Foros ›
Autor
Mensaxe
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2013, 20:16
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Boas xa noites,
Reflexionando ó final dun día complicado e tras darlle máis e máis voltas, e pensar a diferencia de que as cousas saian máis menos ben ou máis menos mal como é o caso; tratas de buscar explicacións e non habendo apenas diferencias na forma de facer si que os resultados son diametralmente opostos. Desde a organización analizamos as causas e pode haber distintas versións, pero eu quédome quizáis co exceso de confianza que fai que os errores humanos (neste caso de señalización e de recollida dos resultados) afloren.
É por eso que, como xa o fixemos e volverémolo a facer cantas veces sea preciso pedir disculpas encarecidamente, así como propósito de poñer máis empeño nas próximas edicións para que estes erros non se volvan a cometer.
Agradecer tamén a exquisitez e comprensión coa que a xente se portou, demostrando unha vez máis que a xente que fai deporte en xeral ten un nivel humano especial.
Expresar novamente a gratitude ós asistentes e como non ós voluntarios e colaboradores da proba e o firme propósito de enmenda nas vindeiras edicións.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4743 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2013, 21:22
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

estupenda mañana de running en broña,como el año pasado me voy encantado,y repetire siempre que pueda,es un placer correr por esos caminos y sentir el trato cariñoso de los organizadores,ademas de como no,encontrar tantos amigos.gracias,y enhorabuena

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2013, 21:37
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Tercer año consecutivo que voy al Cross de Broña, y siempre me toca sufrir por sus cuestas y el calor...pero algo tiene esta carrera, porque siempre vuelvo cada año a ella con gran ilusión.

Gracias a la organización por el gran trato y cariño que nos dispensan; esperando con impaciencia el próximo año.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
claudino

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/12
6 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2013, 21:59
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Gracias á organización por permitirnos disfrutar desta carreira .
jiddu

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/11
150 Carreiras
39 Mensaxes
Miño
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 0:09
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Boas noites Buji:

O que non fai nada nunca se equivoca e, ademáis, os erros -que todos temos- non foron intencionados. A gran vantaxe de todas estas situacións é que nos dan a oportunidade de mellorar -como ti moi ben reflexionas-.

Pola miña parte felicitarvos polo esforzo e pola magnífica xornada de atletismo popular que poidemos compartir con todos vos e cos compañeiros de fatigas que vamos coñecendo carreira tras carreira.

Así que, ata o próximo ano.
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 8:45
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Pois é certo, o importante é facer deporte e pasar un bo rato cos amigos e amigas. É sempre máis agradable participar nestas probas realmente"populares" ca noutras máis "profesionais". Saúdos agarimosos para a organización.
A miña crónica persoal da proba en:
zapasdo42.blogspot.com...brona.html

zapasdo42.blogspot.com.es/
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
766 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 10:40
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

No tenía previsto participar en esta carrera, ya que el día anterior había hecho una tirada larga, sin embargo, me animé y me apunté en el sitio y al último momento. Al final quedé muy contento con la experiencia: excelente trato al corredor, magnífico ambiente, avituallamiento intermedio y final con fruta incluida, maravillosos paisajes, ¡y todo gratuito! Más no se puede pedir.

Mi enhorabuena a los organizadores, y muchas gracias. Aplauso Aplauso

Como siempre, un gusto compartir con los compañeros habituales.

¡Hasta la próxima!
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 13:10
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Saudos a todos, xa van unhas cantas edición nas que participo, e non son obxectivo...xa que pa o Pato Blanco de Celanova :A Nocturna de Celanova, San Martiño e Broña son as probas do noso particular "Gran Slam"..
Perfecto escenario.. trato cariñoso, boa xente.. que mais se pode decir
Po ano mais e millor
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 13:11
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Saudos a todos, xa van unhas cantas edición nas que participo, e non son obxectivo...xa que pa o Pato Blanco de Celanova :A Nocturna de Celanova, San Martiño e Broña son as probas do noso particular "Gran Slam"..
Perfecto escenario.. trato cariñoso, boa xente.. que mais se pode decir
Po ano mais e millor
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 17:16
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Mis Felicitaciones a los Organizadores. Una prueba que me he quedado con ganas de repetir. No conocía la zona y me ha encantado para pasar un día de playa y sudar en la arena y no en las cuestas...
Alguien sabe si hay alguna clasificación oficial u oficiosa?
carabina

