Foros ›
TRAIL E ULTRATRAIL AS PONTES (30/06/13)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Xuñ 2013, 9:14
Asunto: Re: TRAIL E ULTRATRAIL AS PONTES (30/06/13)

Cibreiro escribió:
blas62 , tu te mereces eso y más campeón , que eres un gran montañero!!
pd: oye ,va hacer calor ,llevate sales para mi , que no me han llegado las que pedi por intenet , Rezar Rezar Muro .te las cambiaré por unas estrellas bien fresquitas

eso estya hecho... disfrutaremos de un caluroso dias de montaña ... un corzo e un xabari,..,,,,,
SusanaRial

Maratoniano
Maratoniano
7/11/11
20 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Xuñ 2013, 14:21

Ánimo Norris e Magono!!! Xa sei que me ides botar de menos jejejeje, pero eu estarei dándovos apoio moral na distancia... VÓS PODEDES!!!
Que pasedes un día fantástico todos e todas os que competides no trail ou no ultra mañá.
Saúdos...
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 20:08

Bueno,de viaje de vuelta a casa,gran batalla la ultra de hoy en As Pontes,para mi carrera dura,tecnica,con mucho sube y baja,mucha piedra,mis rodillas hoy,lo han pasado realmente mal,felicitar a todos los que estuvimos alli,larga(29)y mas larga(64),...y por supuesto al Gran Blas,ya lo comentaba en el hilo esta semana,se ha abonado al cajon,y nadie lo baja!!!,...Saludos tambien para a boa xente do Boimorto,hoy representada en Norris,...ahora a pensar en la siguiente!!!
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 21:15

Quería agradecerlles os seus consellos ó do clube xesteiras que vai correr o ultra do mont blanc (non me acordo do nome), a Blas e sobre todo a Pedro, o das zapatillas do 42, que literalmente me levou dende o km 30 ata a meta cos seus ánimos e consellos, cando dende o km 35 ía acalambrado, medio deshidratado e sen forza física nin mental. Por si fora pouco regaloume a octava posición cando por xusticia lle correspondía a él.
Gracias tamén polos seus ánimos a Miguel, compañeiro de adestramentos, e que tivo que retirarse a só 7km de meta e a Modesto, Juan Carlos e compañía pola forza que transmitían en distintos puntos da carreira.
Todos eles fixeron posible que rematara o meu primeiro ultra para o que non estaba preparado, como se demostrou namáis cruzar a meta
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 30 Xuñ 2013, 23:04

SusanaRial escribió:
Ánimo Norris e Magono!!! Xa sei que me ides botar de menos jejejeje, pero eu estarei dándovos apoio moral na distancia... VÓS PODEDES!!!
Que pasedes un día fantástico todos e todas os que competides no trail ou no ultra mañá.
Saúdos...

Hola Susana, pudimos pero nos costó mucho, el calor y la dureza del recorrido nos lo hizo pasar mal. Cada poco gritabamos tu nombre para animarnte y funcionó porque sacaste otro podio en Touro.

Creo que ibamos todos con la idea de que era una carrera "fácil" y rápida y resulta que era prácticamente lo contrario, mucha senda estrecha y un continuo subir y bajar, y todo con el calor se hacía más duro.

Omiguel, cómo no vas a estar preparado para la distancia con el tiempazo que has hecho? Lo de pasarlo mal va un poco con la distancia y hoy creo que lo pasamos mal muchos.

Norris, has acabado definitivamente conmigo, pero hemos completado la trilogía del ultra gallego, un montón de horas entre los tres y casi todas compartidas. Hoy probablemente fue el día que más sufrimos pero claro no estaba Susana.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 6:44

omiguel escribió:
Quería agradecerlles os seus consellos ó do clube xesteiras que vai correr o ultra do mont blanc (non me acordo do nome), a Blas e sobre todo a Pedro, o das zapatillas do 42, que literalmente me levou dende o km 30 ata a meta cos seus ánimos e consellos, cando dende o km 35 ía acalambrado, medio deshidratado e sen forza física nin mental. Por si fora pouco regaloume a octava posición cando por xusticia lle correspondía a él.
Gracias tamén polos seus ánimos a Miguel, compañeiro de adestramentos, e que tivo que retirarse a só 7km de meta e a Modesto, Juan Carlos e compañía pola forza que transmitían en distintos puntos da carreira.
Todos eles fixeron posible que rematara o meu primeiro ultra para o que non estaba preparado, como se demostrou namáis cruzar a meta

Miguel , enhorabuena maquina , por tu primer Ultra y por volver a verte por estos lares, ahora a preparar el siguiente.
Para mi la prueba en cuanto a organización, ha estado de 10 , mucha gente buena detrás mirando del corredor y de sus necesidades , enhorabuena también.
Blas , eres nuestro guía espiritual en el monte , el Corzo mayor , yo cuando crezca ,quiero ser como tú , enorabuena.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 9:20

Parabens para os amigos Bemarpa, Blas, Omiguel, Norris, Magono, etc
sodes heroes

esta carreira , segun contades, houbera sido moi técnica para min.
chegaria detrás do ultimo !!!

aproveitei para descansar e desconectar un pouco.

hoxe abren inscripcions para Ancares.......

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 12:31

Acabo de darme conta que había un tema co trail de As Pontes!!! E todo esto ó día seguinte da carreira... Disimulando

Nunca correra un trail de montaña, e vendo que era na casa animámonos a debutar varios do Club, e a verdade, falando por min e os meus compañeiros, non creemos que sexa o último!! Gran ambiente entre todos os participantes e a organización. Aplauso Divertidísima carreira!!

Fantástica xornada de sol, que máis de un igual prefería un pouquiño menos.. e noraboa a todos os partipantes!!!! Bailar

Animar a todas as mulleres a que participen nestas probas!!! Que no asfalto xa vai en aumento, pero é unha pena que nestas probas aínda haxa tan poucas mulleres!! Se nós tamén somos capaces!!! (ó noso ritmo..)
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 14:19

Sussy te perdonamos el despiste , pero que no vuelva a pasar Ríndose
Aquí os dejo mi crónica .Lo que mas me gustó de la carrera fue cuando los de magma sport, en lugar de decir ,clasificación general , dijeron " Scratch" , ou yeahhhhh.
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 15:14

Forza compañeiros.
Pedriño, andas a fume de carozo carallo, vaia marcha a túa !!

É certo que a Blas gustoulle o caixon, vai subindo peldaños, faltaronlle kilometros pa coller o amigo Eleuterio

Lastima que este ano coincidiran as 3 Ultras en un més, salvo o incombustible Norris e Magono, non sei se alguen fixo a triada jajaja, a ver si para o ano que ven as separan un pouquiño máis....

Parabens a todos
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 15:38

dipper95 escribió:
Forza compañeiros.

É certo que a Blas gustoulle o caixon, vai subindo peldaños, faltaronlle kilometros pa coller o amigo Eleuterio

Lastima que este ano coincidiran as 3 Ultras en un més, salvo o incombustible Norris e Magono, non sei se alguen fixo a triada jajaja, a ver si para o ano que ven as separan un pouquiño máis....

Parabens a todos
Apuntala para otro año,por tus preferencias de tipos de terreno,seguro te gustara
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 20:43

Gracias a todos por lo piropos....Tendre cuidado para que no se me suba la fama a la cabeza.jejejejejejje
La verdad es que yo disfruto no se si como un corzo o como un enano..... para mi esto es casi una filosofia de vida , El monte me libera ....el sufrimiento me hace crecer.....y si hay algo que me molo de las carreras de montaña y sobre todo de las largas es el espiritu de compartir y ayudarse unos a otros...... Ya me apunte para ancares trail... entre septiembre y octubre me esperan seguro ... DESAFIOSOMIEDO, Arga y ancares y seguramente Parada......no estamos locos ...lo siguiente.....

Ahora unas vacaciones que por supuesto incluyen monatña en estado puro Pirineos y despues playa... eso si las zapas van en la maleta.....por si veo algun camino interesante....un abrazo a todos ....LUMEEEEEEEEEEEEEEEE
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 21:33

blas62 escribió:
Gracias a todos por lo piropos....Tendre cuidado para que no se me suba la fama a la cabeza.jejejejejejje
La verdad es que yo disfruto no se si como un corzo o como un enano..... para mi esto es casi una filosofia de vida , El monte me libera ....el sufrimiento me hace crecer.....y si hay algo que me molo de las carreras de montaña y sobre todo de las largas es el espiritu de compartir y ayudarse unos a otros...... Ya me apunte para ancares trail... entre septiembre y octubre me esperan seguro ... DESAFIOSOMIEDO, Arga y ancares y seguramente Parada......no estamos locos ...lo siguiente.....

Ahora unas vacaciones que por supuesto incluyen monatña en estado puro Pirineos y despues playa... eso si las zapas van en la maleta.....por si veo algun camino interesante....un abrazo a todos ....LUMEEEEEEEEEEEEEEEE

Boas vacacions Blas, que as disfrutess!!!

Vexo que cambiache os Desafíos, Cantabria por Somiedo....eu aínda estou a decidir... a ver se non quedo sen ningún.....

Apertas
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 21:40

bemarpa escribió:
dipper95 escribió:
Forza compañeiros.

Parabens a todos
Apuntala para otro año,por tus preferencias de tipos de terreno,seguro te gustara

Seguro que sí meu, pa o ano queda anotada na axenda, pero como che comentei en Barbanza, xa andaba moi tocado......
Vemonos no Pindo.

Lumeeeeee
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 21:43

dipper95 , faltabas tú ayer , a ver si nos vemos pronto!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos