Foros ›
Carrera Chandrexa 2013 - 23 de junio
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 22:33
Asunto: Re: Carrera Chandrexa 2013 - 23 de junio

Ya están disponibles los listados de inscritos en la página de la carrera:

Chandrexa Trail

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2013, 16:52

Parabéns a organización, earentos, pendentes en todo momento dos corredores e andaríns. O número de postos de auga, bebidas enerxéticas, marmelo noces, laranxas e plátanos pareceume simplemente espectacular. Nos últimos 15 quilómetros, debeu haber 6 puntos de avituallamento.

En canto ao percorrido, os que participamos, coa luz que tivemos o privilexio de disfrutar, quedanos ben claro qué é o Macizo Central Ourensán. Nos tramos baixos (por debaixo e 1.200 metros) os camiños, corredoiras, fragas, fermosísimos. E a partir dos 1.300 metros toda a maxestuosidade destas montañas. As imaxes das inmedacions do Seixo ficarán para sempre nas retinas do que alí estivemos.
Proba moi moi dura, e xusto por eso non a esqueceremos os que a fixemos.
Teño corrido maratóns de ruta, e todo tipo de carreiras por estrada. Pero que hoxe os primeiros fixeran pouco máis de 3 horas paréceme incribel, tanto do punto de vista físico,como técnico. Son superhomes.

Só un matiz: a comunicación da proba: blogspot, facebook, dorsais, sendo o Campionato Galego de Montaña, ben podía ser en galego.
breixo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/12
88 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2013, 17:06

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Bubela escribió:
Parabéns a organización, earentos, pendentes en todo momento dos corredores e andaríns. O número de postos de auga, bebidas enerxéticas, marmelo noces, laranxas e plátanos pareceume simplemente espectacular. Nos últimos 15 quilómetros, debeu haber 6 puntos de avituallamento.

En canto ao percorrido, os que participamos, coa luz que tivemos o privilexio de disfrutar, quedanos ben claro qué é o Macizo Central Ourensán. Nos tramos baixos (por debaixo e 1.200 metros) os camiños, corredoiras, fragas, fermosísimos. E a partir dos 1.300 metros toda a maxestuosidade destas montañas. As imaxes das inmedacions do Seixo ficarán para sempre nas retinas do que alí estivemos.
Proba moi moi dura, e xusto por eso non a esqueceremos os que a fixemos.
Teño corrido maratóns de ruta, e todo tipo de carreiras por estrada. Pero que hoxe os primeiros fixeran pouco máis de 3 horas paréceme incribel, tanto do punto de vista físico,como técnico. Son superhomes.

Só un matiz: a comunicación da proba: blogspot, facebook, dorsais, sendo o Campionato Galego de Montaña, ben podía ser en galego.

xabiro

Maratoniano
Maratoniano
4/10/11
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 9:32

espectacular sin mais. Un dez en todos os aspectos!!!!!!!!!!!!!!
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 10:29

Dureza extrema...as novas petadas do Seixo e do Cordal ufff que paredes o 50%. As baixada técnica da Pà xa a coñecía pero arredemo cà nova baixada do Seixo,supertécnica,e sobre todo o perigosísimo descenso das Portas obde unha corda non viría mal.

Eu particularmente e pra vindeiras ediciós buscaría de eliminala debantida baixada aínda consciente da dificultade de atopar un trazado alternativo sen ter que percorrer tódolo Cordal de Queixa coma se faguía o ano pasado
cigri

Novo foreiro
Novo foreiro
3/05/11
40 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 11:20

os habéis superado, si señor, no faltaba nada de nada,carrera técnica y dura y hasta zonas donde correr ,si quedan fuerzas, con solo terminar creo uno puede estar contento por superar este gran reto felicitar a todos los participantes y a la organización en particular.
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 12:08

SANTA,estas xa enganchado a montaña? Vexo que sí,moi ben !!
Un saúdo campión.
atejer00

Montañés
Montañés
20/11/09
9999 Carreiras
230 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 13:28

Espectacular, DURÍIISIMO e memorable

Eu non sei cómo calificalo de mellor maneira.
Para mín foi o meu estreno nunha carreira de montaña, sen desmerecer a todo o que fixen antes nin moito menos, pero ésta gañóuse benn toda las letras: MONTAÑA

Desde as subidas e baixadas continuas por un auténtico camiño de pedras, as carreiras polas crestas, as baixadas por desniveis imposibles (nunca penséi que o poudera facer) do 50%, as recuperacións casi inexistentes, e a dureza extrema nos carreiros e camiños, e as ascensións espectaculares e gigantes, con vistas de todo o macizo, os últimos regaliños donde casi quedo no sitio, e as aguxetas e dores indescriptibles aparecidos e futuros...non sei, impagable.

Outro capítulo aparte merece a organización e a xente voluntaria e colaboradora: UN 11. Oficiales había 3 avituallamientos na carreira, reales, deixéi de contar a partir do décimo. E non sabedes cómo prestaba, que eu iba cas forzas xustiñas, parecía que aparecíades porque leíades a miña cabeciña tola. Colaboración máxima e un gran esforzo para que estuvera como na miña casa.

E o remate de festa pois ideal, como todo. A ducha "antiinflamatoria" o xantar, a CERVEXA...creo que non recuperéi tan ben se non fora por este líquido elemento...

Se algún día alguén me pregunta por unha carreira de montaña en Galicia, só vou ter unha resposta...CHANDREXA DE QUEIXA

Grazas
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 19:55

Me sumo a los comentarios anteriores
Felicidades, gran carrera, gran organización.
galvao

Montañés
Montañés
8/12/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2013, 22:29

Gracias Pepe, gracias Diego que con vuestro gran equipo de colaboradores (de estos no voy a citar a ninguno porque de alguno me puedo olvidar y seria injusto) nos habeis regalado la mejor CARRERA DE MONTAÑA que se pueda disputar hoy por hoy en Galicia.
Quiero hacer mencion aparte de dos personas pertenecientes al Xesteiras (para mi, nuestro club hermano) que junto a Pepe R. Quintas y Diego M. Ribao se han partido el pecho desbrozando parte de los montes por donde ayer tanto disfrutamos : Fernando Arca y Tono Abal.
Por ultimo decir que estoy orgullosisimo de compartir club con vosotros, ¡¡¡larga vida al Running Sport Trail!!!!
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mar, 25 Xuñ 2013, 6:42

Carreira durisima, Organizacion perfecto e o trato na casa Gerardo do milloriño. Aplauso Aplauso
No tema persoal, tiña pensado facer unha boa carreira pero non pudo ser, dende o Kilometro 26, despis de tres caidas as baixadas pasaron factura, e os calambres non me deixaron correr tiven terminar case andando.
Para o ano preparamola un pouco millor, e saco esa espiña me quedou desta carreira.
Lolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/10
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Xuñ 2013, 6:57

Quedé flipado... no me esperaba esa dureza!

Llegué flojo de forma y arrastrando lastres... pero encantado!!!

GRACIAS GRACIAS!!!

Lolo
www.planetatrail.com
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Xuñ 2013, 9:33

GRACIAS A TODOS

Desde la organización de esta carrera y desde mi persona quiero daros las gracias a todos, tanto los que habeis venido a disfrutar del día con vuestras familias como a todas las persona que han ayudado de forma desinteresada para que esta carrera saliera lo mejor posible (patrocinadores, colaboradores, protección civil, la gente de Chandrexa).

Siempre se puede mejorar y espero que con cada año los fallos cada vez sean menos.

La respuesta del pueblo de Chandrexa ha sido impresionante, dandonos siempre facilidades. Os puedo asegurar que llevamos tiempo preparando esta carrera y siempre han estado ahí para todo lo que necesitabamos.

Hemos tenido días muy duros pero el estar hablando con alguien y que te diga lo bonito que es el recorrido o lo limpio que lo hemos dejado, compensa todos nuestros esfuerzos.

Espero veros en próximas ediciones.

Ahora ya empezaremos a preparar la edición del año que viene para que volváis a disfrutar y "sufrir" con estos preciosos parajes.

M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Xuñ 2013, 16:44

Enhorabuena por el grandisimo trabajo realizado,no se le puede poner un pero y asi se vieron los resultados.Siempre se vuelve donde le tratan bien a uno asi que el año que viene seria imperdonable no disfrutar de esta magnifica carrera.Un abrazo
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xuñ 2013, 15:15

Referencias a la carrera

Corredor de Montaña