Mar, 27 Mar 2007, 21:44
Asunto:
| khene escribió: |
¿La vaselina no mancha? Quiero decir, aparte de los dedos, ¿no pringa la camiseta? ¿Y sale bien con agua? No tengo ninguna experiencia con la vaselina y no tengo ni idea del asunto, pero me parece que debe de ser algo pringoso, ¿no?  |
Outra mensaxe erótica deste fío... ¡¡¡Ay
Khene Khene!!!
Bromas aparte hei de comentar que o meu principal problema correndo eran as rozaduras da entreperna... auténticas chagas ó remate dunha carreira. Despois foi
Khene precisamente quen me falou do ben que iba coas mallas. Ainda así nalgunhas carreiras especialmente longas seguía tendo problema.
Logo lendo o blog de
Kandepalleiro entereime do da vaselina (falaba de cando correu a Maratón de San Sebastián se mal non recordo) e decidin probar... é unha auténtica maravilla.
Agora úsoa nos pezóns, na entreperna e ata nas axilas (outra zona onde rozo coa sisa da camiseta... e iso que agora xa uso unha de sisa máis longa). Non pringa especialmente, lávase fácil do deterxente normal e na ducha non hai problema para eliminala do corpo.
Por certo, sobre o tema das feridas e chagas nos peitos das mulleres hei comentar que hai pouco unha foreira comentoume que lle daba vergoña sacar o tema e matinei na posibilidade de sacalo eu á palestra... pero xa vexo que non fixo falla

A ver se atopades algún remedio. Eu pensaba que os suxeitadores deportivos eran abondo para ir correr, pero como case con todo cada persoa é un mundo.

[/b]