Foros ›
Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xul 2013, 12:49
Asunto: Re: Trail de Cuntis

correro escribió:
imos ver CesGti á brasa jajajaja

lambon,ti xa falaras con Peman e poreso non te apuntaches.
xesteiras

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/02/10
0 Carreiras
82 Mensaxes
Cuntis
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xul 2013, 15:32

Ainda que vamos ter bastantes puntos con auga para hidratarse eu recomendo levar mochila ou porta bidón e repoñer neses puntos de avituallamento.

Xa queda pouco. Ata mañá
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 06 Xul 2013, 19:52

xesteiras escribió:
Ainda que vamos ter bastantes puntos con auga para hidratarse eu recomendo levar mochila ou porta bidón e repoñer neses puntos de avituallamento.

Xa queda pouco. Ata mañá

hoxe unhas birras para hidratarse e pista.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 12:39

o final chegou o meu primeiro abandono.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 13:28

Unha retirada a tempo sempre é unha victoria, i hoxé máis que nunca, a calor abafante foi un factor determinante no rendimento de todolos participantes.
Ata o kilómetro 12; que foi donde nós retiramos; a carreira bonita e dura; i esto último non é ningún reproche; dentro do sufrimento pola calor, o pasamos moi ben co percorrido, especialmente na súbida da encordada e na dos outeiros.
A organización de 10, tanto na sinalización, como avituallamentos, como na atención, como en todo.
Tamén decir que a organización vai ter que valorar si poñer o corte en dúas horas e media no kilómetro 16 e moito ou pouco, i especialmente a evacuación dos que non pasan o corte nese punto, o digo dado que a información era que tiñan que chegar a meta polo seu propio pé, i eso non ten lóxica.
Lembrarme dos que no tema da ultra do Barbanza, decían que en Xullo e Agosto; en Galicia, polo tema da calor; se podían organizar carreiras perfectamente, esto confírmame que o falar non ten cancelas.
Foi todo un pracer acudir a Cuntis, agradecer o esforzó e noraboa pola eficacia.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 14:10

castiñeiras escribió:
Unha retirada a tempo sempre é unha victoria, i hoxé máis que nunca, a calor abafante foi un factor determinante no rendimento de todolos participantes...

Solo los que hacen carreras,se enfrentan a esa posibilidad,seguro que salis con mas conocimiento,despues de esta experiencia.En lo personal,la prueba me gusto,y mucho!,..el calor le dio un plus de dureza,pero lo mismo que le daria una lluvia persistente y 6 grados,o que el terreno, estuviese convertido en un lodazal,son actividades al aire libre y apechugamos con lo que toque. Un gusto haber coincidido con linkin y corredoira,tambien haber conocido a krrkrrktpillo.
Ojala se mantenga en el calendario,carrera organizada por corresores y que saben darle a la concurrencia lo que nos gusta.Felicidades!!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 14:57

retirada a tempo unha victoria..

reconozo que indo "lesionado" si que pode ser,pero non foi o caso.

os tempos pese a ser malos mais ou menos ivan salindo,retireime no km 22 con 2h;32' pero estaba sufrindo en exceso e pa facer a trote 10km mais como que paso.

sera por carreiras.
Repontia

Maratoniano
Maratoniano
29/11/09
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 18:05

Carreira moi moi dura... o calor fixo estragos... pero organización 10... chapó... Aplauso
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 19:58

mi primer trail y sabor muy malo, todos dicen cuando pruebas no paras, pues yo creo que no elegí el día. La organización un 10, bastante líquido , y bien colocados, nunca corrí en monte pero el marcaje increíble, no te perdías ni queriendo, muy bien. Pero a mi me ha resultado muy dura, tanto en lo físico como en el día, no paraba de beber pero cada vez más incomodo, y el factor psicólogico lo debo tener débil, a la mínima que vi una escapada la cogí. los Km antes del 18 me costaron mucho, pero me senté 2 minutos tomé liquido y me vine arriba, pero sobre el 20 otra cuesta matadora con aquel calor, me mató y la bajada al avituallamiento era también jodida, con lo que al llegar al avituallamiento del 22 y ver allí a un grupo, la mente me dijo uff, si estos se quedan que saben de estos tú vas a seguir, con lo que de seguido llegó un furgón y ya fue definitivo, ni lo pensé, me tiré pa ella,seguro que si no hbiera allí nadie hubiera seguido pero el sufrimiento podía pasar a agonía y una cosa es el deporte y otra el sufrimiento. Enhorabuena a todos y sobre todos a los llegados, que ole tus cojones.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 20:30

