Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 20:51
Asunto:

Estou chorando de tanto rir co camiño que está levando este fío... esta tarde xa deixei media ducia de lirios limpiños e desespiñados a traballar con sal de allo e en ovo batido para que collan algo de sabor e pola noite toca fritanga (moi de dieta Demo sorrindo Demo sorrindo ) cunha ensaladiña sinxela (para compensar), unha peciña de froita (laranxa da finca dos meus pais que son as que mellor me saben) e unha infusión para levar o estómago quente para cama... todo iso despois dunha sesión duns 50' de trote (que levo tres días parado de todo Avergoñado Avergoñado )
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 21:33
Asunto:

Acabo de descubrir este tema, y no me resisto a no opinar.
Estoy en 1.60cm y 66kg, y mi IMC (impresionante manera de correr) es el que es gracias a estar 8 horitas en el almacen de Zara apaleando bultos, tirando de traspalés, cargando camiones, etc. Por eso cuando arrivo a casa, hago la dieta del picoteo, si no como me mareo.
Hoy cuando termine de escribir me voy a hacer un, como yo lo llamo, bocata de morir: En pan de bolla, se meten un huevo frito, panceta, jamon serrano pasado por la sarten, ketchup, mayonesa, patatas fritas (opcional), hamburguesa o lomo. Se cierra como se pueda, y pa dentro. Acompañado de un buen cañon de garimba, imprescindible. Los fines de semana, se puede introducir un par de chafarillos de rhum, en la ecuacion.
Por que yo lo valgo.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 22:03
Asunto:

!! Caramba Xan_de_Ris,como haces de por vida !! Abraiado
Pues yo hoy a comer,verdura,y a cenar,pescado,y por supuesto,todo ello regado con agua de la fuente,sin conservantes ni colorantes. Moi feliz
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 23:35
Asunto:

vaya !!! xan de ris,por Jupiter q me apuntaba a un bocata de esos............. Razz

aunque elbocata q he cenado de chorizo picante y queso no estaba nada mal..... Demo sorrindo
Zambombo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 23:42
Asunto:

eu tamben sou gordito vos corredes como facedes ? a xente di quee non podo correr porque estou moi gordo pero eu quero facer como vos e como os que vexo na tele
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2007, 23:49
Asunto:

buena zambombo...... Ríndose
pero depende a quien veas correr por la tele,si quieres,o queremos, hacerlo como ellos.....tengo una mala noticia.... Ríndose

De La Ossa,por ejemplo mide 1,64.... mas o menos....pero creo q pesa......45 / 46 kg...... Confuso

lo llevamos mal ,zambombo
Bean

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/06
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 11:37
Asunto:

Xan_de_Ris escribió:
Acabo de descubrir este tema, y no me resisto a no opinar.
Estoy en 1.60cm y 66kg, y mi IMC (impresionante manera de correr) es el que es gracias a estar 8 horitas en el almacen de Zara apaleando bultos, tirando de traspalés, cargando camiones, etc. Por eso cuando arrivo a casa, hago la dieta del picoteo, si no como me mareo.
Hoy cuando termine de escribir me voy a hacer un, como yo lo llamo, bocata de morir: En pan de bolla, se meten un huevo frito, panceta, jamon serrano pasado por la sarten, ketchup, mayonesa, patatas fritas (opcional), hamburguesa o lomo. Se cierra como se pueda, y pa dentro. Acompañado de un buen cañon de garimba, imprescindible. Los fines de semana, se puede introducir un par de chafarillos de rhum, en la ecuacion.
Por que yo lo valgo.

Se eu fago esas comidas podería chegar ós 150 kilos, e oe a que en Zara hai xente gorda

<NON Á DESTUCCI�N DO CAMI�O DE SANTIAGO.
AXUDA Á ONU E A ASOCIACI�N DE AMIGOS DO CAMI�O DE SANTIAGO A SALVAR O CAMI�O DE SANTIAGO.>
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 13:17
Asunto:

Menuda pintaza tiene ese bocata de morir.
Si me como uno de esos para contrarrestar tendría que añadirle 1 horita corriendo. Razz
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 19:15
Asunto:

Oye, trankilos, que lo del bocata de morir no lo hago siempre; sólo cuando el cuerpo lo pide, esos días q tienes ganas de espesar un poco la sangre. Hay q darse un homenaje de vez en cuando.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 21:06
Asunto:

¡¡Ese é o meu Xan_de_Ris!! Dando exemplo de cómo se comporta un membro destacado do gran clube PASTELALRUHM Guiño Guiño Guiño Guiño e non coma min, que hoxe teño ensaladiña... iso sí... en cunco de madeira de bó tamaño e desbordando de todo (leituga, tomate, filete de lombo á plancha e troceado, millo, cebola, mazá, queixo, noces, remolacha... e o que caia... aliñado con sal ghordo, aceite de oliva e aceto balsámico) despois un postre "compensatorio" e unha bóa taza de leite con café descafeinado, zucre e uns anacos de biscoito de iogurt que fai a miña nai e co que chupo os dedos Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ... algo lixeiriño para despois dos 10 kms que me vou meter en cousa de 15' Guiño Guiño
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2007, 21:18
Asunto:

Bueno voy a cenar que me estais dando apetito.........dieta...........que le den Donde hacen el bocata de morir????
Yo como no consigo bajar peso, ya paso
Saludos y buenos alimentos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos