Weder escribió: |
Ay va mi propuesta: Montar 3 carreras en distintas zonas de Galicia por ejemplo Coruña, Santiago y orense. el tema seria para estar en el circuito hay que participar por lo menos en 2 con un coste de 5 euros cada una que 3 sean para championchip y 2 para la finaciacion del circuito. ¿Qué os parece? se puede variar tanto precio como numero de carreras etc... |
rubenas escribió: |
Eu participo no circuito dende fai 3 anos e, supoño que como moitos, participo máis para facer vulto que para outra cousa. Non corro máis dunha ducia de probas ao ano das cales non miro se puntúan ou non. Iste ano penso que se vai pechar con 5 probas puntuables. Na miña opinión, se tivese que pagar por participar, non me inscribiría. Coido que 5 ou 10 euros non son nada por algo coma isto sempre e cando che interese a participación no circuito pero tamén penso que moit@s dos participantes se atopan nunha situación similar á miña. Por outra banda, si que estaría disposto a pagar para o mantemento do foro. Dende o meu punto de vista o calendario, as fotos e a información que obteño das probas galegas teñen bastante máis valor que o circuito. Saúdos |