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
AMES
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 18:12
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Outro ano mais gran carreira en Broña!!!
E Buji, por Dios, non te comas o coco… xa sei que pido imposibles.
Deberias estar orgulloso de organizar unha das carreiras mais bonita do calendario.
O que lle hai que sumar:
- Participacion de todalas edades (desde 2 ata oitenta)
- Gran nivel de participantes
- Posibilidade de inscripción no momento.
- Avituallamento intermedio e final con froita e camiseta incluido
- E por riba de todo, GRATUITA.
Moitas gracias por todo á organización, e para o ano mais e mellor…
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 19:51
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Noraboa pola gran organización, noraboa por todas as ganas que poñedes nesta gran proba, noraboa polo lugar e a ruta que nos preparachedes, noraboa polos abituallamientos, noraboa por organizala ano tras ano;Noraboa por pedir disculpas por un erro accidental das rapaces do cruce...
Agora ben, personalemente non me gustou o feito de que os primeiros non fixeron o percorrido correctamente(de feito non subiron esa ultima costiña que fai botar o fígado), ainda que gañaron dando volta sobre os seus pasos, entendo o de ser politicamente correcto(pero nun trail,este non o era, se te perdes das volta e fas o recorrido, e se te confundiron, tiñas o percorrido na páxina para miralo,que para eso é).

Pois eso, que gañar ian ganar igual,e non había forma de demostralo erro, pero cada un é consciente do que fixo,jejeje

Ala pois eso, que po ano máis e mellor!!!

Oxalá siga crecendo ano a ano, Noraboa a organización, que permitirnos disfrutar dun bo domingo coma o de onte non é facil, ánimo!!


Pd: Non tomedes a mal a crítica,
meluko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/12
150 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 20:41
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Lecop escribió:
Noraboa pola gran organización, noraboa por todas as ganas que poñedes nesta gran proba, noraboa polo lugar e a ruta que nos preparachedes, noraboa polos abituallamientos, noraboa por organizala ano tras ano;Noraboa por pedir disculpas por un erro accidental das rapaces do cruce...
Agora ben, personalemente non me gustou o feito de que os primeiros non fixeron o percorrido correctamente(de feito non subiron esa ultima costiña que fai botar o fígado), ainda que gañaron dando volta sobre os seus pasos, entendo o de ser politicamente correcto(pero nun trail,este non o era, se te perdes das volta e fas o recorrido, e se te confundiron, tiñas o percorrido na páxina para miralo,que para eso é).

Pois eso, que gañar ian ganar igual,e non había forma de demostralo erro, pero cada un é consciente do que fixo,jejeje

Ala pois eso, que po ano máis e mellor!!!

Oxalá siga crecendo ano a ano, Noraboa a organización, que permitirnos disfrutar dun bo domingo coma o de onte non é facil, ánimo!!


Pd: Non tomedes a mal a crítica,
Quero felicitar a pesar do que pasou á organización da carreira, vendo a sua reacción pudenme dar conta perfectamente da rabia que lles dou o incidente do cruce cos rapaces, está claro que a ningún dos 7-8 corredores que íbamos diante nos fixo moita gracia o detalle cando despois de 2km e pico nos encontramos de frente co grupo de cabeza que iba en sentido correcto, momento no que dimos volta, pero creo que somos todos conscientes de que foi algo que xurdiu de supeto ó marxe da planificación e organización da carreira, e todos pensamos que os pequenos non o quixeron facer por mal, era algo imposible de predecir, asique hai que votarlle humor e tomalo como algo anecdótico, ademais, o que din os compañeiros, de todo se aprende, e hai que quedarse con iso.


Lecop: Quería contestarche respecto ó que comentaches, si che digo a verdade non sei de que quedei, porque non vin a clasificación, pero no momento do erro marchaba 7º ou 8º aprox e entrei cerca do posto 20º...e nas carreiras non vou de mais a menos normalmente asique non sei o beneficio do erro, o que ti subiches polo lado correcto nos subímolo polo outro lado (que foi toda a baixada que te atopaches pouco despois do avituallamento). Por último decir que no gps ( sabemos que non son exactos) por mor do erro saliume unha distancia de 7.2km, 200m mas son a un bo rítmo 40'' extra a lo menos, eso creo que non é moita vantaxe a noso favor...

O dito, gracias polo trato e o bo facer desta carreira bonita que queda apuntada no calendario.

P.D. Eu, desde o meu humilde punto de vista, o único quelle recomendaría á organización, que é que tal vez estaría ben cambiar a hora da carreira de maiores para cando foron as primeiras de nenos e viceversa, porque algún creo que case abandoa pola calor...
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
314 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 21:36
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Carreira popular donde as haxa.
Un trato exquisito cos asistentes, ainda que o perfil sexa durísimo o ambiente foi maravilloso.

Nesta ocasión non puiden acompañar a Montrove no podio porque me pasou coma un avión...
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 22:45
Asunto: Re: IX Cross de Verán de Brońa 2013

Me encantou a carreira: bo trato por parte da organizacion, gran ambiente e circuito precioso; moi duro, iso sí, pero moi a gusto.
Para o ano repito. Noraboa a organizacion.
Saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos