Foros ›
Autor
Mensaxe
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Mar, 27 Dec 2011, 20:15
Asunto: Re: zapas barefoot

Boas mcorredoira:

pois, aparte da cuestión filosófica, as zapas minimalistas aportan... ¡nada!

Ese é precisamente o tema. Non teñen control de pronación, soporte para a supinación, amortiguación nin nada parecido. Deixan que os pes e o resto do corpo traballen de xeito máis natural ó correr.

Bueno, fun un pouco radical, o que teñen que aportar é protección.

Saúdos

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Xan 2012, 13:16
Asunto: Re: zapas barefoot

Ayer mis FiveFingers corrieron la San Silvestre coruñesa Satisfecho y fueron el centro de atención de muchas miradas Mr. Green

dpaleo buena descripción, mcorredoira yo añadiría que en inglés llaman al calzado minimalista "barefoot"="piedescalzo", lo que viene a suponer poco mas que el soporte para sujetar la suela.
No quisiera convertirme en un apóstol del estilo minimalista, entre otras cosas porque soy un principiante y bastante tiene cada cual con sus propias decisiones y su adaptación al modo de correr escogido (no necesariamente he de abandonar el resto de zapas, sobre todo corriendo por montaña). Para saber mas, existe bastante información por la Web, por ejemplo:
www.correrdescalzos.es/
www.correrdescalzos.es/foro/
www.zapatillasminimalistas.net/
correrdescalzo.blogspot.com/

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 03 Xan 2012, 12:13
Asunto: Re: zapas barefoot

Mark Cucuzzella, médico, profesor, investigador y entrenador, nos ofrece este vídeo con subtítulos en español acerca de la técnica de correr descalzo
Barefoot Running Style (hq)

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Mar, 03 Xan 2012, 12:55
Asunto: Re: zapas barefoot

Boas Cándido:

hai tempo que eu tamén quixen "retirarme del mundanal ruido" e non entrar en máis discusións nin proselitismo do barefoot, pero sempre entro ó trapo.

Ó final, o que máis me fastidia é o enfoque dogmático. Quero dicir: paréceme moi ben que a xente que descoñece o tema do minimalismo/descalzo pregunten de que vai todo iso, é positivo e bo para todos.

O que xa non me parece tan ben é que en canto xurde o tema do minimalismo, por exemplo aquí: www.correrengalicia.or...pic&t=9802 aparezan os puristas defendendo o "dogma establecido".

Pregunto: ¿qué pasaría se en cada fío no que se recomenda tal ou cal zapa entra alguén dicindo que as zapas amortiguadas son unha moda das grandes empresas do deporte e que hai que correr minimalista (por collo...)?

Saúdos

PD: outro grande que cae na "moda" do minimalismo, Adidas: www.zapatillasminimali....html#more

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 03 Xan 2012, 15:03
Asunto: Re: zapas barefoot

Buen enfoque dpaleo
A mi modo de ver, el correr minimalista (barefoot running o como se le quiera llamar) es un "movimiento" a nivel mundial, unos se acercarán a él, otros no, pero ha llegado hasta aquí para quedarse. Es sintomático que casi todas las marcas "amortiguadas" estén presentando o vayan a presentar modelos minimalistas tras tanto "márketing" y tanta tecnología.
Por mi parte seguiré aprendiendo y, probablemente, también seguiré gastando las zapas "normales" que todavía tengo (varios pares).

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 13 Xuñ 2013, 17:08
Asunto: Re: zapas barefoot

Sigo alternando el calzado, alguna semana solo empleo minimalista llegando a tiradas de 20 km.
Una reflexión en mi blog:
¡Correr descalzo!, ¿estás loco?