En su I trail , estos d Cuntis Lo han hecho de matrìcula ,en una zona de monte pobre han sacado petróleo , cómo se Lo han currado , super de señalización , idem avituallamiento . Y en meta , cerveza de caña, 1queso por atleta , el alcalde sirviendo los callos . Sinceramente , estos tíos se merecen un diez , y me dejó cosas en el tintero . El clima fué el q tocó , sigue haciendo 29*C a las once de la noche pero k le vamos a hacer. Un placer conocer a Bemarpa, JM de Redondela k me acompañó desde el km 12 de la retirada (mi primera retirada pero tan ancho cn mi reciente ultra de Peñalara ) , encantado d ver a MonchodePelejrino (era nuestro aniversario , ja,ja) Santa, javivi,Mcorredoira & Paula, etc,etc,. Hoy no tocaba sufrir Bailar VIVA CUNTIS , cjnes

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 21:26

......xá que nadie se atreve a decilo, ou vou facer eu, os callos de Merche a do Traspaso estaban de vicio, pero fixeronme sudar máis que a propia carreira, dito queda.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 21:43

carmo77 escribió:
mi primer trail y sabor muy malo, todos dicen cuando pruebas no paras, pues yo creo que no elegí el día. La organización un 10, bastante líquido , y bien colocados, nunca corrí en monte pero el marcaje increíble, no te perdías ni queriendo, muy bien. Pero a mi me ha resultado muy dura, tanto en lo físico como en el día, no paraba de beber pero cada vez más incomodo, y el factor psicólogico lo debo tener débil, a la mínima que vi una escapada la cogí. los Km antes del 18 me costaron mucho, pero me senté 2 minutos tomé liquido y me vine arriba, pero sobre el 20 otra cuesta matadora con aquel calor, me mató y la bajada al avituallamiento era también jodida, con lo que al llegar al avituallamiento del 22 y ver allí a un grupo, la mente me dijo uff, si estos se quedan que saben de estos tú vas a seguir, con lo que de seguido llegó un furgón y ya fue definitivo, ni lo pensé, me tiré pa ella,seguro que si no hbiera allí nadie hubiera seguido pero el sufrimiento podía pasar a agonía y una cosa es el deporte y otra el sufrimiento. Enhorabuena a todos y sobre todos a los llegados, que ole tus cojones.

COÑO!!!

coincidimos na furgo,eu era o de blanco que facia numeros pa non sair disparado pola porta nas curvas,ti estabas a miña dereita non??

certamente non escolleches o dia.
non vou a decir que o trail fose facil,pero si chegaches ata ali con esta calor nun dia normal terminabas sin problema porque o peor xa pasara.
jpablo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/07/11
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2013, 21:47

krrkrrktpillo escribió:
En su I trail , estos d Cuntis Lo han hecho de matrìcula ,en una zona de monte pobre han sacado petróleo , cómo se Lo han currado , super de señalización , idem avituallamiento . Y en meta , cerveza de caña, 1queso por atleta , el alcalde sirviendo los callos . Sinceramente , estos tíos se merecen un diez , y me dejó cosas en el tintero . El clima fué el q tocó , sigue haciendo 29*C a las once de la noche pero k le vamos a hacer. Un placer conocer a Bemarpa, JM de Redondela k me acompañó desde el km 12 de la retirada (mi primera retirada pero tan ancho cn mi reciente ultra de Peñalara ) , encantado d ver a MonchodePelejrino (era nuestro aniversario , ja,ja) Santa, javivi,Mcorredoira & Paula, etc,etc,. Hoy no tocaba sufrir Bailar VIVA CUNTIS , cjnes
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Me uno a tu comentario y gracias por la buena compañia y conversacíon,en nuestra bajada corriendo por la carretera hacia Cuntis

www.asociaciondeportivacar.com

www.facebook.com/asoci...ar?fref=nf
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Xul 2013, 5:14

¡¡¡¡¡¡Santo cristo el calor que pase el domingo!!!!Aun así me los pase teta a pesar de que me neutralizaron en el 18.Carreron de verdad la organización ¡¡¡ni un pero!!!! Espero que el año que viene se repita.
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Xul 2013, 7:12

JAJAJA pues si ese era yo.
pues menos mal q dices q no era fácil, ayer aún le comentaba a mi mujer q me pareció muy dura pero q un tío(x ti,jjj) en la furgoneta me decía q esta carrera no era de las duras y comentabas de otras q para echarte a temblar, y yo me decía a mi mismo pues yo esto no quiero sufrirlo más veces, quemo las zapatillas de trail,jjj.

Yo no se si las organizaciones en los trail son especiales o fue esta, pero acostumbrado a lo q se ve en asfalto, llegar aquí con apenas 100 corredores y todos esos detalles, un 10.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos