Foros ›
Autor
Mensaxe
jusanfra

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/13
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 11:18
Asunto: Reloxo con GPS

Boas!

Estoume introducindo no mundo de correr e quería mercar un reloxo destes que marcan a distancia, a velocidade... todo eso. Ademáis quería que me valera para que me contara na pisicina os metros que fago.

Poderíades recomendarme algunha marca en especial? (busco algo relativamente económico).

saúdos e grazas de antemán.
sauca

Maratoniano
Maratoniano
5/12/11
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 13:43
Asunto: Re: Reloxo con GPS

Eu teño o Garmin Forerunner 110; ten o básico: pulsómetro, e indica velocidade, tempo, distancia. Podes establecerlle distancias para que che dea os avisos de velocidade, pra facer series por exemplo... se vas correr, poslle 1km de intervalo e xa esta.
os datos que da cando o conectas no ordenador e metes os datos na web de garmin ou nun programa que ten (podes elixir, eu teñoos na web pra acceder dende calquera sitio) son incribles! mapa do percorrido, graficas de velocidades, frecuencias cardiacas, ata os ritmos que estima que debias levar en funcion da tua idade, nivel de actividade e frecuencia cardiaca en reposo e en carreira.
o bo que ten e que parece un reloxo dixital normal, non como alguns que son enormes!! o malo e que non se pode nadar con el... non pasa nada por mollalo correndo ou levalo na ducha, pero nunca na piscina.
dentro do economico e de calidade, e do mellorciño!
custa 140€ en decathlon (estou moi moi moi contento con el! a miña muller case ten celos do reloxo!! Ríndose )
sauca

Maratoniano
Maratoniano
5/12/11
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 13:49

acabo de ler ben o teu comentario... na piscina non vale! hay modelos mais caros que sirven, pero xa son moi caros... Forerunner 310XT (250€)
pero bueno, quedan ahi as marabillas do forerunner 110 para quen lle interese!!
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 14:00

Reloxos GPS pódelos encontrar por un prezo relativamente "económico". O Garmin 110, por exemplo, debe andar polos 150€. Supoño que noutras marcas haberá pulsómetros por ese precio ou se cadra algún máis barato.
Se queres que che valla tamén para piscina, o precio xa se dispararía.
O que teño eu é o Garmin 910, que a parte do GPS ten un acelerómetro para calcular os largos na piscina, nº de brazadas, estilo,... E ademáis ten un modo para medir distancias en augas abertas.
A min valeume 380€. Aínda que é bastante pasta eu estou moi contento con él porque lle saco bastante partido. O defecto que lle vexo é que tarda en coller a señal da banda para o pulso, ademáis uso unha banda de Polar doutro pulsómetro que tiña antes.
Espero que che servira de axuda tanto rollo, jeje. Saúdos
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 15:49

Ei jusanito, mira en www.activagps.com , tes varios modelos aptos tamén para natación con prezos pa todos gustos,
Garmin 310XT- 209€
Brytom 60 - 242 €
Garmin swim- 129€
Mira as suas prestacións e compara prezos con outras páxinas.
Acabastes moi canso onte? Jiji
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 20:35

whereisthelimit.com/ti...ition.html se che interesa este esta moi ben e algo carillo pero funciona moi ben e moi moi duradeiro, eso si pa auga non vale.
marcosmonki

Maratoniano
Maratoniano
28/02/10
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 21:59

Binary10 puedes comprar contra reembolso y el envío es en menos de 36 hr

Yo compre un garmin 405 y todo muy bien
BRUMA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/11/09
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Xuñ 2013, 7:05

jusanfra tienes un privado muy interesante para ti.
jusanfra

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/13
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Xuñ 2013, 17:11

Moi amables! en aghradesemento a todos vós... non me queda máis remedio que comprar todos os que me propoñedes!

Xa vos direi por cal me decido.

Grazas!
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Xul 2013, 20:33

Unha cousa. A ver, eu tamén queron un pulsómetro e o que me interesa é que teña:

Cronómetro
FC (máxima/mínima)
GPS (que marque rutas nun mapa, mida kms, velocidade, tempo por km, etc...)

E dúas cousas importantes, que o GPS non sexa separado do reloxo como en POLAR e que a batería dura bastante. Non quero cambiar a pila do reloxo cada mes, jejeje....
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
695 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 16 Ago 2013, 19:14

Estoy pensando en comprar un pulsómetro con GPS y dudo entre el garmin 110 y el 210. Sólo es para correr, me han dicho en Decathlon que la diferencia es que el 210 pilla antes los satélites que el 110 y la correa del pecho está mejor también. ¿Creeis que compensa pagar 60 euros más por el 210?
pablonoia

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/11
7 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Ago 2013, 10:09

pazolesky escribió:
Estoy pensando en comprar un pulsómetro con GPS y dudo entre el garmin 110 y el 210. Sólo es para correr, me han dicho en Decathlon que la diferencia es que el 210 pilla antes los satélites que el 110 y la correa del pecho está mejor también. ¿Creeis que compensa pagar 60 euros más por el 210?
de que precio estás hablando?'

Yo hace unos meses compre el 310xt en travinautic por 215 e y ahora lo tienen a 209 sin la banda pectoral que por lo que he leido, en garmin es bastante mala
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
695 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 17 Ago 2013, 21:47

En Decathlon Garmin 110 con banda pectoral, cargador y el aparato para transferir datos 140 euros; el Garmin 210 con lo mismo 200 euros. ¿Con cuál os quedaríais?
sauca

Maratoniano
Maratoniano
5/12/11
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 15:23

la verdad yo no probe el 210, pero con el 110 que es el que tengo estoy contentísimo! no satura con datos inútiles (en mi opinión) como estos que te van dando hasta el ciclo lunar!
velocidad del tramo (puedes configurar tramos de la distancia que quieras, lo normal es decirle tramos de 1km, pero igual haces series de 400m, 1500m o lo que sea y te interesa cambiarlo), te da la velocidad media,, te da las pulsaciones y el cronometro.
luego si lo conectas al ordenador ya te da hasta graficas de esfuerzo y mil historias; pero en la muñeca llevas lo justo y necesario
el tiempo para que pille señal... ponlo a buscar mientras calientas o al salir de casa y va sobrado, tampoco tarda media hora. a veces se hace de rogar y te llega a tardar 5 minutillos (como muchisimo), pero nada exagerado)

otra cosa, con el 110, los datos los transfieres con el mismo cable con el que lo cargas, solo que lo metes al usb y no al adaptador de corriente que trae, no hay aparato a mayores para cargar datos.

ojala te aclare algo el tostón este... yo con el 110 estoy mas que contento!

al entrenar escuchas a tu cuerpo, al competir, le dices a tu cuerpo que se calle
vagoal

Maratoniano
Maratoniano
3/11/12
12 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 21:10

Si te sirve de ayuda a mi para empezar esta muy bien el bryton (relación calidad precio), al menos a mi me fue fenomenal hasta que empece ant remar mas y pille un modelo superior. Es sumergible y así que se puede usar en natación aunque no se si en piscina interior funcionaria

Si te interesa en el foro tengo un anuncio vendiendo uno seminuevo a mitad de precio.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos