Cibreiro escribió: |
blas62 , tu te mereces eso y más campeón , que eres un gran montañero!! pd: oye ,va hacer calor ,llevate sales para mi , que no me han llegado las que pedi por intenet , .te las cambiaré por unas estrellas bien fresquitas |
SusanaRial escribió: |
Ánimo Norris e Magono!!! Xa sei que me ides botar de menos jejejeje, pero eu estarei dándovos apoio moral na distancia... VÓS PODEDES!!! Que pasedes un día fantástico todos e todas os que competides no trail ou no ultra mañá. Saúdos... |
omiguel escribió: |
Quería agradecerlles os seus consellos ó do clube xesteiras que vai correr o ultra do mont blanc (non me acordo do nome), a Blas e sobre todo a Pedro, o das zapatillas do 42, que literalmente me levou dende o km 30 ata a meta cos seus ánimos e consellos, cando dende o km 35 ía acalambrado, medio deshidratado e sen forza física nin mental. Por si fora pouco regaloume a octava posición cando por xusticia lle correspondía a él. Gracias tamén polos seus ánimos a Miguel, compañeiro de adestramentos, e que tivo que retirarse a só 7km de meta e a Modesto, Juan Carlos e compañía pola forza que transmitían en distintos puntos da carreira. Todos eles fixeron posible que rematara o meu primeiro ultra para o que non estaba preparado, como se demostrou namáis cruzar a meta |
dipper95 escribió: |
Forza compañeiros. Pedriño, andas a fume de carozo carallo, vaia marcha a túa !! É certo que a Blas gustoulle o caixon, vai subindo peldaños, faltaronlle kilometros pa coller o amigo Eleuterio Lastima que este ano coincidiran as 3 Ultras en un més, salvo o incombustible Norris e Magono, non sei se alguen fixo a triada jajaja, a ver si para o ano que ven as separan un pouquiño máis.... Parabens a todos |
blas62 escribió: |
Gracias a todos por lo piropos....Tendre cuidado para que no se me suba la fama a la cabeza.jejejejejejje La verdad es que yo disfruto no se si como un corzo o como un enano..... para mi esto es casi una filosofia de vida , El monte me libera ....el sufrimiento me hace crecer.....y si hay algo que me molo de las carreras de montaña y sobre todo de las largas es el espiritu de compartir y ayudarse unos a otros...... Ya me apunte para ancares trail... entre septiembre y octubre me esperan seguro ... DESAFIOSOMIEDO, Arga y ancares y seguramente Parada......no estamos locos ...lo siguiente..... Ahora unas vacaciones que por supuesto incluyen monatña en estado puro Pirineos y despues playa... eso si las zapas van en la maleta.....por si veo algun camino interesante....un abrazo a todos ....LUMEEEEEEEEEEEEEEEE |
bemarpa escribió: | ||
|