Dom, 16 Xuñ 2013, 18:48
Asunto: Re: III Carreira Popular 10km Concello de Carballo (16/06/13
Cita: |
Hola a todos:
Vou a dar a miña opinión con respecto os recortes xa que é un tema que me doe.
Creo que se debería de deixar de criticar a esa xente que recorta xa que a maioría nin estan federados, nin pretenden gañar, nin conseguir unha marca etc...moita é xente que lle gusta o running e que quere pasar unhas horas diferentes, botar unhas risas cos amigos e logo si cabe ir a tomar unhas cañas.
Creo que esa acusación de facer " trampas" queda algo grande xa que para o meu entender non é así, a diferencia pode ser mínima (se realmente existe que o dudo). Eu en concreto hoxe non o fixen pero teño feito e por iso non me avergonzo nin me tedes que tachar de trampulleiro. Teño o mesmo dereito a correr como os que máis.
Cada un que se preocupe de correr e facer o que el crea convinte sin ter que criticar o que ten diante . Se non se quere que se recorte cada currucho pois que poñan vallas o unha simple cinta.
Un saludo. |
Yo hice un tiempo de 41 y veinte. No un gran tiempo, pero tampoco iba de paseo. Y me encontré muchos corredores que en cada esquina se metían en las aceras, sin la excusa del espacio porque a esa altura había de sobra, en todos y cada uno de los giros, quedando uno o dos que seguíamos por el asfalto. Es más, alguna vez casi se comen a algún peatón que estaba contemplando la carrera.
Comprendo que pueda haber gente que se tome las carreras como un pasatiempo más, yo también, sin buscar marcas, echar unas risas, etc. Pero los corredores a los que yo me refiero, con tiempos parejos a los míos, no eran esa clase de gente. Lo hacían para mejorar sus resultados. Y no eran pocos. Y para mi eso sí es hacer trampa. Trampa tonta porque apenas ganan unos metros para quedar en el puesto ciento largo.
No es un tema que me moleste a nivel personal, porque a mi lo que me interesa son mis propios tiempos, pero es una actitud que no me gusta.
Y yo también me encuentro de vez en cuando con tapones, y tengo que esperar el momento oportuno para adelantar, no busco vías alternativas.