados, nin pretenden gañar, nin conseguir unha marca etc...moita é xente que lle gusta o running e que quere pasar unhas horas diferentes, botar unhas risas cos amigos e logo si cabe ir a tomar unhas cañas. Creo que esa acusación de facer " trampas" queda algo grande xa que para o meu entender non é así, a diferencia pode ser mínima (se realmente existe que o dudo). Eu en concreto hoxe non o fixen pero teño feito e por iso non me avergonzo nin me tedes que tachar de trampulleiro. Teño o mesmo dereito a correr como os que máis. Cada un que se preocupe de correr e facer o que el crea convinte sin ter que criticar o que ten diante . Se non se quere que se recorte cada currucho pois que poñan vallas o unha simple cinta. Un saludo. |