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 8:41
Asunto: Re: zapas barefoot

pois eu no 2012 corrin tres medias cas five fingers, en Ferreirua, Ponferrada e Coruña.
na media da Coruña batin a miña marca: 1:34:10

na montaña xa é mais complicado.
non teño boa técnica baixando , e sufro moito cos crollos das trialeras.
no 2012 fixen cas vivo barefoot neotrail o Alto Sil e a ultra do Courel
no 2013 a ultra do Courel cas inov 8 baregrip 200, e a metade da carreira cambiei as saucony xodus 3 ( para camiñar por camiños menos tecnicos )

Mañá vou o ultra do Barbanza.
Se chove usarei as inov 8 , e se non as new balance minimus outdoor 80

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 10:27
Asunto: Re: zapas barefoot

Conozco las INOV-8 BARE-GRIP 200 de tenerlas en la mano y probarlas en tienda, tienen que ser un prodigio de tracción.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 13:06
Asunto: Re: zapas barefoot

tenñen tacos de motocross.

perfecteas para Moaña e Vilatuxe, cross de Ordes...

se hai moita pedra ultras ou terreo moi seco, eu necesito mais amortiguación

¿ en que tenda as viches Cándido ?

eu merqueinas e Wiggle, e acertei a talla de chiripa, pois son moi estreitas

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 13:41
Asunto: Re: zapas barefoot

Las vi el año pasado en Andorra la Vella en una tienda de deportes bastante grande.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1865 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 11:48
Asunto: Re: zapas barefoot

Una duda con el tema del barefoot. Supongo que el utilizar este tipo de calzado es para evitar lesiones que se suelen producir "por culpa" de las zapas normales y las postura que adpta el cuerpo, etc..., entonces ¿Vosotros nunca os lesionais....? Pensando
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 11:56
Asunto: Re: zapas barefoot

pois eu levo uns 6 meses sobrio Mr. Green Enténdase a metáfora Parar

personalmente estaba moi limitado polos xeonllos tras moitos anos correndo, desde que cambiei a forma de correr baixou drásticamente o meu consumo de ibuprofeno Moi feliz

Pero si, podeste lesionar exactamente igoal se fas o burro, entrenas sen estar recuperado, segues correndo cando non debías. Tamén podes torcer un pé nun mal apoio, unha rotura fibrilar, elongación dun ligamento, sobrecargas,... E tamén sobreentrenamento, anemia, .... Sigo?

O que quero dicir é que é outra forma de correr, non o remedio a todos os males. No meu caso particular so atopei vantaxes ate o de agora.

Onte corrín no trail do Barbanza con uns tenis minimalistas (zero drop, flexibles, sen amortiguación), que nin tan siquera son de trail, sen problema ningún.

Trátase dun proceso gradual, de meses, e que debe ser tomado con paciencia e sentidiño. Non poñerse a correr un 10k descalzo (ou minimalista) dun día para outro.

E non se trata de cambiar uns tenis por outros, trátase de cambiar a forma de correr, e a mellor forma de aprender é .... correr descalzo!!!! Bailar

-- Chámame "ghose"
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2013, 13:33
Asunto: Re: zapas barefoot

pois non nos saudamos onte no Barbanza, pois eu sain as 7 e cheguei as 20 h e pico.

eu fixen a ultra , e usei unas xodus , con puco drop, pero algo amortiguadas.

na baixada do Forcados hai que ter moi boa técnica para baixar cas minimalistasw, e eu non a teño.

a ver se nos presentamos , noitra, quizais no Pindo.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 7:11
Asunto: Re: zapas barefoot

guti290971 escribió:

na baixada do Forcados hai que ter moi boa técnica para baixar cas minimalistasw, e eu non a teño.
ou ir amodo Avergonzado Disimulando , porque "técnica" nas baixadas non me sobra. O bo de ir amodo baixando é que vas aforrando enerxía para as subidas Moi feliz

Corrín con éstas
skechers go bionic
guti290971 escribió:

a ver se nos presentamos , noitra, quizais no Pindo.
non te acordas de min pois non son tan "mediático" Mr. Green (é broma! Guiño ) pero recordo ter falado contigo destos temas en Lugo, ou ao lado de Lugo? Pensando , o ano pasado

no Pindo non vai ser, pois toca traballar (afortunadamente), pero farei por saludarte novamente

-- Chámame "ghose"
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 20:38
Asunto: Re: zapas barefoot

non coñecia esas zapas, teñen boa pinta.
eu teño corrido pola serra do Bocelo cas New feel many en tempo seco e non ter problemas.
se esta esbaradizo, me gusta levar algo de tacos.




a ver se nos saudamos na próxima, XOSE M

eu non son mediatico, son algo payasete

UN SAUDO

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos