Foros ›
ENTRENAMIENTOS de los populares
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 19:49
Asunto: entrenos

hoxe 5x2000 rec atrote 2m, co dia q fai galeras vai estar moy pesado
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 19:55
Asunto: Re: entrenos

keniatablanco escribió:
hoxe 5x2000 rec atrote 2m, co dia q fai galeras vai estar moy pesado
anque matemáticamente 5x2000 = 2000x5 atléticamente non é o mesmo
Ríndose ¿ os imaxinades 2000x5 ? Ríndose , pois a carga en kms. iba ser a mesma Ríndose

Friends forever
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 20:14

vouamodo eres un lince jejeje
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 21:36
Asunto:

Leches corroseguro, deixachesme pensando por un segundo co das series, e eso que é difícil que eu pense...je,je
Polo que repecta o pulsómetro, eu téñoo (non son tan amarrado coma khene, aínda que as súas razóns son totalmente válidas. ¿Por qué coño sempre que me quero meter con este tío teño que o final darlle a razón? Eu creo que personalmente non nos coñecemos, pero creo que debe valer a pena aguantarte uns minutos (non horas)je,je,je.) O que íamos, téñoo pero prácticamente non o uso, a estas alturas corro por sensacións, que as veces son aínda máis fiables que as máquinas.Pero estou de acordo que para moita xente poden ser unha axuda inestimabel.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 21:54
Asunto:

Hoxe tamen entrenou Lestrove,si,podedelo creer. Moi feliz

Foron 5 Kms. baixo a choiva,e puxenlle ganas,todas as que puden.Debe de facer mais de 2 anos que non entrenaba baixo a choiva,pois como sabe todo o mundo,Lestrove é de secano. Molón
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 23:50

eu tamben quero ser popular por favor que alguen me dija como teño quefacer para empezar a correr como vos
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 23:51

eu tamben quero ser popular por favor que alguen me dija como teño quefacer para empezar a correr como vos
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 0:54
Asunto:

Hoy el plan era hacer una hora aumentando el ritmo cada Km,al final fueron 40 minutos para 7,200, porque a partir del 6000 empezó a quejarse el tobillo que me torcí ayer y cada vez la molestia iba en aumento,así que decidí pararme para no fastidiarlo más,la Vig-Bay ya está ahí y sólo me faltaba no ir por un par de torceduras tontas.Lo he vuelto a reexaminar,no está hinchado,pero hoy si me molesta el tibial posterior en algún movimiento,así que me pondré el Traumeel antes de ir para cama y mañana cambiaré la carrera por un poco de elíptica,que a estas alturas no creo que me pase nada por no correr algún día,de hecho la semana pasada apenas corrí y la carrera de O Pino ha sido la mejor que he hecho en todos los aspectos
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 1:47
Asunto:

Eso, eso lestrove, a entrenar que toca. vete poniendo a tono que se están rearmando los enemigos Guiño .
Hoy realice tirada larga de 1 h 10'. Buenas sensaciones, ritmo cómodo. Pero salí muy tarde, como siempre. Esto de ser como los vampiros...hasta acabas saliendo a entrenar a las 11 de la noche.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 4:11
Asunto:

Esoso tres días hice el mismo recorrido, algo menos de 5 km. en 19,00 18,30 y 18,15 min. Esta última es mi mejor marca y eso que fue con lluvia. Saludos
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 9:33

keniatablanco escribió:
vouamodo eres un lince jejeje

Ti tamén eres un lince, keniatablanco. Mira que confundir a Vouamodo con Corroseguro Ríndose Ríndose

lentoperosejuro escribió:
¿Por qué coño sempre que me quero meter con este tío teño que o final darlle a razón? Eu creo que personalmente non nos coñecemos, pero creo que debe valer a pena aguantarte uns minutos (non horas)je,je,je.)

Ríndose Ríndose Ríndose

Me he cruzado contigo varias veces pero siempre vas como una bala centrado en tus pasos y no he tenido ocasión de saludarte Guiño

Tampoco eu te aguantaría horas Demo sorrindo , pero non me disgustaría falar uns minutos contigo Guiño Ríndose Ríndose Ríndose

PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 10:49
Asunto:

Hooooola!!
Pues yo, después del parón de la semana pasada por culpa del pie, ya empecé mal la semana, y el lunes salí tan tarde de trabajar que, después del día que había tenido y de una 1h20' conduciendo de vuelta a casa, no me apetecía salir a las 22:00 a entrenar, así que otro día de descanso.
El martes retomé entrenamientos, con cambios de menos a más 30'-20'-10', y me encontré basante bien, salvo que al terminar volvieron un poquito las molestias.
Como volví a correr con plantillas (a ver "se desta vai"), creí que era por adaptación, pero ayer me seguía molestando (además de que tenía unas agujetas terribles Abraiado 8O..esto sí que imagino que serían por las plantillas), y más cuando me puse las zapas, así que me quedé en el gym repartiendo el tiempo entre 2 series de elíptica y una clase de spinning.
Hoy no trabajo, así que aprovecharé para salir a rodar ahora por la mañana, por la tarde hacer unas series que me tocaban para ayer, e ir al fisio. Ya os contaré Disimulando Disimulando

Ale!! a seguir dando caña por el asfalto Ríndose Ríndose Ríndose (o por donde sea Ríndose Ríndose )
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 14:25

bueno ayer como dixen 5 series de 2000 m con parte do grupo da noite,gallego con molestias fixo rodaxe,xolinha tomou o dia de escaqueo jejeje.o mister non puido vir asi q solo eramos eu,titote,easywind e ricardo.galeras estava moi pesada pero habia q facelas.primeira serie fomonos de madre,7,05 asi q na segunda xa fixemos 6,44 a terceira 6,50 4a 6,50 e 5a 6,22 todo previsto para o ritmo q queremos levar(mais ou menos)na vig bay.hoxe toca rodaxe e as ultimas duas voltas de marras as facultades
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 15:27
Asunto:

Gracias keniatablanco pola información. Direi que onte de escaqueo nadiña Demo : Fun o gimnasio que non sei que será mais duro!! Cada vez que vou acabo destrozadiña. Quizais queira presumir tanto diante de tales "corpos" que me pase un pelín!!! Qué lle vou facer!!!
Pero hoxe estarei para esa rodaxe e para dar esas duas voltas a galeras e se fai falta para unhas series de 2000x5. Ríndose
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 18:51
Asunto:

Pois onte, ó final, cumplín co prometido... voltei ás rúas pero, para variar, repetín percorrido. Serei máis claro: normalmente collo ruta de ida e volta por Beiramar ou por Teis, pero onte púxenme a dar voltas e máis voltas ao parque que hai polo Areal (superficie de terra e gravilla) engandindo a pista de futbito que hai diante da nova alcaldía (apetecíame lucir palmito... case como Xolinha... diante da Alcaldesa Mr. Green Mr. Green )

En fin... 8 kms cos seguintes tempos:
Km 1 5'20''
Km 2 5'05''
Km 3 5'13''
Km 4 5'16''
Km 5 4'56''
Km 6 4'54''
Km 7 5'26''
e para rematar 5'03''

non é que sexan grandes tempos, pero levando 4 días parado e na seman anterior so facer 15 kms (incluindo a desastrosa carreira de O Pino) non está tan mal. Hoxe volvo á carga, que a Vig Bay está ahí ó lado e o domingo toca CUVI e parece que vai ser dura de pelar Avergoñado Avergoñado

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos