Foros ›
VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Maside

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2013, 12:37
Asunto: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

Dende a organización da VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside queremos informarvos que este ano celebrarase o vindeiro domingo 1 de setembro 2013.

Como en ocasións anteriores disputarase a tradicional Carreira Popular e o mesmo tempo a Andaina. As categorías para a Carreira Popular son:
.- Pitufos: de entre 3 e 7 anos (nados en 2006-2007-2008-2009-2010)
.- Rapaces: de entre 8 e 12 anos( nados en 2005-2004-2003-2002-2001)
.- Mozos: entre 13 e 15 anos (nados en 2000-1999-1998)
.- Absoluta: de 16 anos en adiante

Para a Andaina a categoría será unica.

Distancias:

.- Categoría Absoluta e Andaina: 9,100 km
.- Categoría Pitufos: 300 metros
.- Categoría Rapaces: 800 metros
.- Categoría Mozos: 3,500 km

Horarios:

.- Andaina: 09,30 horas
.- Categoría Pitufos: 9,30 horas
.- Categoría Rapaces: 10,00 horas
.- Categoría Mozos: 10,30 horas
.- Categoría Absoluta: 11,00 horas

Información e inscricións:

As inscricións para a Carreira Popular Categoría Absoluta poderán facerse a través do portal web www.championchipnorte.com. O prazo de inscrición remata o xoves 29 de agosto.

Para o resto das categorías e andaina poderán facerse a través do teléfono 608.24.22.10. O prazo remata o venres 30 de agosto.

A cota de inscrición para a Carreira Popular Categoría Absoluta e Andaina é de 5 €, o resto das categorías inferiores da Carreira Absoluta é gratuita.

Moitisimas grazas e ánimo!!!!!
Fernan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2013, 13:44
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

unha mágoa qiue coincida coa Cañiza
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2013, 20:27
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

O sábado?
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 18 Ago 2013, 15:45
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

Ten bastante boa pinta. A ver se alguén pode subir o percorrido, ou comentar se e unha carreira dura, etc...
Saludos
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Ago 2013, 18:27
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

E durilla si...por sendeiros e asfalto...cun par de petadas fodidas
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2013, 18:07
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

mosquera9599 escribió:
Ten bastante boa pinta. A ver se alguén pode subir o percorrido, ou comentar se e unha carreira dura, etc...
Saludos

A ver, un pouquiño dura si que é, pero que a xente non se asuste ;), non é coma o San Martiño, está claro, non é unha carreira por asfalto todo o tempo nin chaira, ten subidiñas, pero tamén baixadas e moitos tramos pola sombra dunhas carballeiras que paga a pena ver...é unha carreira moi bonita, por sitios moi chulos, pero claro...eu son de alí, Guiño
veña, animarse, que aínda somos poucos, e haberá que repartirse coa Cañiza, Sorriso
Jaco_Gz

Novo foreiro
Novo foreiro
2/07/12
6 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2013, 18:43
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

Pra correr que sería mellor, zapatillas de trail ou cunhas zapas tipo aasics nimbus arreglo? Sería a miña primeira carreira polo monte e claro non teño nin idea...

SON GALEGO, ¿ QUE MAIS PODO PEDIR ?
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 29 Ago 2013, 7:26
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

Jaco_Gz escribió:
Pra correr que sería mellor, zapatillas de trail ou cunhas zapas tipo aasics nimbus arreglo? Sería a miña primeira carreira polo monte e claro non teño nin idea...

Yo correría con las Nimbus, la superficie aunque sea arena esta bastante bien para correr
Jaco_Gz

Novo foreiro
Novo foreiro
2/07/12
6 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Ago 2013, 14:25
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

jorin escribió:
Jaco_Gz escribió:
Pra correr que sería mellor, zapatillas de trail ou cunhas zapas tipo aasics nimbus arreglo? Sería a miña primeira carreira polo monte e claro non teño nin idea...

Yo correría con las Nimbus, la superficie aunque sea arena esta bastante bien para correr
Ok, moitas grazas por aclararme a dúbida, éme de moita axuda

Un saudo

SON GALEGO, ¿ QUE MAIS PODO PEDIR ?
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2013, 12:19
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

PITELO escribió:
mosquera9599 escribió:
Ten bastante boa pinta. A ver se alguén pode subir o percorrido, ou comentar se e unha carreira dura, etc...
Saludos

A ver, un pouquiño dura si que é, pero que a xente non se asuste ;), non é coma o San Martiño, está claro, non é unha carreira por asfalto todo o tempo nin chaira, ten subidiñas, pero tamén baixadas e moitos tramos pola sombra dunhas carballeiras que paga a pena ver...é unha carreira moi bonita, por sitios moi chulos, pero claro...eu son de alí, Guiño
veña, animarse, que aínda somos poucos, e haberá que repartirse coa Cañiza, Sorriso
Decías que non era para asustarse, pois chegoulle de carallo!!!
Moi jodida. A min pareceume máis carreira de montaña que outra cousa.
Polo demáis, boa organización e a comilona final moi ben, ainda que eu non aproveitei nada, porque non me quedaban forzas nin para masticar...
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2013, 16:57
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

A ver, un pouquiño dura si que é, pero que a xente non se asuste ;), non é coma o San Martiño, está claro, non é unha carreira por asfalto todo o tempo nin chaira, ten subidiñas, pero tamén baixadas e moitos tramos pola sombra dunhas carballeiras que paga a pena ver...é unha carreira moi bonita, por sitios moi chulos, pero claro...eu son de alí, Guiño
veña, animarse, que aínda somos poucos, e haberá que repartirse coa Cañiza, :)[/quote]
Decías que non era para asustarse, pois chegoulle de carallo!!!
Moi jodida. A min pareceume máis carreira de montaña que outra cousa.
Polo demáis, boa organización e a comilona final moi ben, ainda que eu non aproveitei nada, porque non me quedaban forzas nin para masticar...[/quote]


Silbar jajajaja, veña Mosquera, que no foi para tanto, Sorriso , xa sabes, somos xente da montaña, e temos que facer algo duriño Muro , para que despois baixe ben a cervexiña fria... (que por certo, case quedamos sen ela, porque onte pola noite algún cabronazo roubou a botella do gas para o bidón da cervexa!) alégrome de que che gustara, e polo demais, así o ano que ven xa sabes como é, jajaja. Un saúdo
Quian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/03/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 10:21
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

Carreira con moito despliegue de voluntarios, xente en tódolos cruces, difícil de perderse.

Noraboa a organización.

Todavía se podería mellorar si nos dividiran en categorías pois é unha motivación extra para os que non chegamos entre os 3 primeiros.

Percorrido esixente.
Maside

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 15:58
Asunto: Re: VIIª Carreira Popular e VIª Andaina Concello de Maside

Un ano máis dende a organización da Carreira Popular de Maside queremos darvos as grazas a todos e todas polo voso apoio e o voso esforzo onte na nosa proba. Non queda dúbida algunha de que sen vós esto non sería posible!!!

Moitisimas grazas a tódolos participantes, voluntarios, patrocinadores,amigos/as,... GRAZAS A TODOS E CADA UN DE VÓS!!!!

Vémonos o ano que ven, recordade 7 de setembro Carreira Popular de Maside!

As fotos están publicadas na páxina web do Concello de Maside e no noso perfil de facebook VIVE MASIDE.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos