Foros ›
30/06/13. I Carreira Popular de Touro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
SusanaRial

Maratoniano
Maratoniano
7/11/11
20 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 19:23
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

O dito, carreira bastante dura ao menos para min, pero contenta por ter participado.
Graciñas á organización.
Eder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/11/12
2 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 19:25
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

carrera dura a partir del km 7 no se acababa l a subida ...............la salida y la llegada en recta para el año.... FELICIDADES POR ORGANIZAR UNA CARRERA EN tOURO . Circuito muy divertido y para gente con peito muchos salieron como locos y a partir del km 5 subían andando,,,, gracias por todo y para el año seremos más seguro
keniata1

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 19:45
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

Alguien sabe se está ben o chico que se mareou diante da meta e o levaron na ambulancia? Espero que non fose nada!!
Felicidades a organización polo circuito xa que me gustou moito.
Vemonos po ano!!!!
Angelito81

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/12
2 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 19:58
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

Gran carrera la de hoy. Mucho calor, un recorrido muy duro y muy buen ambiente. Felicidades a los organizadores y suerte para próximas ediciones. Moi feliz
uesturao

Novo foreiro
Novo foreiro
27/02/11
0 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 20:01
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

prevemas escribió:
Hoola a toodos!non suelo comentar nestes foros pero hoxe toca.Xa levo participadp en algunhas carreiras este ano sobre 14 ou 15 q creo q e un bo numero,non me suelo qeixar porqe xa bastante merito ten a xente q organiza estas carreiras,hoxe participei como corredor local na carreira de touro,bastante exigente pero contento o finalizar e mais cando miro a clasificacion e vexo q son o segundo local en finalizar aora ven o meu mosqeo a hora de entregar os premios,trofeos,detalle,chameselle como se qeira danlle o primeiro local a un do milladoiro e o terceiro a un de santiago qedei un pouco adombrado ainda q coñecendo a organizacion non e de extrañar,non pq me qedara sen trofeo e polo detalle bastante feo.Digo eu q pa ser local habera q esta empadronado minimo non sei o mellor e que son eu un ignorante,gustariame saber o q opinades,disculpas por este rollo gustame moito esto das populares e hai moi boa xente ainda qe en touro xa nos teñen acostumbrados a estas tonterias

Cómo primeiro comentario non está nada mal... O que quedou primeiro dos locais é de Prevediños, o 2º fun eu e o 3º foi Xan que está empadronado en Touro, pero a dirección que ten championchip é a vella. Espero que esté aclarado.
Despois eso de "coñecendo a organización" xá dá a entender que contento non ivas quedar de ningunha maneira.

Aclarado esto eu vou dar a miña opinión. A carreira foi moi dura polo calor e eso vese nos tempos. Penso que o de sube-baixa non foi tan determinante coma o calor en sí, pero hoxe tocou así. En canto a cousas a mellorar seguramente a saída que esté na recta e o tema dos coches un pouco máis de control para os que van chegando últimos. Tamén os rapaces do avituallamento haberá que aleccionalos para dicirlles cómo o teñen que facer. Todo se pode mellorar e seguramente se faga.

Eu de todas maneiras quedei moi contento de que se celebrara unha carreira popular no meu concello. Sorriso

Felicidades Puga!!!!
prevemas

Novo foreiro
Novo foreiro
19/02/13
147 Carreiras
15 Mensaxes
Touro
Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 20:25
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

De prevediños si empadronado no milladoiro,morra o conto asi q habera q darvos a razon,fun a bastantes carreiras e non me qeixo de ninguha porq ten moito merito a organizacion de todas,pero q xusto os do teu concello q che den polo cu,...po ano xa sei o q temos q facer eu e os compañeiros ir a outra
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5727 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 10:13
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

Gracias a los organizadores por darnos la oportunidad de contar con otra nueva carrera en el calendario, muy bien todo sobretodo para ser una primera edición, corrigiendo esos detalles como comentaba uesterao. En cuanto al nº de participantes cuando las cosas se hacen bien suben como la espuma, ya lo veréis.
Yo igual, viendo la dureza del circuito, igual hasta me pensaba recortarlo, hacer una carrera de 6 ó 7 km, pues sé de mucha gente que se le hizo especialmente duro, y así de cara a la participación igual a algunos no les echaba tanto para atrás. Incluso gente de gran nivel asiste a carreras cortas como medio de preparación, y este 10.000 exigía mucho desgaste, desdeluego sería un 10.000 q nunca homologaría, pues no le vería mucho sentido ya que nadie vendría a hacer marca.
Sea como sea, ánimo y a seguir creciendo el año q viene!
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 13:31
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

yomismo escribió:
Gracias a los organizadores por darnos la oportunidad de contar con otra nueva carrera en el calendario, muy bien todo sobretodo para ser una primera edición, corrigiendo esos detalles como comentaba uesterao. En cuanto al nº de participantes cuando las cosas se hacen bien suben como la espuma, ya lo veréis.
Yo igual, viendo la dureza del circuito, igual hasta me pensaba recortarlo, hacer una carrera de 6 ó 7 km, pues sé de mucha gente que se le hizo especialmente duro, y así de cara a la participación igual a algunos no les echaba tanto para atrás. Incluso gente de gran nivel asiste a carreras cortas como medio de preparación, y este 10.000 exigía mucho desgaste, desdeluego sería un 10.000 q nunca homologaría, pues no le vería mucho sentido ya que nadie vendría a hacer marca.
Sea como sea, ánimo y a seguir creciendo el año q viene!
Tomamos nota das suxerencias.
montsepep

Novo foreiro
Novo foreiro
9/07/12
50 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 13:49
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

unha carreira chulísima, pero das máis duras ás que fun, pero con gañas de volver. Noraboa
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3720 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 15:06
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

yomismo escribió:
Yo igual, viendo la dureza del circuito, igual hasta me pensaba recortarlo, hacer una carrera de 6 ó 7 km, pues sé de mucha gente que se le hizo especialmente duro, y así de cara a la participación igual a algunos no les echaba tanto para atrás. Incluso gente de gran nivel asiste a carreras cortas como medio de preparación, y este 10.000 exigía mucho desgaste,

Pero por outra banda, se a fas de 6/7 Kms. tamén podes restarlle participantes, xa que xente coma min, que nos leva caseque unha hora chegar a Touro. Non nos plantexamos facer tantos Kms. de carretera para correr uns poucos Kms.
Ainda que o calor que fixo tamén condicionou moito a carreira.
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 20:05
Asunto: Re: 30/06/13. I Carreira Popular de Touro

O circuito gustoume, ainda q a calor endureceuno bastante. Case todo xenial, sobre todo sendo a 1ª edición. O avituallamento non tan enriba da curva por dicir algo. Se o circuito fora d 8 kms, como a do Pino ou a de Lestedo, posiblemente será máis apto para tódolos niveis. Para o ano repetiremos un bo grupo de Marín seguro. Noraboa á organización!!! Aplauso Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos