Foros ›
Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 25 Xul 2013, 7:46
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

Menos mal. Ya tardaban en suspenderla.
Yo ni voy a la quedada solidaria.
Mal día para correr.

ricardotero.com/deporte
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xul 2013, 8:15
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

Era lo lógico, no hay nada que celebrar.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 25 Xul 2013, 8:53
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

Brasillas escribió:
Era lo lógico, no hay nada que celebrar.

o que non me parece logico e esperar tanto en avisar.

eu metinme 1h30' de coche entre ida e volta pa nada, e eso que mirei antes de salir por si se suspendia.
pero no,esperan a ter a xente ali e logo suspendela.
o percal xa se sabia,e estas decisions deverianse tomar antes.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 25 Xul 2013, 10:19
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

CesGti escribió:
eu metinme 1h30' de coche entre ida e volta pa nada, e eso que mirei antes de salir por si se suspendia.

Entende que a situacion foi excepcional e pouco tempo tiveron para avisar. Un pouco de comprensión. Saúdos.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 25 Xul 2013, 11:57
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

Admin escribió:
CesGti escribió:
eu metinme 1h30' de coche entre ida e volta pa nada, e eso que mirei antes de salir por si se suspendia.

Entende que a situacion foi excepcional e pouco tempo tiveron para avisar. Un pouco de comprensión. Saúdos.

uffff a verdade e que si.

eu oira algo do tren e de dez posibles mortos,pero eque ahora xa falan de 78 ou algo asi.

mimadriña !!!!!!!
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 25 Xul 2013, 16:52
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Ponteve

Dios mío !: ya 80 muertos y más de un centenar heridos, 36 en estado crítico. Imposible correr con esa carga de dolor en nuestras gentes.

Friends forever
xaxi

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/13
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xul 2013, 21:45
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

Me pareció decisión acertada, una vez allí yo he corrido por el circuito como otras amigas que se decidieron.
Decir que fueron mas de 100 personas las que corrimos en la quedada espontánea, y que se guardó 1' de silencio en el puente del Burgo antes de empezar.

Esperamos noticias de la organización...
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 26 Xul 2013, 11:29
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Ponteve

Me parece una decision acertada, una carrera/un trote en grupo, no competitivo, guardandose antes un minuto de silencio.

Friends forever
pepe123

Novo foreiro
Novo foreiro
20/11/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xul 2013, 11:50
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Ponteve

Se sabe si la organización, tiene pensado buscar otra fecha para la disputa de la prueba, como han hecho en el caso de pruebas aplazadas?
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
550 Carreiras
610 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 26 Xul 2013, 14:35
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

La decisión me parece correcta, lo que no veo correcto ha sido la tardanza en la notificación. Yo me desplace desde Lugo para correr (mirando antes de salir) y no ponía nada. Me entero cuando llego a Pontevedra. Creo que el motivo esta mas que justificado, pero la decisión se podía haber tomado antes y la notificación debería de haber sido anterior para evitar estos traslados para nada. En cualquier caso totalmente de acuerdo con su suspensión.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 26 Xul 2013, 21:14
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

NesLugo escribió:
La decisión me parece correcta, lo que no veo correcto ha sido la tardanza en la notificación. Yo me desplace desde Lugo para correr (mirando antes de salir) y no ponía nada. Me entero cuando llego a Pontevedra. Creo que el motivo esta mas que justificado, pero la decisión se podía haber tomado antes y la notificación debería de haber sido anterior para evitar estos traslados para nada. En cualquier caso totalmente de acuerdo con su suspensión.

eso é o que queria decir eu.

vale que se suspenda,pero que avisen con algo de tempo.

a carreira dos rapazaes era as 10:10 e eu mirei o pc as 9.30 antes de salir da casa e non poñia nada de nada,co cal interpreto que se tomou esta decision como maximo 30' antes de salir.
hoxe recibin a notificacion de que tamen se suspende a nocturna de Vilagarcia.
sabendo as cousas con tempo a cousa cambia moito.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xul 2013, 9:45
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Ponteve

Cando hai motivos económicos, os propios de unha carreira de pago,as notificacions de suspension desgraciadamente poden tardar mais, e non debera ser así. Seguro que si a carreira fora, como hasta esta edicion, gratuita,a notificacion de suspension sería inmediata.

Friends forever
Musgo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/06/08
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Ago 2013, 7:19
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiaguiño do Burgo 2013 (Pontevedra)

COMUNICADO OFICIAL SOBRE A CARREIRA DE SANTIAGUIÑO DO BURGO

A organización do Circuito de Carreiras de Pontevedra (CCCP) e da XVII edición da Carreira Pedrestre Santiguiño do Burgo queren, por mor da suspensión da carreira, agradecer a todas as persoas inscritas a comprensión manifestada e a solidaridade mostrada ante o tráxico accidente ferroviario de Santigo de Compostela.

Motivada pola suspensión definitiva da carreira acordamos a lóxica devolución da cota de inscrición ós inscritos na carreira de forma individual mediante ingreso na tarxeta de crédito que se utilizou para o pago da inscrición.

A Organización do CCCP comunica que ante esta suspensión desta 4ª carreira do Circuito acordou adaptar o Regulamento do mesmo no relativo ao apartado de “clasificación no CCCP” e concretamente á "clasificación final" reducindo o número de carreiras rematada necesarias, pasando das catro (4) previstas inicialmente, a tres (3). De tal xeito que, de rematar as cinco (5) carreiras, poderase descartar os dous peores resultados.

Así pois onde dí “Para entrar na clasificación final do CCCP será obrigatorio rematar 4 das 6 probas previstas e, no caso de rematar as 6 probas, poderase descartar os dous peores resultados”, debe dicir (a partir deste momento) “para entrar na clasificación final do CCCP será obrigatorio rematar 3 das 5 probas previstas e, no caso de rematar as 5 probas, poderase descartar os dous peores resultado.”





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos