Foros ›
30/06/13. I Carreira Popular de Touro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
uesturao

Novo foreiro
Novo foreiro
27/02/11
0 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Xuñ 2013, 21:12
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

Vamoss!!! Animádevos a vir a Touro!!!! Razz
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4361 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 19 Xuñ 2013, 21:29

uesturao escribió:
Vamoss!!! Animádevos a vir a Touro!!!! Razz

Yo personalmente en función de la logística familiar ese fin de semana correré la del Parkinson de Santiago, la de Redondela o la vuestra, pero en todo caso ojalá tenga una buena acogida. Al ser la primera edición la gente todavía no la tiene "en la agenda" y opta por carreras que ya conoce, y sería una lástima que con todo el trabajo y la ilusión que conlleva organizar una popular al final tengáis pocos participantes y se ponga el riesgo la continuidad de la carrera.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5801 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Xuñ 2013, 21:35

Pues yo me acabo de inscribir hace 5', ya sabes, anímate Gefre Guiño . Me gusta que sea a las 10:30 para estar pronto en casa. La del Parkinson también dependo de la logística familiar, si se pagase on-line me habría inscrito al menos para hacer mi aportación aunque no vaya.
Suerte en esta primera edición a Touro, y ya sabéis, medirla bien y con bici bien calibrada que luego nos tiramos aquí debatiendo páginas sobre la distancia, jaja Guiño
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4361 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 19 Xuñ 2013, 21:41

yomismo escribió:
Pues yo me acabo de inscribir hace 5', ya sabes, anímate Gefre Guiño . Me gusta que sea a las 10:30 para estar pronto en casa. La del Parkinson también dependo de la logística familiar, si se pagase on-line me habría inscrito al menos para hacer mi aportación aunque no vaya.
Suerte en esta primera edición a Touro, y ya sabéis, medirla bien y con bici bien calibrada que luego nos tiramos aquí debatiendo páginas sobre la distancia, jaja Guiño

¿Pero tú no corres Redondela? Tú es que eres un caso clínico, a mí sólo me da la carrocería para una carrera por fin de semana, y tampoco quiero es correr una al tran-tran y otra en serio.

Para los organizadores: no deis muchos datos sobre la distancia real, es la mejor fórmula para que se siga hablando de la carrera en el foro durante tres o cuatro meses Sorriso
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5801 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Xuñ 2013, 21:50

gefreiter escribió:

¿Pero tú no corres Redondela? Tú es que eres un caso clínico, a mí sólo me da la carrocería para una carrera por fin de semana, y tampoco quiero es correr una al tran-tran y otra en serio.

Me he decidido por Touro:

- por la distancia.
- Me queda más a mano, y no hay q pagar autopista (joder q tacaño)
- es más temprano.
- Hay que apoyar las primeras ediciones.

Venga, quédate al menos con el último motivo y anímate.

Oye, lo del doblete creo q es el primero en mucho tiempo, al menos en toda la temporada, no va a ser la norma, la del Parkinson veo difícil correrla, aunque la causa bien merece un doble esfuerzo.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4361 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 19 Xuñ 2013, 21:53

yomismo escribió:
gefreiter escribió:

Me he decidido por Touro:

- por la distancia.
- Me queda más a mano, y no hay q pagar autopista (joder q tacaño)
- es más temprano.
- Hay que apoyar las primeras ediciones.

Venga, quédate al menos con el último motivo y anímate.

Oye, lo del doblete creo q es el primero en mucho tiempo, al menos en toda la temporada, no va a ser la norma, la del Parkinson veo difícil correrla, aunque la causa bien merece un doble esfuerzo.

Yo estoy pendiente de si ese sábado duermo en Vigo o en Santiago, por eso no me decidiré hasta dentro de unos días.

Claro que si corro en Touro te doy mucha ventaja, porque el perfil no me parece precisamente llanito. Voy a escribir a la organización para que lo cambien por una milla Idea , que da mucho menos trabajo, y a ti también te conviene porque vuelves antes a casa.
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 12:56

A distancia, anda sobre os 10.000, pois ata o meu gps uns días me da unha medida e outros outra, varía un 100 metros dunha vez a outra.
Co cal deixámolo así un 10.000 aproximado.
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Xuñ 2013, 10:29

Seguimos subindo pouquiño a pouco, e co arreón de última hora agardemos encher Touro de corredores.
Eder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/11/12
2 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Xuñ 2013, 19:01

PARA LA SEMANA ME APUNTO VENGA QUE ES LA PRIMERA EDICIÓN
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
490 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2013, 10:29

D Marín imos uns cantos para Touro o día 30. Algúns ainda están por inscribirse. Podedes explicar un pouco máis do perfil?? Non é un circuito ou si? Se non hai novidade nos veremos domingo. Apertas!!!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2013, 20:19

Venga, venga, todos a Touro el domingo. Yo ya estoy inscrito. Hay que apoyar a nuestro amigo pugagarcia que se la ha jugado para organizar esta carrera. Animaros que ya queda poco!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
xurxo64

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/05/10
0 Carreiras
126 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2013, 20:51

xenosilve escribió:
D Marín imos uns cantos para Touro o día 30. Algúns ainda están por inscribirse. Podedes explicar un pouco máis do perfil?? Non é un circuito ou si? Se non hai novidade nos veremos domingo. Apertas!!!
Parece que hrabrá que reservar algo para el tramo final

xurxorunner.blogspot.com/
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 9:04

O perocrrido é mixto, zahorra e asfalto, unha sóa volta a un percorrido que sae e remata no mesmo punto, as duchas a 150 metros da chegada e costa abaixo.
como podedes ver no perfil as costas máis pronunciadas están entre o km 1 e o 2, unha subida por zahorra con bastante pendente, e despois do km 8 ó 9,5 esta xa máis tendida agás os primeiros 200 metros, que tamén son por terra.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
492 Carreiras
3772 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 9:40

pugagarcia escribió:
O perocrrido é mixto, zahorra e asfalto, unha sóa volta a un percorrido que sae e remata no mesmo punto, as duchas a 150 metros da chegada e costa abaixo.
como podedes ver no perfil as costas máis pronunciadas están entre o km 1 e o 2, unha subida por zahorra con bastante pendente, e despois do km 8 ó 9,5 esta xa máis tendida agás os primeiros 200 metros, que tamén son por terra.

Grazas pola descripción do percorrido, gostanme moito os percorridos mixtos, o que vexo que haberá que reservar para ese case que 1,5 de subida do final.
Eu ainda non me anotei, despois de 28 días sen correr (as 2 ultimas semanas fixen algo de estática e elíptica) saín onte ca idea de trotar un pouco e como o pe non me molestaba moito animeime e funme os 10 Kms. Hoxe teño moi cargadas as pernas e molestáme o pe, polo que supoño que esta semana seguirei no gym. para poder ir a vosa carreira.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 10:58

Nova Carreira no calendario Galego,esta de Touro.Larga vida le deseamos!!! Satisfecho
E alí estaremos para impartir xustícia. Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos