Ademais imos ter toda unha festa para acompañar unha boa mesa.
Derradeiros días para anotarse!!
correro
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mér, 07 Ago 2013, 9:24 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Anotados e pagado,vémonos o domingo,esperemos que o tempo nos acompañe...e disfrutala como se merece.
Güaja
Foreiro infantil
6/01/12
22 Carreiras
52 Mensaxes
Mér, 07 Ago 2013, 10:00 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Allï estaremos, pagado y confirmado. Del tiempo creo que no nos tendremos que preocupar, sólo de disfrutar.
Con este titular casi non fai falla ver a nova (video da presentación).
correro
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Dom, 11 Ago 2013, 14:06 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Preciosa andaina a de hoxe,foi a nosa primeira andaina e con ganas de repetir,gracias Edu e todo o equipo que fixo posible este evento,non faltou detalle,todo moi ben señalizado imposible perderse e os mexillóns....bufffff como estaba de boa a empanada e os mexillóns.
Hata a próxima.
basibasi
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes
Dom, 11 Ago 2013, 18:04 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Sumome os parabens de Correro. Foi tamen a miña primeira andaina despois de mas de 150 carreiras, e disfruteina da mesma maneira. O percorrido moi fermoso aunque calquera andaina polo Barbanza seria igual de fermosa.
Saudos e a seguir asi que o petades .
PD: As fotos donde saen publicadas?
bveimar
Novo foreiro
11/08/13
15 Carreiras
3 Mensaxes
Dom, 11 Ago 2013, 18:47 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Noraboa a organización esta non é a miña primeira andaina pero iso sí gustóume un montón, así que esperemos repetir para o ano. Por certo os mexilóns estaban de morte. Noraboa!!! Donde publicaredes as fotos???
mariano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Dom, 11 Ago 2013, 19:27 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Noraboa a toda a organización pola fermosa mañán da que puidemos disfrutar, gracias por enseñarlle a tanta xente unha pequeniña parte do meu pobo pola que xa non e a primeira vez que teño paseado, pena do paso pola ponte de madeira cara praia da Torre.
Vemonos po ano,
anxinho
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Dom, 11 Ago 2013, 21:37 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Gracias a todos por participar. Alegrome moito de que vos gustara.
Güaja
Foreiro infantil
6/01/12
22 Carreiras
52 Mensaxes
Lun, 12 Ago 2013, 9:30 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Estoy totalmente de acuerdo, sobre todo porque viviendo a escasos kilómetros de Rianxo e ir 4 veces a la semana como es mi caso, no había ido nunca por eses lugares. El recorrido al lado del río formidable, la empanada de mejillones superior, a la vinagreta, ni te cuento.... Edu , Manuel y el resto de la organización, como siempre , que vamos a decir que ya no se hubiese dicho. Que organicen otra pronto, se sugiere que sea de noche. Darle las gracias al fotógrafo, que mientras nos distrajo nos equivocamos de camino ...ja.ja.ja.
castiñeiras
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Lun, 12 Ago 2013, 19:15 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Unha vez máis, toca recoñecer o bó facer de Arousa natureza e ocio. Bonito percorrido, boa organización e gran degustación de mexillóns. Outros, polo mesmo, cobran o triple.
Alicuécana
Novo foreiro
3/09/12
3 Carreiras
8 Mensaxes
Mar, 13 Ago 2013, 10:21 Asunto: Re: Andaina do Mexillón - Rianxo
Encantada que estou de ter asistido, un percorrido precioso e estupendo de facer incluso co día de calor que nos tocou. As fotos están no facebook de Arousa, que xa as vin onte.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos